Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
![]() |
Başlık | Konu Bilgileri | Son Mesaj | İstatistikler | |
|---|---|---|---|---|---|
| kullanıcı adı problemi | Tnrsk
Tarafından 07/Oca/08 23:57 |
BLuesLive
08/Oca/08 01:33 |
1458 Hit 2 Mesaj |
||
| MSN şifrelerinin kayıtlı tutulduğu dosya???? | Maresca
Tarafından 06/Oca/08 03:11 |
emir_69
06/Oca/08 14:48 |
3749 Hit 9 Mesaj |
||
| Kayıt Defterinden Kayıt Silme? | Glaxoks
Tarafından 05/Oca/08 21:02 |
Glaxoks
05/Oca/08 21:19 |
1786 Hit 4 Mesaj |
||
| Vista için bridge.dll dosyası...hata | EmQceR
Tarafından 05/Oca/08 13:10 |
EmQceR
05/Oca/08 13:10 |
1512 Hit 1 Mesaj |
||
| ie eski sürümlerini kurma? | pesimistzombie
Tarafından 04/Oca/08 18:40 |
pesimistzombie
04/Oca/08 20:04 |
1566 Hit 8 Mesaj |
||
| Format attım msn kuramıyorum (yardım) | LizardKing
Tarafından 04/Oca/08 13:57 |
LizardKing
04/Oca/08 14:29 |
3580 Hit 3 Mesaj |
||
| Acil REFORmat Önerisi (yardıım kafayı yiyecem) | Bolvadinli
Tarafından 03/Oca/08 18:03 |
Bolvadinli
03/Oca/08 18:03 |
1410 Hit 1 Mesaj |
||
|
Vista"da ReadyBoost (Flash diksleri Ram Olarak Kullanma) (yardım)
1 2 3 4 |
Bolvadinli
Tarafından 03/Oca/08 01:43 |
Fikret
23/Oca/08 19:05 |
9178 Hit 33 Mesaj |
||
| Vista"da DirectX kurmaya Gerek Varmı? (yardım) | Bolvadinli
Tarafından 02/Oca/08 16:34 |
enes
02/Oca/08 17:00 |
1802 Hit 7 Mesaj |
||
| OpenDNS sorunu.. | LizardKing
Tarafından 02/Oca/08 15:16 |
LizardKing
02/Oca/08 15:50 |
1460 Hit 2 Mesaj |

