folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Mafia 3 Çıkacak Mı ?



Mafia 3 Çıkacak Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Psn store mafia 2 yirmi lira beyler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kilit11
    kilit11's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2013
    Erkek

    mafia 1 in torrenti yo mu? Aradım bulamadım.internetim yavaş ve kopuyor sürekli


    21 mayıs 1864
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    kilit11 bunu yazdı

    mafia 1 in torrenti yo mu? Aradım bulamadım.internetim yavaş ve kopuyor sürekli

    http://kickass.to/mafia-1-full-rip-1-2gb-t6290102.html


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    kafkafkaf bunu yazdı
    kilit11 bunu yazdı

    mafia 1 in torrenti yo mu? Aradım bulamadım.internetim yavaş ve kopuyor sürekli

    http://kickass.to/mafia-1-full-rip-1-2gb-t6290102.html

    müdür bunun altyazısını da bulalımda tam olsun

     edit:

    http://www.moddingtr.com/yamalar/mafia/

    buda alt yazısı 

    Illegal_Character tarafından 29/Haz/14 15:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kilit11
    kilit11's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2013
    Erkek

    Çok teşekkür ederim arkadaşlar.


    21 mayıs 1864
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kilit11
    kilit11's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2013
    Erkek

    mafia 1 i indirip yükledim grafik sorunu var çözemedim.Bu videodakinin aynısı sorun.

    https://www.youtube.com/watch?v=NTTeXolnCZY

    Nasıl çözebilirim?

     


    21 mayıs 1864
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    Hayatımda ilk defa bir oyun bitirebildim sıkılmadan büyük bir heyecanla.

     

    Mafia-2 herşeyiyle mükemmel ancak bana göre tek eksik yanı sonu olmuş. Daha iyi bir son olabilirdi.. Ayrıca keşke biraz daha uzun olaymış :)

     

    Beyler bu tarz oyunları warezden çekmek yerine orjinalini satın alalım. Zaten oldukça ucuz şu an steam'de. Bu efsane oyunu yapan firma iflas etmiş, bu çok üzücü.

    Fakat mafia-1 steam'de yok. Nereden nasıl satın alabilirim?

Toplam Hit: 8241 Toplam Mesaj: 58