Karabük Yurt-Ev
-
http://www.kanal78.com.tr/genel/26-bin-kok-hint-keneviri-ele-gecirildi.html :D teksas firt 26bin kok aq
-
hojucuk bunu yazdı
http://www.kanal78.com.tr/genel/26-bin-kok-hint-keneviri-ele-gecirildi.html :D teksas firt 26bin kok aq
Desene Easx'in fikri değişti şimdi, sevmiştir karabüğü :D
-
hojucuk bunu yazdı
koyde rahat edersin easx
domates, biber ek.. tavuk kes , izgara , mangal yap .. misafir agirla.. yesilliklerin icinde kafana gore bahcende.
hem koyde halk kurnaz , kolpa oynamaz o kadar. koy kahvesinde demli cay sonrasi dere kenarinda cigara falan. kampuse 15-30 dakika mesafe koyleri kovala derim.
hem ekonomik hem rahat olur. okulu ekmek daha zevkli olur. yagmur camurda mis gibi yat koy daminda :D simdi kalkip taaa burdan okula mi gidilir hesabi ... :P
tam benlik yermiş :D ha eski kötü alışkanlıklara başlıyasım var :D
-
Ulan 26 bin kök sigara yakalatmış herifler savcılık serbest bırakmış amk :D
Ben 2 tane eksem 10 sene yerim :D
Ama sevdim bu köyü :D herkes içicidir şimdi orda. Eski kafada olsam kovalardımda bilemiyorum şimdi kararsız kaldım :D
-
esrar icmek kotu bisey degil , bokunu cikarmadan , ozenti , dayilik , gotluk , berdusluk babinda kullanmadiktan sonra..
tutunsuz icmeniz onerilir , en azindan az ince kiyilmis tutunle sarin.
nezleye gribe birebir iyi gelir (bogazinin sis oldugu gunlerde kullanmamak uzere),
kan sekerini dusurur , metabolizma ve mideye ayar verir,
ise odaklanma ve konsantrasyonu yukseltir,
keyif verip , kacan uykuyu yerine getirir.
onemli olan yeri , saati ve kullanim sekli.
karabuk safranbolu
samsun carsamba
karadenizin saglam cigara mevkileri.
-
Easx bunu yazdı
Ulan 26 bin kök sigara yakalatmış herifler savcılık serbest bırakmış amk :D
Ben 2 tane eksem 10 sene yerim :D
Ama sevdim bu köyü :D herkes içicidir şimdi orda. Eski kafada olsam kovalardımda bilemiyorum şimdi kararsız kaldım :D
Kaçırma bu fırsatı kanka :D
-
Easx bunu yazdıElysion bunu yazdı
hocam bende karabükte okuyorum , Pansiyonlar var öğrenci pansiyonları onları araştır istersen birde.
Önerebileceğin neresi var hocam.
mesela safranboluda kranköy meydana in eski perşembe pazarı diye sor , o sokağa gir , birsürü pansiyon var çoğu öğrenci pansiyonu
-
Elysion bunu yazdıEasx bunu yazdıElysion bunu yazdı
hocam bende karabükte okuyorum , Pansiyonlar var öğrenci pansiyonları onları araştır istersen birde.
Önerebileceğin neresi var hocam.
mesela safranboluda kranköy meydana in eski perşembe pazarı diye sor , o sokağa gir , birsürü pansiyon var çoğu öğrenci pansiyonu
Anladım hocam bayramdan sonraki ilk gün gidicem karabüğe bakalım ne var ne yokmuş
-
selam...
uzun zamandır buralarada yoktum. Askerlik falan derken gittik geldik. Bu konuya cepten yazmaya çalıştım ama olmadı.
Karabükün merkezinin havası kirli, ilçelerinin havası temizdir. Özellikle Yenice ilçesinin. Malum merkezde demir çelik fabrikası ve haddehaneler havayı baya bir kirletiyor. Sabah kalktığınızda kötü bir kokuyla karşılaşırsınız.
Üniversite Kastamonu yolu üzerinde Yüzüncü yıl mah. bulunmakta. Üniversitenin yakın olduğu yüzüncü yıl ve beşbin evlerde kiralar haddinden fazla. Bir öğrencinin kaldıramayacağı boyutlarada kadar çıktı. İleride doygunluğa ulaşınca kira fiyatlarında bir düşme olacaktır sanırsam. Yurt ve pansiyon durumlarını pek bilmiyorum.
Safranbolu ilçesinde ev kiraları nasıldır bilmem ama Karabük merkezde üniversiteye tek vasıta ile gidebileceğiz mahallelerde kira fiyatları gayet uygun. Ama eşyalı ev bulmanız çok azdır. Yeni Mah. olsun Namık Kemal Mah olsun, Soğuksu tarafları olsun kiralar uygun fiyattadır. Buralaradan üniversiteye tek vasıta ile ulaşabilirsiniz. Ulaşım maksimum 30 dk geçmez. Öğrenci 1 lira.
Kısacası Karabük merkezdeki mahallelerde kira fiyatları gayet uygun.
Geldiğinizde size yardımcı olurdum ama bende Marmara Üniye gidiyorum.
Daha fazla bilgi için Face/maliacikgoz oradan mesaj atın.
-
Karabük an itibariyle sollanmıştır :D
1 milyon 30 bin kök Hint keneviri ele geçirildi.
http://haber.mynet.com/yasam/bakanliga-ait-tarlada-hint-keneviri-756415-1
srsr_mnyk tarafından 07/Ağu/13 17:28 tarihinde düzenlenmiştir
