folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kalıcı Dövme Sağlıklı Mı Caiz Mi ?



Kalıcı Dövme Sağlıklı Mı Caiz Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek

    ya arkadaşlar bu konuda bi sürü şey duymuşsunuzdur eminim ama sizce dövme yaptırılmalı mı sağlıklı mı dinen uygun mu ?? eğer yaptırırsak temiz çalışan bildiğiniz bi yer var mı ?? saygılar.....

     


    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=39552

    saglıksız arkadasım ben yaptırdım 3 yıl kullandım ve temızlettım cok sacma sapan bısey oldugunu okadar acıyı cektıkden sonra anladım

    bosuna yaptırma ;)


    mimi " yim ben ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zob
    zob's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek

    Din konusunu bilmemde Saglik konusu yaptirdigin yere ve yaralar kapanana kadar nasi baktigina bagli
    Iyice incelemeden yaptirma yaptircaksan sonra pisman olunca kalirsin ortada :) bide Aids turu kan hastaliklarinin bulasma riski var onun icin sadece sana ozel tek seferlik igne kullanildigina dikkat et ;)

    Bide 2 senedir dovmem var hec biseyini gormedim - anlamda

     


    Zip Zip KAnguru ████»Kangurulara Ozgurluk!!!! «████
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackplus
    Blackplus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Sağklıksız diye biliyorum

     *

    Vücudumuz bize Allah’ın eşsiz bir emânetidir. Bu emâneti, Sâni-i Zülcelâl’e, aldığımız gibi kusursuz ve noksansız teslim etmek, her şey bir yana, bizim fıtrat ve vicdan borcumuzdur. Üzerinde, fıtrat dışı ve keyfî olarak kalıcı tasarrufta bulunmaya yetkimiz olmadığı gibi, esâsen buna izin de yoktur. Bu kabilden olarak, meselâ vücuda dövme yaptırmak câiz değildir. Peygamber Efendimiz (asm) tarafından yasaklanmıştır.1

    Dövme, vücut üzerinde ihtiyaç dışı, kalıcı izler bırakan, vücudu tahrif ve tahrip eden bir tasarruftur. İnsanın asâletine ve saygınlığına da uygun değildir.

    Dövme İslâm toplumunun bir geleneği ve örfü değil; yabancı kültürlerin bir örfüdür. Yabancı kültürlerin insan fıtratına uygun olmayan uygulamalarını taklit etmek ise, her zaman, arkasından başka olumsuz tavırlara ve gelişmelere de kapı açma riski taşımaktadır.

    Âlimler dövme yapılan yerde kan hapsedildiğinden, dövme yerinin necis olduğunu söylemişlerdir.

    Dövme ile ilgili şu hususu bilmekte de yarar vardır: Dövme derinin dışına değil, içine yapılan bir muamele olduğundan, abdeste, gusle ve ibâdete mâni teşkil etmez. Çünkü abdestte ve gusülde farz olan, derinin dışını yıkamaktır.

    Dipnotlar:
    1- Buhârî, Libas, 85-87; Müslim, Libas, 119

    **

    alıntı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek
    eyw ark.lar saolun bende abdest alıp yaptırınca sonraki abdestler mes yerine geçiomuş falan die duydum ondan sordum yane sizce yaptırsak ne yaptıralm tmiz bi dövmeci vardı bildiğniz ...

    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    expert bunu yazdı:
    -----------------------------
    eyw ark.lar saolun bende abdest alıp yaptırınca sonraki abdestler mes yerine geçiomuş falan die duydum ondan sordum yane sizce yaptırsak ne yaptıralm tmiz bi dövmeci vardı bildiğniz ...
    -----------------------------

    deri altına su girmeseydi ki ozaman havada girmezdi bu sefer orda kızarıklık oluşurdu...ama oluşmadığı için havada suda girio oraya.. 


    Abra Kadabra
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşım boşver, vazgeç. Dövme yapma, yaptırtma, düşünme, sallaaa
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    yakuza suit dövmelerinden yaptır bide meme ucuna piercing ben suit dövme değilde sadece meme ucu piercing düşünüyorum caizmiki :\


    bassinyourface
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ya bende acaip heveslendim bende düşünüyorum ama sağlıklı adam gibi bi yer bulursam öte yandan harbiden dövme güzel oluyo :)

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Dinen caiz değildir. Cenabet yaşar ve cenabet ölürsün!

    Gusul abdesti alırken vücudunda bi ine deliği kadar ıslanmadık yer kalmamalı. Oysa dövme yaparsan oraya zaten su bulaşamaz sende cünüp ölürsün...


    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    dövme yaptırma.. ne gerek var ? bundan önce dövmemi vardı sende ama kendini iyi hissediyodun dimi..yani çokta gerekli bişey diilmiş ? e o zaman..

    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
Toplam Hit: 5779 Toplam Mesaj: 44