Mafia 3 Çıkacak Mı ?
-
ftp de felan mafia 2 olan varsa link versinde indirelim beyler canım çekti valla yardırcam :(
-
Piratebay bunu yazdı
ftp de felan mafia 2 olan varsa link versinde indirelim beyler canım çekti valla yardırcam :(
Mafia 2 PC FULL (Oyun) :
https://cloud.mail.ru/public/8fbbe7cfbf3a/M2.part1.rar
https://cloud.mail.ru/public/ff9ea5c74077/M2.part2.rar
https://cloud.mail.ru/public/c4efbbafb362/M2.part3.rar
https://cloud.mail.ru/public/d9f2aef5769e/M2.part4.rar
https://cloud.mail.ru/public/4aabc5404e57/M2.part5.rar
https://cloud.mail.ru/public/382f9162e8d7/M2.part6.rar
Rar Şifresi : generalmobileforum.com Oyunu anlayarak oynamanız için kesinlikle Türkçe yama yükleyin:
https://mega.co.nz/#!dp0iUARa!_uAjlBhhlFE1-UFXNX1IUTwS6mDrfbCZU6FbF3yCICc
mkyb tarafından 24/Haz/14 02:16 tarihinde düzenlenmiştir -
Mustafa bunu yazdıPiratebay bunu yazdı
ftp de felan mafia 2 olan varsa link versinde indirelim beyler canım çekti valla yardırcam :(
Mafia 2 PC FULL (Oyun) :
https://cloud.mail.ru/public/8fbbe7cfbf3a/M2.part1.rar
https://cloud.mail.ru/public/ff9ea5c74077/M2.part2.rar
https://cloud.mail.ru/public/c4efbbafb362/M2.part3.rar
https://cloud.mail.ru/public/d9f2aef5769e/M2.part4.rar
https://cloud.mail.ru/public/4aabc5404e57/M2.part5.rar
https://cloud.mail.ru/public/382f9162e8d7/M2.part6.rar
Rar Şifresi : generalmobileforum.com Oyunu anlayarak oynamanız için kesinlikle Türkçe yama yükleyin:
https://mega.co.nz/#!dp0iUARa!_uAjlBhhlFE1-UFXNX1IUTwS6mDrfbCZU6FbF3yCICc
evinin bi odasında rus kızlarla 1 hafta kitli kal abi :D
-
DaSpOnGe bunu yazdı
yanlış hatırlamıyosam k2 game di yamuluyorsam düzeltirsiniz mafia1 de de para kazanamamıştı 2de de korsan warez vb sebeplerle yine istediği para kazancını sağlıyamadı hatta oyun daha yayınlanmadan korsana düştü diye biliyorum bi ara kepenkleri indirelim gidelim muhabbeti vardı. bu sebeplerle 3 çıkıcak diye hiç beklenti içine girmedim bende :( ama mafia 1i ilk aldığım günü hatırlarım o tarzanca ingilizceme rağmen o atmosfer 40s 50s amerikası inanılmaz keyif verir her zaman bana. müzikleri olsun şehri olsun arabaları olsun senaryo olsun her zaman kalbimde yeri vardır. godfather 1i aldım oynamaya başladım o kadar basitti ki evler sürekli aynı düzendeydi adamın villaya giriyosun mimari yapı aynı sik gibi afedersiniz bu yüzden 2yi almadım bile. ama mafia2 yi aldım bitirmem sanırım 3 günümü aldı hatta kendimize sıktığımız yerde(eğer yanılmıyorsam 1de son sahnede gelip çifteliyle sıkıyolardı bize o adamlar oluyoduk) hüzünlendim gözlerim dolmuştu ah tommy ne hallere düştük be amk diye. velhasıl kelam eğer 3 çıkıcaksa yıllarca da beklerim sonunda o atmosferi tekrar yaşayabilceksek.
bu arada bu tarz oyunları seven varsa illa ki oynamışınızdır ama LA noire ı öneririm ingilizceniz yoksa türkçe yama indirmenizi tavsiye ederim
aynen hocam katılıyorum ama DİKKAT AĞIR SPOİLER İÇERİR
2. oyunda o sahnede zaten ben ağlayacak gibi oldum, polislerden kaçamadım falan :(
..Oyunu bitirdikten sonra tekrardan başlayıp tommy yi aradım şehirde ama bulamadım bulabilen var mı?
BerkayCit tarafından 24/Haz/14 11:41 tarihinde düzenlenmiştir -
mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?
-
Piratebay bunu yazdı
mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?
Crack SKIDROW klasörünün içinde hocam.
-
Mustafa bunu yazdıPiratebay bunu yazdı
mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?
Crack SKIDROW klasörünün içinde hocam.
uyumluluk sorunuymuş hocam windows 7 yapınca düzeldi sağol :)
-
Piratebay bunu yazdıMustafa bunu yazdıPiratebay bunu yazdı
mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?
Crack SKIDROW klasörünün içinde hocam.
uyumluluk sorunuymuş hocam windows 7 yapınca düzeldi sağol :)
Türkçe yamayı kurup, altyazıları aç hocam.Oyun altyazılı film gibi oluyor o zaman. :)
-
Mustafa bunu yazdıPiratebay bunu yazdıMustafa bunu yazdıPiratebay bunu yazdı
mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?
Crack SKIDROW klasörünün içinde hocam.
uyumluluk sorunuymuş hocam windows 7 yapınca düzeldi sağol :)
Türkçe yamayı kurup, altyazıları aç hocam.Oyun altyazılı film gibi oluyor o zaman. :)
şimdi kuruluyor hocam :) bi kere bitirdim az çok anladımda şimdi Türkçe olarak ayrı bi tadı olacak biliyorum :)
-
BeyinAdam bunu yazdı
1 de oynadığım harita adım adım zihnimde. Düşündükçe 3 boyutlu olarak gözümün önüne geliyor o sokaklardan tekrar tekrar geçiyorum.
Hiçbir yeni jenerasyon oyun beni böyle etikleyemedi şimdiye kadar.
gta 3 ve vice city haritaları da ezberimde :( tek değilimdir diye umuyorum :/
