Köpeğim Bana Küstü. İngiliz Pointer
-
my4 bunu yazdıZande bunu yazdı
Hocam, kusmesi normal. Bende bazen sertce bagirdigim da, gercekten suclu degillerse benimkiler de bana kusuyor. Bir iki saat sonra gidip, oksayip, 2 odul biskuvisi verince de barisiyorlar. Ancak sen, sen ol, asla kulaklarindan fazlaca cekme. Zira en hassas yerleri orasi ve cok daha sert tepki verebilirler. Kulaga yada buruna cok hafif bir dokunus yeterli! Ben bugune kadar, oyun sirasinda isirmak haric kesinlikle vurmadim. Sadece sozlu olarak kizdim ve su anda onlara kizdigimi anladiklarinda aninda yaptiklari seyi birakiyorlar. 2 senedir bakiyorum, 2 adet labradora :)
köpeğimi ısırıyon bea
of yerlerdeyim sen çok yaşa emi :D
-
dyrnade bunu yazdımy4 bunu yazdıZande bunu yazdı
Hocam, kusmesi normal. Bende bazen sertce bagirdigim da, gercekten suclu degillerse benimkiler de bana kusuyor. Bir iki saat sonra gidip, oksayip, 2 odul biskuvisi verince de barisiyorlar. Ancak sen, sen ol, asla kulaklarindan fazlaca cekme. Zira en hassas yerleri orasi ve cok daha sert tepki verebilirler. Kulaga yada buruna cok hafif bir dokunus yeterli! Ben bugune kadar, oyun sirasinda isirmak haric kesinlikle vurmadim. Sadece sozlu olarak kizdim ve su anda onlara kizdigimi anladiklarinda aninda yaptiklari seyi birakiyorlar. 2 senedir bakiyorum, 2 adet labradora :)
köpeğimi ısırıyon bea
of yerlerdeyim sen çok yaşa emi :D
köpeği anladığı dilden seviyomu dövüomu artık bişi yapıo sanırım :D
-
Köpeği dövmek yok hocalar köpeğe hayatta vurmam vurana de tepki gösterrim. Kulagını yumuşakca tuttum. Sert bir dille kızdım sadece ama aslında kızmadım sevdim sadece belli etmedim :) Köpek eğitimi konusunda orta düzeyde tecrübem var, av köpeklerini otur kalk yakala getir hatta kırma bir av köpeğim vardı benden başka kimseden yemek yemezdi ben yeme dediğim de izin verene kadar başında beklerdi yemeğin. Ama köpeğin küstüğünü ilk defa görüyorum :S
Barıştık ama bu sefer ben yüz vermiyorum dişi olan peşimden geliyor onu ödüllendiriyorum dediğimi yaptığı zaman.
Tasma konusuna gelince av köpeklerinde tasmaya karşıyım hocam, dediğiniz gibi enerjisi yüksek hayvanlar, eğer dizginlersek enerjisini atamazlar tembelleşirler.. Peşimden gelmediğinde keşke gidip sevmeseydim, olumsuz pekiştireç olabilirdi bu hareketim
-
-
amk kopek demi kusuomus ver baskasina murid sokayim ole kopege hayvana bak
-
Absolut bunu yazdı
amk kopek demi kusuomus ver baskasina murid sokayim ole kopege hayvana bak
Yuhh :)
MOD lara sesleniyorum nick alti verin bu adama. "Psikopat "
-
http://tahribat.com/Murit-Tariqat_Sapiii/ Mesaj at köpek psikoloğu gibi bişi bi zamanlar köpek çiftliği var diye hatırlıyorum
-
e-satis bunu yazdı
http://tahribat.com/Murit-Tariqat_Sapiii/ Mesaj at köpek psikoloğu gibi bişi bi zamanlar köpek çiftliği var diye hatırlıyorum
Eywallah hocam bi bakayim. Cok sagolasn
-
seviyosan konuş bence :|
-
hacı banyo yaptır
beraber banyo yap
banyodan sonra deleted memory :)
