Kayip Tahribat.Com Bayragi
-
son durum ndir :| kayıptan falan da çıkmadımı
-
eğer bayrağı alan ben olsaydım kargoyla falan yollardım.bi adres madres bişeyler yazıverin de belki yollar adam.zaten adını yazmıcaz falan da diyolar.
-
En son facebook ta Niyazi Tosun isimli şahıs masaörtüsü olarak kullanırken görüntülendi bayrağı :|
-
HighNitro bunu yazdı:
-----------------------------
En son facebook ta Niyazi Tosun isimli şahıs masaörtüsü olarak kullanırken görüntülendi bayrağı :|
-----------------------------
Yuh :| O kim ki? -
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
HighNitro bunu yazdı:
-----------------------------
En son facebook ta Niyazi Tosun isimli şahıs masaörtüsü olarak kullanırken görüntülendi bayrağı :|
-----------------------------
Yuh :| O kim ki?
-----------------------------o abazada kim :D
-
Kaçırılan tbt bayrağından son görüntüler
http://photos-d.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v350/152/17/1549402797/n1549402797_30033571_6000.jpg
http://photos-b.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v350/152/17/1549402797/n1549402797_30033569_6589.jpg
http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v350/152/17/1549402797/n1549402797_30030613_8252.jpg -
Vay ibine vay .
-
underzero bayrağı çalan kişinin evini basmış ve polis ekiplerince karakola götürülmüş.
Şu an itibariyle sözlü ifadesi alınmakta, destek olmak isteyenlerin saat 16:00 sularında şişli karakolunun önünde bulunmaları rica olunur. (Ciddi bir konudur, geyik yapmayın)
Çevrimiçi olamayacağım için cep telefonumdan bana ulaşın.
-
İstanbul'da olsam gelirdim.
La istanbuldaysanız işiniz yoksa gidin. Under ne yapmış ne etmiş sora anlatın bize :|
-
Yalanmış hacılar şimdi aradım kendisini
underzero ole bişey yapacak adam deil zaten rene desen inanırım da under yapmaz
Hocam senin kaynağın nedir bu arada
