Kayip Tahribat.Com Bayragi
-
bir dahakicebitte bayrak zimmetlesin yok olursa ondan hesabı sorulsun :D bayraktan sorumlu moderatör sadece cebitte bu görevi alsın:D:D:D
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------kimin aldigini bilipte soylemeyen demek istemiyorum :)
-----------------------------Soyle abi, kendi malın gibi:)
-
Aslında bayrağı yanlış yerde arıyorsunuz.. Çünkü TBT üyeleri bayrağı çalmaz :) çalan CW'dendir
-
abi ipne demeyin ben çalmadım valla :|
-
Bitane yaptırcam ben hayrına :)
Ama kimin çaldığını bilmek güzel olurdu :)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
abi ipne demeyin ben çalmadım valla :|
-----------------------------
headbangerda yoktu bayrak.dönüşte beraber döndük bi tarafına sokcak hali yokya:Dyanında yoktu..
ya bence kimse almadı,almaz.
orda konferans verilen yerde unutuldu bayrak yada başka bi yerde..
şahsi görüşüm bu yöndedir..
-
Ben çaldım :|
-
İsko çalmıştır =)
-
calıpta Vermiyen Holyzone Gibi olsun..
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------kimin aldigini bilipte soylemeyen demek istemiyorum :)
-----------------------------Çalmak yok, muhtemelen birisi ödünç almıştır.Seneye cebit buluşmasında çıkar o bayrak. Sıkıntı yapıp boşuna konu açıyorsunuz :)
