folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Köpeğim Bana Küstü. İngiliz Pointer



Köpeğim Bana Küstü. İngiliz Pointer

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek
    my4 bunu yazdı
    Zande bunu yazdı

    Hocam, kusmesi normal. Bende bazen sertce bagirdigim da, gercekten suclu degillerse benimkiler de bana kusuyor. Bir iki saat sonra gidip, oksayip, 2 odul biskuvisi verince de barisiyorlar. Ancak sen, sen ol, asla kulaklarindan fazlaca cekme. Zira en hassas yerleri orasi ve cok daha sert tepki verebilirler. Kulaga yada buruna cok hafif bir dokunus yeterli! Ben bugune kadar, oyun sirasinda isirmak haric kesinlikle vurmadim. Sadece sozlu olarak kizdim ve su anda onlara kizdigimi anladiklarinda aninda yaptiklari seyi birakiyorlar. 2 senedir bakiyorum, 2 adet labradora :)

    köpeğimi ısırıyon bea

    of yerlerdeyim sen çok yaşa emi :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    dyrnade bunu yazdı
    my4 bunu yazdı
    Zande bunu yazdı

    Hocam, kusmesi normal. Bende bazen sertce bagirdigim da, gercekten suclu degillerse benimkiler de bana kusuyor. Bir iki saat sonra gidip, oksayip, 2 odul biskuvisi verince de barisiyorlar. Ancak sen, sen ol, asla kulaklarindan fazlaca cekme. Zira en hassas yerleri orasi ve cok daha sert tepki verebilirler. Kulaga yada buruna cok hafif bir dokunus yeterli! Ben bugune kadar, oyun sirasinda isirmak haric kesinlikle vurmadim. Sadece sozlu olarak kizdim ve su anda onlara kizdigimi anladiklarinda aninda yaptiklari seyi birakiyorlar. 2 senedir bakiyorum, 2 adet labradora :)

    köpeğimi ısırıyon bea

    of yerlerdeyim sen çok yaşa emi :D

    köpeği anladığı dilden seviyomu dövüomu artık bişi yapıo sanırım :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Köpeği dövmek yok hocalar köpeğe hayatta vurmam vurana de tepki gösterrim. Kulagını yumuşakca tuttum. Sert bir dille kızdım sadece ama aslında kızmadım sevdim sadece belli etmedim :) Köpek eğitimi konusunda orta düzeyde tecrübem var, av köpeklerini otur kalk yakala getir hatta kırma bir av köpeğim vardı benden başka kimseden yemek yemezdi ben yeme dediğim de izin verene kadar başında beklerdi yemeğin. Ama köpeğin küstüğünü ilk defa görüyorum :S 

     

    Barıştık ama bu sefer ben yüz vermiyorum dişi olan peşimden geliyor onu ödüllendiriyorum dediğimi yaptığı zaman.

    Tasma konusuna gelince av köpeklerinde tasmaya karşıyım hocam, dediğiniz gibi enerjisi yüksek hayvanlar, eğer dizginlersek enerjisini atamazlar tembelleşirler.. Peşimden gelmediğinde keşke gidip sevmeseydim, olumsuz pekiştireç olabilirdi bu hareketim


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=NJKab8F9wkk

     

     

    aga zati türkce dublajlısı var tubeye bak 


    Angaralıyız Laa....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    amk kopek demi kusuomus ver baskasina murid sokayim ole kopege hayvana bak


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Absolut bunu yazdı

    amk kopek demi kusuomus ver baskasina murid sokayim ole kopege hayvana bak

    Yuhh :) 

    MOD lara sesleniyorum nick alti verin bu adama. "Psikopat "


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-satis
    e-satis's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2013
    Erkek

    http://tahribat.com/Murit-Tariqat_Sapiii/   Mesaj at köpek psikoloğu gibi bişi bi zamanlar köpek çiftliği var diye hatırlıyorum


    Rizörvid
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    e-satis bunu yazdı

    http://tahribat.com/Murit-Tariqat_Sapiii/   Mesaj at köpek psikoloğu gibi bişi bi zamanlar köpek çiftliği var diye hatırlıyorum

    Eywallah hocam bi bakayim. Cok sagolasn


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    seviyosan konuş bence :|


    ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    hacı banyo yaptır

    beraber banyo yap

    banyodan sonra deleted memory :)

     


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 11913 Toplam Mesaj: 68