Mafia 3 Çıkacak Mı ?
-
Psn store mafia 2 yirmi lira beyler.
-
mafia 1 in torrenti yo mu? Aradım bulamadım.internetim yavaş ve kopuyor sürekli
-
kilit11 bunu yazdı
mafia 1 in torrenti yo mu? Aradım bulamadım.internetim yavaş ve kopuyor sürekli
http://kickass.to/mafia-1-full-rip-1-2gb-t6290102.html
-
kafkafkaf bunu yazdıkilit11 bunu yazdı
mafia 1 in torrenti yo mu? Aradım bulamadım.internetim yavaş ve kopuyor sürekli
http://kickass.to/mafia-1-full-rip-1-2gb-t6290102.html
müdür bunun altyazısını da bulalımda tam olsun
edit:
http://www.moddingtr.com/yamalar/mafia/
buda alt yazısı
Illegal_Character tarafından 29/Haz/14 15:44 tarihinde düzenlenmiştir -
Çok teşekkür ederim arkadaşlar.
-
mafia 1 i indirip yükledim grafik sorunu var çözemedim.Bu videodakinin aynısı sorun.
https://www.youtube.com/watch?v=NTTeXolnCZY
Nasıl çözebilirim?
-
Hayatımda ilk defa bir oyun bitirebildim sıkılmadan büyük bir heyecanla.
Mafia-2 herşeyiyle mükemmel ancak bana göre tek eksik yanı sonu olmuş. Daha iyi bir son olabilirdi.. Ayrıca keşke biraz daha uzun olaymış :)
Beyler bu tarz oyunları warezden çekmek yerine orjinalini satın alalım. Zaten oldukça ucuz şu an steam'de. Bu efsane oyunu yapan firma iflas etmiş, bu çok üzücü.
Fakat mafia-1 steam'de yok. Nereden nasıl satın alabilirim?
