folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İspanyada Ufo Paniği.



İspanyada Ufo Paniği.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Knightkib
    Knightkib's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://i37.tinypic.com/ne7odx.jpg

     

    ahanda o batarken sağa kayan şey :| yakalayacam die töbee tbee :|


    -----------------------------

    Orda 2 ufo var.. Dikkatli bakarsanız suya girenin arka kısmında sonradan beliriyormuş gibi duran 2. ufoyuda görebilirsiniz. Kameramana göre suya batan öntarafta, sağa doğru kaçan ise biraz daha uzakta arkatarafta.. Dikkatimi çeken nokta jetlerin onlara doğru yaklaşması ile birlikte kaçmaları oldu. Suya dalarken su sesinin de duyulması ayrı bir güzellik.. Gerçi jetlerin geçişiyle biraz suyun sesi ezik kalıyor iyi dinlemek gerekli.

    I am a Gamer. Not because I dont have a life, but because I choose to have Many.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Knightkib
    Knightkib's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    :) Üzülerek söylüyorum ama biraz araştırmadan sonra bunun fake oldugunu öğrendim..

     

    http://www.terra.tv/templates/channelContents.aspx?channel=2557&contentid=134285

    videonun nasıl yapıldıgını gösteren görüntüler..


    I am a Gamer. Not because I dont have a life, but because I choose to have Many.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    Knightkib bunu yazdı:
    -----------------------------

    :) Üzülerek söylüyorum ama biraz araştırmadan sonra bunun fake oldugunu öğrendim..

     

    http://www.terra.tv/templates/channelContents.aspx?channel=2557&contentid=134285

    videonun nasıl yapıldıgını gösteren görüntüler..


    -----------------------------

    holy shit adına dudee :S keşke söylemeseydin :D ama baya pro çalışılmış hea 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    Knightkib bunu yazdı:
    -----------------------------

    :) Üzülerek söylüyorum ama biraz araştırmadan sonra bunun fake oldugunu öğrendim..

     

    http://www.terra.tv/templates/channelContents.aspx?channel=2557&contentid=134285

    videonun nasıl yapıldıgını gösteren görüntüler..


    -----------------------------
    Aha bu da BuZuL'a girer :D

     


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    insan akıllı bir tür olsaydı - yani iddia edildiği gibi - başlıca gündem konusu bu olurdu. çünkü bu yaratıklarla karşılaşacağız er ya da geç ve dost olmalarını en azından araştırma amaçlı buraya kadar geldiklerini ummak saftirik bir fikir olur. Teknolojiyi geliştiren yegane şeyin savaş gerçeği olduğunu kendi deneyimlerimiz ile idrak edebiliriz mesela, bu yaratıkların üstün teknolojisinin savaş kabiliyetini düşünürsek elimizdekiler ok ve yay kadar ilkel kalacak. işte bu durumda ne yapacağız ? kendimizi nasıl savunacağız, tüm ülkeler ve toplumlar organize olup gezegenlerini koruyabilecekler mi , yapılabilecek tek şey gezegeni havaya uçurup durumu eşitlemekmi olacak ?

    belki dalga geçip ciddiye almamak daha makul bir çözümdür ya da kendi kendimizle uğraşıp dışarıdan gelenleri görmezden gelerek kaçınılmaz sonumuza teslim olmak. amerikanın yerlilerinin kaderini "tür" olarak paylaşmak yani, olabilecek en kötü sona kendimizi hazırlamalıyız bence, büyük bir çoğunluğumuz ne olduğunu bile anlamadan ölecek kadar şanslı olur muhtemelen. Örneğn bu yaratıkların bizi yememesi için hiç bir neden yok ve yamyam da sayılmazlar bunu yaptıkları için ... 


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 13188 Toplam Mesaj: 78