Kurusıkı Silahlar
-
vay aq harbıden savaş cıksa hiç sıkıntı çekmicez millet ne silah hastasıymıs be kardeşim :D
-
22 clb toplusunu bulursanız hemen haber edin.çok mükemmel gerçek oluyor.
-
ak47 50ytl dien adam veririm 50 kaat ama bi çapanoğlu çıkarsa skerim :D pm atsana bi bakim sen!:P
-
hocalar hepsinde sıktınmı adam ölmüyormu dalgaları ne mm falan olunc an eoluyor?
-

Bende bir gün bu canava sahip olacam. Durusunda bile asalet var
-
edit
-
Sniper a 100 kaat verem :D ?
-
ricin: 200dolari zaten pazarlik payi, geriye ne kaldi 1000dolar, bunun icinden 2 senelik vergi,ruhsat masraflarini duseyim olsun 800.. piyasada bulma zorlugu cekebilecegi icin bir 150dolar da hava parasi ekliyorum, oldu yine $950
13+1 / tam otomatik
-
edit
-
Tamam 130ytl ama mermisi çantası herbi skimi isterim :D
Toplam Hit: 103434 Toplam Mesaj: 90
