Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
![]() |
Başlık | Konu Bilgileri | Son Mesaj | İstatistikler | |
|---|---|---|---|---|---|
| görev yöneticisi | bynastasya
Tarafından 03/Nis/11 21:37 |
underzero
21/Ara/12 17:53 |
1764 Hit 8 Mesaj |
||
|
Windows 7 Gereksiz Hizmetleri Kapatma
1 2 |
Explosive
Tarafından 03/Nis/11 12:30 |
tarzan
03/Nis/11 19:52 |
8535 Hit 14 Mesaj |
||
| win7 ye geçmeyi düşünüyorum | Mycity
Tarafından 02/Nis/11 18:34 |
Mycity
02/Nis/11 19:51 |
1170 Hit 9 Mesaj |
||
|
Windowsumu Bu Şekle Nasıl Sokabilirim
1 2 3 4 |
SweeneyTodd
Tarafından 02/Nis/11 16:48 |
Lambo
03/Nis/11 17:13 |
5310 Hit 34 Mesaj |
||
| elimdeki xp sürümü nedeniyle nete bağlanmıyor | dead_march
Tarafından 02/Nis/11 16:06 |
renegadealien
03/Nis/11 22:13 |
982 Hit 7 Mesaj |
||
|
Windows 7 ve XP aynı anda kurulmuyor
1 2 3 |
noname
Tarafından 02/Nis/11 04:28 |
yanak
05/Nis/11 22:08 |
3650 Hit 27 Mesaj |
||
|
Herseyi Yükleyen Xp..(İstek)
1 2 |
aLcoL
Tarafından 31/Mar/11 20:39 |
noname
01/Nis/11 19:13 |
3386 Hit 17 Mesaj |
||
| Windows7 64bit | erenn
Tarafından 30/Mar/11 18:59 |
ZyreX
31/Mar/11 20:33 |
1399 Hit 9 Mesaj |
||
|
ctrl+x yaptığım bir metini yanlışıkla sildim
1 2 3 |
geniuss
Tarafından 27/Mar/11 17:30 |
SARI
27/Mar/11 19:35 |
2962 Hit 22 Mesaj |
||
| Xp Sp3 2011 Mart Güncel Sadece 2 Link Yeni | sansar55
Tarafından 27/Mar/11 11:03 |
HeYeT
27/Mar/11 11:05 |
660 Hit 2 Mesaj |

