folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul A İade-İ Ziyaret (Sakarya-İstanbul) Bulu$Ma Yeri Ve Saati Belirlendi



İstanbul A İade-İ Ziyaret (Sakarya-İstanbul) Bulu$Ma Yeri Ve Saati Belirlendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek
    Valla benim benim bugün akşam üstü yediğim halttan dolayı exca beni deşecek onu biliyorumda amk halen daha gülmekden yatıyorum yerlere exca kusuruma bakma baba ya sorry yahuu

    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    corelsnake bunu yazdı:
    -----------------------------
    Valla benim benim bugün akşam üstü yediğim halttan dolayı exca beni deşecek onu biliyorumda amk halen daha gülmekden yatıyorum yerlere exca kusuruma bakma baba ya sorry yahuu
    -----------------------------

    kız sordu dedi o erkekmi diye bende evet ama erkek demeye bin $ahit görüyorsun bana a$kım falan di0 dedim kıza :P ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    gelmeliii mi gelmemeli miii

    yoksa hic evden cikmamaliii mi

    ama ben gelmezsem admin olamam kiii 

     

    underzero nun gelisi belli degil suprize acik 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    gelmeliii mi gelmemeli miii

    yoksa hic evden cikmamaliii mi

    ama ben gelmezsem admin olamam kiii

     

    underzero nun gelisi belli degil suprize acik


    -----------------------------

    Biz de ayrım yok, admin ya da mod farketmez satış listesinin ilk sırasında @underzero yazabilir :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Swool bunu yazdı:
    -----------------------------
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    gelmeliii mi gelmemeli miii

    yoksa hic evden cikmamaliii mi

    ama ben gelmezsem admin olamam kiii

     

    underzero nun gelisi belli degil suprize acik


    -----------------------------

    Biz de ayrım yok, admin ya da mod farketmez satış listesinin ilk sırasında @underzero yazabilir :)


    -----------------------------
    ewet yazabilir (:

    bide son dakikada olmazki ama böyle üstat


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    under abi sen gelmezsen nurkan aç kalır açıkta kalır ortalıkta kalır herkes ona saldırır :/ kim korucak bizim $errimizden :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Sakarya tayfasını karşılayacak ekibe Tyler_Dayi'yıda ekleyin, az önce telefonla görüştüm aynı ilçede (arkadaşında) olduğumuzu öğredim, sabah beraber çıkacağız.

     

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyinsiz
    beyinsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
     beyler ben gelemıcegımı reflexe bildirdım ona gore yanı boşuna sovmeyın bana orda kulaklarımı çınlatmayın

    sen hep daha önce öpülmüş bir kadının dudaklarında sana dair cümleler bekledin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek
    Evvet beyler herkese günaydın daha karga bilem uyanmadı ama ben kalktım şu anda üst başı değiştirdim felan birazdan çıkıcam saat 9:35de görüşürük dayıya selam buluşmaya devam

    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    bulusmaya gidenlerden birinin cebini ozelden atabecek varmi ?  

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 12127 Toplam Mesaj: 170