folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Mafia 3 Çıkacak Mı ?



Mafia 3 Çıkacak Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    ftp de felan mafia 2 olan varsa link versinde indirelim beyler canım çekti valla yardırcam :(


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Piratebay bunu yazdı

    ftp de felan mafia 2 olan varsa link versinde indirelim beyler canım çekti valla yardırcam :(

    Mafia 2 PC FULL (Oyun) :

    https://cloud.mail.ru/public/8fbbe7cfbf3a/M2.part1.rar

    https://cloud.mail.ru/public/ff9ea5c74077/M2.part2.rar

    https://cloud.mail.ru/public/c4efbbafb362/M2.part3.rar

    https://cloud.mail.ru/public/d9f2aef5769e/M2.part4.rar

    https://cloud.mail.ru/public/4aabc5404e57/M2.part5.rar

    https://cloud.mail.ru/public/382f9162e8d7/M2.part6.rar

     

    Rar Şifresi : generalmobileforum.com 

     

    Oyunu anlayarak oynamanız için kesinlikle Türkçe yama yükleyin:

    https://mega.co.nz/#!dp0iUARa!_uAjlBhhlFE1-UFXNX1IUTwS6mDrfbCZU6FbF3yCICc

    mkyb tarafından 24/Haz/14 02:16 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı

    ftp de felan mafia 2 olan varsa link versinde indirelim beyler canım çekti valla yardırcam :(

    Mafia 2 PC FULL (Oyun) :

    https://cloud.mail.ru/public/8fbbe7cfbf3a/M2.part1.rar

    https://cloud.mail.ru/public/ff9ea5c74077/M2.part2.rar

    https://cloud.mail.ru/public/c4efbbafb362/M2.part3.rar

    https://cloud.mail.ru/public/d9f2aef5769e/M2.part4.rar

    https://cloud.mail.ru/public/4aabc5404e57/M2.part5.rar

    https://cloud.mail.ru/public/382f9162e8d7/M2.part6.rar

     

    Rar Şifresi : generalmobileforum.com 

     

    Oyunu anlayarak oynamanız için kesinlikle Türkçe yama yükleyin:

    https://mega.co.nz/#!dp0iUARa!_uAjlBhhlFE1-UFXNX1IUTwS6mDrfbCZU6FbF3yCICc

    evinin bi odasında rus kızlarla 1 hafta kitli kal abi :D


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı

    yanlış hatırlamıyosam k2 game di yamuluyorsam düzeltirsiniz mafia1 de de para kazanamamıştı 2de de korsan warez vb sebeplerle yine istediği para kazancını sağlıyamadı hatta oyun daha yayınlanmadan korsana düştü diye biliyorum bi ara kepenkleri indirelim gidelim muhabbeti vardı. bu sebeplerle 3 çıkıcak diye hiç beklenti içine girmedim bende :( ama mafia 1i ilk aldığım günü hatırlarım o tarzanca ingilizceme rağmen o atmosfer 40s 50s amerikası inanılmaz keyif verir her zaman bana.  müzikleri olsun şehri olsun arabaları olsun senaryo olsun her zaman kalbimde yeri vardır. godfather 1i aldım oynamaya başladım o kadar basitti ki evler sürekli aynı düzendeydi adamın villaya giriyosun mimari yapı aynı sik gibi afedersiniz bu yüzden 2yi almadım bile. ama mafia2 yi aldım bitirmem sanırım 3 günümü aldı hatta kendimize sıktığımız yerde(eğer yanılmıyorsam 1de son sahnede gelip çifteliyle sıkıyolardı bize o adamlar oluyoduk) hüzünlendim gözlerim dolmuştu ah tommy ne hallere düştük be amk diye. velhasıl kelam eğer 3 çıkıcaksa yıllarca da beklerim sonunda o atmosferi tekrar yaşayabilceksek. 

    bu arada bu tarz oyunları seven varsa illa ki oynamışınızdır ama LA noire ı öneririm ingilizceniz yoksa türkçe yama indirmenizi tavsiye ederim 

    aynen hocam katılıyorum ama DİKKAT AĞIR SPOİLER İÇERİR  

    2. oyunda o sahnede zaten ben ağlayacak gibi oldum, polislerden kaçamadım falan :(

     

     

    ..Oyunu bitirdikten sonra tekrardan başlayıp tommy yi aradım şehirde ama bulamadım bulabilen var mı?

    BerkayCit tarafından 24/Haz/14 11:41 tarihinde düzenlenmiştir

    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?

     


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Piratebay bunu yazdı

    mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?

     

    Crack SKIDROW klasörünün içinde hocam.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı

    mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?

     

    Crack SKIDROW klasörünün içinde hocam.

    uyumluluk sorunuymuş hocam windows 7 yapınca düzeldi sağol :)


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Piratebay bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı

    mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?

     

    Crack SKIDROW klasörünün içinde hocam.

    uyumluluk sorunuymuş hocam windows 7 yapınca düzeldi sağol :)

    Türkçe yamayı kurup, altyazıları aç hocam.Oyun altyazılı film gibi oluyor o zaman. :)


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı
    Piratebay bunu yazdı

    mafia 2 nin crackde problem var çalışmıyo ?

     

    Crack SKIDROW klasörünün içinde hocam.

    uyumluluk sorunuymuş hocam windows 7 yapınca düzeldi sağol :)

    Türkçe yamayı kurup, altyazıları aç hocam.Oyun altyazılı film gibi oluyor o zaman. :)

    şimdi kuruluyor hocam :) bi kere bitirdim az çok anladımda şimdi Türkçe olarak ayrı bi tadı olacak biliyorum :)


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı

    1 de oynadığım harita adım adım zihnimde. Düşündükçe 3 boyutlu olarak gözümün önüne geliyor o sokaklardan tekrar tekrar geçiyorum.

    Hiçbir yeni jenerasyon oyun beni böyle etikleyemedi şimdiye kadar.

    gta 3 ve vice city haritaları da ezberimde :( tek değilimdir diye umuyorum :/


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
Toplam Hit: 8239 Toplam Mesaj: 58