Kilo Almak İstiyorum ?
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------Tamamen genetik faktörlere bağlı. Ben de kilo almak amacıyla body building'e yaklaşık 6 ay gittim ve 5 kilo aldım. Bırakınca da yine o kiloları geri verdim. Her öğün bir ekmek yediğimi bilirim. Ona rağmen zar zor alabilmiştim. Ek olarak 4 yıldır öğrenci hayatı yaşıyorum ve Burger King'ten KFC'sine, kebapçısından dönercisine her gün bunlarla yatıp kalkmama ve uzun yıllar bilgisayar başında çalışmama rağmen kilom sabit. 183 boy, 60 kilo civarı. Ancak insan zamanla dışardan kilolu olmanın dezavantajlarını gördükçe bu durumu kabulleniyor. Kilo vermeye çalışmaktan iyidir. İstediğin her şeyi yiyorsun en azından. Görünüm açısından da daha uygun.
-----------------------------
Benim durum da bu, ne kadar yersem yiyeyim hep aynı kilodayım sabit :| 1.95 boy 90 kilo -
Yas 23 kilo 55 olsa takla atcam.. Goruntude boktan.. Boy var kilo yok.. Buz devrindeki sid gibi, boyunda egri.. Ruzgarli havada disari cikmak haram.. Bi mide var dusman basina.. Her seferinde zar zor yetisiyorum wc ye.. Sabah uyandktn sonra 3defa wc ye giden birini tanidiniz mi? Hem de 1 saat icinde.. Bi boyoz veya biraz fazla yagli biseyler yedim mi kostur kostur =l pusuda bekliyo serefsiz.. Ne sinavlar bilirim bu yuzden yarida ciktigim.. Kilo almak istiyorum bende ama once su ic organlara ayar cekmek lazim.. Spora basladim 2 kilo aldim 1ayda.. 1hafta gecmeden verdim..=l yaz geldi denize gitcez bakalim.. Millet cikarir tshirti uzanir kaslar fln.. Bizde kemik yigini..
-
kilo almak istiyosan aşağıdakileri aynen yap tosun gibi olursun
1-) normalde 2 tabak yiyosan 4 tabak ye
2-) yemek ayırt etme ne buluyosan ye
3-) gece yatmadan yemek ye de yat ( sonrasında da su iç yoksa hazımsızlık yapar)
4-) çarşıda mısın ? midenden ses mi geliyor? eve gideyim deme. dönercinin birine uğra döner ye ( yarım ekmek te olsa ye)
5-) kas olarak kilo almak için sporla desteklemen lazım, spor olmazsa yağ olark kalır göbek çıkar vs.vs.
6-) yok ben bunları yapmam diyosan o zaman bu konuyu boşa açmışsın :D
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------FireX bunu yazdı:
-----------------------------Tamamen genetik faktörlere bağlı. Ben de kilo almak amacıyla body building'e yaklaşık 6 ay gittim ve 5 kilo aldım. Bırakınca da yine o kiloları geri verdim. Her öğün bir ekmek yediğimi bilirim. Ona rağmen zar zor alabilmiştim. Ek olarak 4 yıldır öğrenci hayatı yaşıyorum ve Burger King'ten KFC'sine, kebapçısından dönercisine her gün bunlarla yatıp kalkmama ve uzun yıllar bilgisayar başında çalışmama rağmen kilom sabit. 183 boy, 60 kilo civarı. Ancak insan zamanla dışardan kilolu olmanın dezavantajlarını gördükçe bu durumu kabulleniyor. Kilo vermeye çalışmaktan iyidir. İstediğin her şeyi yiyorsun en azından. Görünüm açısından da daha uygun.
-----------------------------
Benim durum da bu, ne kadar yersem yiyeyim hep aynı kilodayım sabit :| 1.95 boy 90 kilo
-----------------------------hay maşallah :D ızbandut gibi adam :D
-
Hocam bende o sorun var kaç tane ilaç kullandım hiç birşey yok yani omega3, balık hapı vb. Haplarda hiç kilo alamadım belki bünye istemiyor kilo almamı :) ama spor hiç yapıp kilo almayı hiç denemedim. Arkadaşım vardı oda benim gibi kilosuz uzun süre gitti oda kilo alamadı. Bu bünye meselesi gibi bişey :)
-
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------murdery bunu yazdı:
-----------------------------s.çmadan ye ye ye :D sonunda oww yeah
-----------------------------yorumunu okudum. sonra avatarına baktım ve yazdığın yorumu tekrar okudum. :D
-----------------------------şahin k çizgimi bozmam hocam :D
-
Önce mideyi genişletmen lazım.
Mideyi genişletmen için tavsiyelerimde şunlar;
Öğünlerde fazla çiğnemeden hızlı yemek ye,
Su vs. felan çok içmemeye bak,
Miden doyunca kalkma miden şişince kalk sofradan..
Sonra yatmadan önce bir paket makarnayı yedin mi feriştahı gelse kilo almana engel olamaz. Birazda hareketsiz bir hayat yaşarsan tamamdır sen oldun.
-
Hacı boşu boşuna yorma kendini bende kilo almaya çalışıyorum lakin alamıyorum benim ve senin gibilerin metabolizması hızlı çalışıyor kilo falan alamazsın. Boşuna yorma kendini derim ben
-
Kara_Mc bunu yazdı:
-----------------------------
Yas 23 kilo 55 olsa takla atcam.. Goruntude boktan.. Boy var kilo yok.. Buz devrindeki sid gibi, boyunda egri.. Ruzgarli havada disari cikmak haram.. Bi mide var dusman basina.. Her seferinde zar zor yetisiyorum wc ye.. Sabah uyandktn sonra 3defa wc ye giden birini tanidiniz mi? Hem de 1 saat icinde.. Bi boyoz veya biraz fazla yagli biseyler yedim mi kostur kostur =l pusuda bekliyo serefsiz.. Ne sinavlar bilirim bu yuzden yarida ciktigim.. Kilo almak istiyorum bende ama once su ic organlara ayar cekmek lazim.. Spora basladim 2 kilo aldim 1ayda.. 1hafta gecmeden verdim..=l yaz geldi denize gitcez bakalim.. Millet cikarir tshirti uzanir kaslar fln.. Bizde kemik yigini..
-----------------------------
hocam telden giriyom salonda herkes var senin bu yazıyı okurken sesli hatta gulme krizine girdim. d not:bende 1.75 boy 61 kilo ne ysem hep aynı -
arkadaş bak, ne zamandır diyorum şu forumda...
kilo vermeye çalışanların tam tersini yapıyorum.
1- düzensiz bir uyku hayatım var
2- yatmadan önce bol bol yerim
3- karbonhidrat ağırlıklı yerim (hergün makarna fix)
4- fazla su içmem!
5- pc başından götümü kaldırmıom, arasıra markete sigara almaya bi de tuvalete gidiom
6- abur cubur mu? gönder gelsin
ben daha ne yapayım ulan!
aynen ben de 22 yaşındayım. bende yıllardır 58-60 arasında gidip geliom, yan yana dursak komedi ikilisi olabiliriz seninle ^^
