folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kilo Almak İstiyorum ?



Kilo Almak İstiyorum ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tamamen genetik faktörlere bağlı. Ben de kilo almak amacıyla body building'e yaklaşık 6 ay gittim ve 5 kilo aldım. Bırakınca da yine o kiloları geri verdim. Her öğün bir ekmek yediğimi bilirim. Ona rağmen zar zor alabilmiştim. Ek olarak 4 yıldır öğrenci hayatı yaşıyorum ve Burger King'ten KFC'sine, kebapçısından dönercisine her gün bunlarla yatıp kalkmama ve uzun yıllar bilgisayar başında çalışmama rağmen kilom sabit. 183 boy, 60 kilo civarı. Ancak insan zamanla dışardan kilolu olmanın dezavantajlarını gördükçe bu durumu kabulleniyor. Kilo vermeye çalışmaktan iyidir. İstediğin her şeyi yiyorsun en azından. Görünüm açısından da daha uygun.


    -----------------------------
    Benim durum da bu, ne kadar yersem yiyeyim hep aynı kilodayım sabit :| 1.95 boy 90 kilo

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Yas 23 kilo 55 olsa takla atcam.. Goruntude boktan.. Boy var kilo yok.. Buz devrindeki sid gibi, boyunda egri.. Ruzgarli havada disari cikmak haram.. Bi mide var dusman basina.. Her seferinde zar zor yetisiyorum wc ye.. Sabah uyandktn sonra 3defa wc ye giden birini tanidiniz mi? Hem de 1 saat icinde.. Bi boyoz veya biraz fazla yagli biseyler yedim mi kostur kostur =l pusuda bekliyo serefsiz.. Ne sinavlar bilirim bu yuzden yarida ciktigim.. Kilo almak istiyorum bende ama once su ic organlara ayar cekmek lazim.. Spora basladim 2 kilo aldim 1ayda.. 1hafta gecmeden verdim..=l yaz geldi denize gitcez bakalim.. Millet cikarir tshirti uzanir kaslar fln.. Bizde kemik yigini..

    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    kilo almak istiyosan aşağıdakileri aynen yap tosun gibi olursun

    1-) normalde 2 tabak yiyosan 4 tabak ye

    2-) yemek ayırt etme ne buluyosan ye

    3-) gece yatmadan yemek ye de yat ( sonrasında da su iç yoksa hazımsızlık yapar)

    4-) çarşıda mısın ? midenden ses mi geliyor? eve gideyim deme. dönercinin birine uğra döner ye ( yarım ekmek te olsa ye)

    5-) kas olarak kilo almak için sporla desteklemen lazım, spor olmazsa yağ olark kalır göbek çıkar vs.vs.

    6-) yok ben bunları yapmam diyosan o zaman bu konuyu boşa açmışsın :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    Holyzone bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tamamen genetik faktörlere bağlı. Ben de kilo almak amacıyla body building'e yaklaşık 6 ay gittim ve 5 kilo aldım. Bırakınca da yine o kiloları geri verdim. Her öğün bir ekmek yediğimi bilirim. Ona rağmen zar zor alabilmiştim. Ek olarak 4 yıldır öğrenci hayatı yaşıyorum ve Burger King'ten KFC'sine, kebapçısından dönercisine her gün bunlarla yatıp kalkmama ve uzun yıllar bilgisayar başında çalışmama rağmen kilom sabit. 183 boy, 60 kilo civarı. Ancak insan zamanla dışardan kilolu olmanın dezavantajlarını gördükçe bu durumu kabulleniyor. Kilo vermeye çalışmaktan iyidir. İstediğin her şeyi yiyorsun en azından. Görünüm açısından da daha uygun.


    -----------------------------
    Benim durum da bu, ne kadar yersem yiyeyim hep aynı kilodayım sabit :| 1.95 boy 90 kilo


    -----------------------------

    hay maşallah :D ızbandut gibi adam :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carus07
    carus07's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2011
    Erkek
    Hocam bende o sorun var kaç tane ilaç kullandım hiç birşey yok yani omega3, balık hapı vb. Haplarda hiç kilo alamadım belki bünye istemiyor kilo almamı :) ama spor hiç yapıp kilo almayı hiç denemedim. Arkadaşım vardı oda benim gibi kilosuz uzun süre gitti oda kilo alamadı. Bu bünye meselesi gibi bişey :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    ulquiorra bunu yazdı:
    -----------------------------

    murdery bunu yazdı:
    -----------------------------

    s.çmadan ye ye ye :D sonunda oww yeah


    -----------------------------

    yorumunu okudum. sonra avatarına baktım ve yazdığın yorumu tekrar okudum. :D 


    -----------------------------

    şahin k çizgimi bozmam hocam :D


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Önce mideyi genişletmen lazım.

     

    Mideyi genişletmen için tavsiyelerimde şunlar;

    Öğünlerde fazla çiğnemeden hızlı yemek ye,

    Su vs. felan çok içmemeye bak,

    Miden doyunca kalkma miden şişince kalk sofradan..

     

    Sonra yatmadan önce bir paket makarnayı yedin mi feriştahı gelse kilo almana engel olamaz. Birazda hareketsiz bir hayat yaşarsan tamamdır sen oldun.

     

     


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Hacı boşu boşuna yorma kendini bende kilo almaya çalışıyorum lakin alamıyorum benim ve senin gibilerin metabolizması hızlı  çalışıyor kilo falan alamazsın. Boşuna yorma kendini derim ben

     


    🥒
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    Kara_Mc bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yas 23 kilo 55 olsa takla atcam.. Goruntude boktan.. Boy var kilo yok.. Buz devrindeki sid gibi, boyunda egri.. Ruzgarli havada disari cikmak haram.. Bi mide var dusman basina.. Her seferinde zar zor yetisiyorum wc ye.. Sabah uyandktn sonra 3defa wc ye giden birini tanidiniz mi? Hem de 1 saat icinde.. Bi boyoz veya biraz fazla yagli biseyler yedim mi kostur kostur =l pusuda bekliyo serefsiz.. Ne sinavlar bilirim bu yuzden yarida ciktigim.. Kilo almak istiyorum bende ama once su ic organlara ayar cekmek lazim.. Spora basladim 2 kilo aldim 1ayda.. 1hafta gecmeden verdim..=l yaz geldi denize gitcez bakalim.. Millet cikarir tshirti uzanir kaslar fln.. Bizde kemik yigini..
    -----------------------------
    hocam telden giriyom salonda herkes var senin bu yazıyı okurken sesli hatta gulme krizine girdim. d not:bende 1.75 boy 61 kilo ne ysem hep aynı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    arkadaş bak, ne zamandır diyorum şu forumda...

    kilo vermeye çalışanların tam tersini yapıyorum.

    1- düzensiz bir uyku hayatım var

    2- yatmadan önce bol bol yerim

    3- karbonhidrat ağırlıklı yerim (hergün makarna fix)

    4- fazla su içmem!

    5- pc başından götümü kaldırmıom, arasıra markete sigara almaya bi de tuvalete gidiom

    6- abur cubur mu? gönder gelsin

     

    ben daha ne yapayım ulan!

    aynen ben de 22 yaşındayım. bende yıllardır 58-60 arasında gidip geliom, yan yana dursak komedi ikilisi olabiliriz seninle ^^

Toplam Hit: 5381 Toplam Mesaj: 54