folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ne Yapmalıyım?



Ne Yapmalıyım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam tahminen benle aynı yaşlardasın 17 18 civarı..

    Birini sevmek ve sahiplenmek için çok acele etmişsin.. Belkide bazı yanlışlar yaptın bile .. Kızı bırakamam diosun aklıma kötü şeyler geliyor.. Umarım yapmamşsındır.. Ayrıca kıza güveniosan yüzük filan taktıysan aldatmaz.. Ama ( yaşın 17 18 ise konuşuyorum ) Çok acele etmişsin daha çook erken.. Erken evliliklerin sonu hep hüsran.. Ne kdar seviorum dersen de Önce her manada kendini doyuracaksın.. Yaşın ilerlediği zaman Evlilik filan dşün önce hayattan zevk al aynı anda 2 kızla çık git onlarla seviş filan sora evlen..

    Sabit tecrübedir KAÇKOV yasaları herzman işe yaramıştır..

    Kaçkov : Kaçan Kovalanır.

    Başarılar..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    he bu arada zamanında kızarkadaşım (eskilerden biri işte) bana hergün şüpheyle yaklaşırdı. ben çok sadıktım lakin çok üstüne gelirdi. birkaç ay sonra dayanamadım sırf onu haksız çıkarmamak için aldattım. kendi kaşındı amk 3 kere dersin 5 kere dersin bişeyi 40 kere dersen o olur.

    ona göre...


    -----------------------------

    Hocam ben kuşkudan şüpheden kurtulmaya çalışırken sen gelip ne diyorsun yahu :)))

    Ayrıca konu genele taşınana kadar görmeyen arkadaşlar olabilir cevaplarım burada;

     
    @Prometheus hocam şimdi "modern" kelimesini kullancam ama kesinlikle yanlış anlaşılmasın modernim geri kafalı değilim,Mesela tatil yörelerine gittiğimizde mini eteklerdir,askılı kıyafetlerdir veya sadece tanga bile giyse umrumda deil :)
    Benim derdim çevreyle ilgili,bizim burda kıçını başını gösterdin mi direk laf atar salça olurlar ve bizim bu muhit de pek tekin bir yer değil.
    Buralarda dediğim gibi giyinenlere or.spu,kaşar gözüyle bakılıyor ve gözlerin bu denli benim kızım üstünde olup arkasından konuşulması halinde hır çıkar dayanamam.
     

    -----------------------------

     

    ben bişey anlatmaya çalıştım sana :S

    onun dışında sizin oralarda mini etekle mi geziyo?

    ne bileyim ya da senin mini etek tanımın diz hizasındaki etek mi =D

     

    seni seviyosa ve çok açık giyiniyosa ortada bi yerde anlaşırsınız zaten

    memleket nere? sıcak bi yerse hak ver kıza

     

    yine eski kızarkadaşlarımdan birine çok kızıyodum tartışıyoduk açık giyiniyo diye (ki pek açık sayılmazdı da)

    sonra ben sıcak bi günde izmir'e gittim (izmirliydi) bi baktım tişörtle yanıyorum şerefsizim

    ondan sonra açıl hayatım ya dedim bu sıcak çekilmez açıl :S


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam tahminen benle aynı yaşlardasın 17 18 civarı..

    Birini sevmek ve sahiplenmek için çok acele etmişsin.. Belkide bazı yanlışlar yaptın bile .. Kızı bırakamam diosun aklıma kötü şeyler geliyor.. Umarım yapmamşsındır.. Ayrıca kıza güveniosan yüzük filan taktıysan aldatmaz.. Ama ( yaşın 17 18 ise konuşuyorum ) Çok acele etmişsin daha çook erken.. Erken evliliklerin sonu hep hüsran.. Ne kdar seviorum dersen de Önce her manada kendini doyuracaksın.. Yaşın ilerlediği zaman Evlilik filan dşün önce hayattan zevk al aynı anda 2 kızla çık git onlarla seviş filan sora evlen..

    Sabit tecrübedir KAÇKOV yasaları herzman işe yaramıştır..

    Kaçkov : Kaçan Kovalanır.

    Başarılar..


    -----------------------------

    Hocam 20 yaşındayım ama bizim pLanlarımız hemen evlenmek değil zaten,askerlik 1.5 sene,üni 2 sene,1 senede öyle para biriktirme için geçse...

    Evleneceğimiz yaş 25 felan oluyor ki buda gayet normal bi yaş evlenmek için ne geç ne erken.

    Doyma muhabbetine gelince zaten hertürlü şeyi yaşadım zamanında bu kızdan önce 2 kız olayı gibi bi hatamda oldu,

    Sevişme-cinsel ilişki falan bunlardanda hat safhada doydum hiç 1 haftamın boş geçtiğini hatırlamam,asıl sorun kafamdaki düşünceler..

    Bu düşünceleri bi yenebilsem herşey çok güzel olacak ki konuyu açtığımdan beri aldığım cevaplar çok yararlı oldu kafam rahatladı biraz sakinleştim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    @Prometheus

    Bizim buralarda yazın dahi etek,kapri,şort bile giydirmem ben ve memLeket İzmir,Burada yazın götünden akan ter paçalarına iner kuruyamadan :)

    Ayrıca bu konuda haksızlık ettiğimi fark ettim ki bizim genel meselemizdir bu kıyafet sorunu,tamam bunuda halledeyim ozaman sağolasın :)

    Birde beni seviyor diye kapalı giyiniyor zaten okulda eteği bile dizde ama dediğim gibi halledeceğim bu sorunuda.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam tahminen benle aynı yaşlardasın 17 18 civarı..

    Birini sevmek ve sahiplenmek için çok acele etmişsin.. Belkide bazı yanlışlar yaptın bile .. Kızı bırakamam diosun aklıma kötü şeyler geliyor.. Umarım yapmamşsındır.. Ayrıca kıza güveniosan yüzük filan taktıysan aldatmaz.. Ama ( yaşın 17 18 ise konuşuyorum ) Çok acele etmişsin daha çook erken.. Erken evliliklerin sonu hep hüsran.. Ne kdar seviorum dersen de Önce her manada kendini doyuracaksın.. Yaşın ilerlediği zaman Evlilik filan dşün önce hayattan zevk al aynı anda 2 kızla çık git onlarla seviş filan sora evlen..

    Sabit tecrübedir KAÇKOV yasaları herzman işe yaramıştır..

    Kaçkov : Kaçan Kovalanır.

    Başarılar..


    -----------------------------

    Hocam 20 yaşındayım ama bizim pLanlarımız hemen evlenmek değil zaten,askerlik 1.5 sene,üni 2 sene,1 senede öyle para biriktirme için geçse...

    Evleneceğimiz yaş 25 felan oluyor ki buda gayet normal bi yaş evlenmek için ne geç ne erken.

    Doyma muhabbetine gelince zaten hertürlü şeyi yaşadım zamanında bu kızdan önce 2 kız olayı gibi bi hatamda oldu,

    Sevişme-cinsel ilişki falan bunlardanda hat safhada doydum hiç 1 haftamın boş geçtiğini hatırlamam,asıl sorun kafamdaki düşünceler..

    Bu düşünceleri bi yenebilsem herşey çok güzel olacak ki konuyu açtığımdan beri aldığım cevaplar çok yararlı oldu kafam rahatladı biraz sakinleştim.


    -----------------------------

    Genede Daha erken Hoca askere gidicen sonuçta..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    hocam belki biraz acımasıl olcak ama kız milletine kesinlikle güvenme. Aynı sorunu bende yaşıyodum ama bende aşırı güvensizlik değil aşırı güven sorunu wardı. Yüzük takmalar falan hikaye yüzük takması parmağa yüzük takmak kadar kolay çıkarması da aynı oranda kolay. Yani manevi bir değeri yok yüzüğün.. Bizde takmıştık yüzük bilmemne evlenme planları yapıoduk kaşarla ama sonuç hüsrann.. Göt üstü bıraktı beni nedeni ise benden iyi birini bulmasıydı tabiiki..Tecrübelerimi yazdım belki yardımı dokunur.. :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    he bu arada zamanında kızarkadaşım (eskilerden biri işte) bana hergün şüpheyle yaklaşırdı. ben çok sadıktım lakin çok üstüne gelirdi. birkaç ay sonra dayanamadım sırf onu haksız çıkarmamak için aldattım. kendi kaşındı amk 3 kere dersin 5 kere dersin bişeyi 40 kere dersen o olur.

    ona göre...

     


    -----------------------------

     

    Hocam ben kuşkudan şüpheden kurtulmaya çalışırken sen gelip ne diyorsun yahu :)))

    Ayrıca konu genele taşınana kadar görmeyen arkadaşlar olabilir cevaplarım burada;

    @tataryigit hocam kıskanç derken beni aldatmayacağını bilsem veya biri konuşmaya çalıştığında ne bileyim bi erkek bu kızla iletişim kurduğunda
    aklını çelse bile bu kızın bişey yapmayacağından ve benim bu olaydan hemen haberim olacağını bilsen inan kıskançlık 0'a inecek.
    "3.sü senin acilen kendine gelmen lazım lys de bi sik yapamazsan kızı vermezler koçum sana :)" - Bunada katılıyorum tokat gibi geldi sağolasın :))
    Kızdan ayrılma olayını yapamam yani yapamam derken seviyorum ve 10 ay + tüm emeklerim boşa gider çok şey verdim bu ilişkiye ben.
    "Sallamadıkça beni daha da çok sevmeye başladı.. Aslında kıskanılmak hoşlarına gidiyor.. Kıskanmayı azaltınca korktu daha çok ilgi göstermeye başladı haberin olsun.. ;)"
    Hocam bunu zamanında bi kaç arkadaş daha söylemişti,dediğin gibi yapalım bakalım teşekkürler.

    @Prometheus hocam şimdi "modern" kelimesini kullancam ama kesinlikle yanlış anlaşılmasın modernim geri kafalı değilim,Mesela tatil yörelerine gittiğimizde mini eteklerdir,askılı kıyafetlerdir veya sadece tanga bile giyse umrumda deil :)
    Benim derdim çevreyle ilgili,bizim burda kıçını başını gösterdin mi direk laf atar salça olurlar ve bizim bu muhit de pek tekin bir yer değil.
    Buralarda dediğim gibi giyinenlere or.spu,kaşar gözüyle bakılıyor ve gözlerin bu denli benim kızım üstünde olup arkasından konuşulması halinde hır çıkar dayanamam.

    @maximuss Hocam yanlış anlaşılmasın buda ama muhafazakar değilim yani kızı türbana veya kara çarşafa felan sokmam,tek derdim çevrenin benim kıza bakış açısıyla ilgili :)
    Kıskançlık meselesine gelince eğer buna kıskançlık deniliyorsa aynen  hocam kıskancım ama neden "kıskandığımı" bu yazının ilk 2 satırında söyledim.

    @EnerJiC Hocam bu konuyu açtığımla şimdiki düşüncelerim arasında dağlar kadar fark var ve düşüncelerim tam olarak lap diye silinmesede emin ol bi çok düşünceyi sildim kafamdan,
    yani bayaa bi yararı oldu konunun.

    Zaman ayırıp cevap yazan tüm arkadaşlara tekrar teşekkürler,yazmaya karalamaya farklı bakış açılarını paylaşmaya devam :)


    -----------------------------

     

     

    normalde guzel kizla olmak demek (kendi standardinin uzerinde), extra zaman , maddiyat ve ozveri gerektirir.

    yani sunu diyuorum , kizin standartlarini karsiliyamassan , kizin gozu kulagi baska yerlere gider. bu kizin parada pulda gozu yoksa bence fazla usteleme, elinden kaciracaksin. supheleniyorsan biraz daha fazla zaman , ozveri ayir kiz arkadasina.  yani kiz bakimli anladigim kadari ile , guzelligini fark ediyor ki kendine bakiyor. guzelligi mi seni rahatsiz ediyor ? yani kizin senden guzel olmasi , demek ki seni tedirgin ediyor. elden kacirma duygusu var. onu anladim ben . hic bir erkek sevdigi kiz tarafindan baska bir erkekle kiyaslanmayi istemez. erkek bazen bunu kendinde yapar . yani buna etken olanlarda , erkekte kiskanclik yaratir .

    bende kiskancim ,bulgar kizlara mini etek giyme demek olmaz. bende ayar olurum mini eteklere(trdeki gibi diz ustude degil). ustelik cok rahat bakiyoralr burdaki kizlar. beni bu daha da sini ediyor. ama caktirmaman lazim ...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebmarteu
    ebmarteu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    bir iliskideki en onemli sey GUVEN'dir. Guven yoksa niye varsiniz? Guven oyle birseydir ki, bi kere yikildimmi yerine yenisini dikemezsin. Guvensizlik hastalik degildir, 6. his gibi birseydir. Eger ona simdi guvenmiyorsan bu kusku hep devam eder. 

    Onerim: kizi falan bi kenara koy, bu tur seylerle aklini yorma sen once Egitimine odaklan. Kari kizdan bol sey yok dunyada hocam, biri gider biri gelir ama egitim oyle mi? Treni bi kere kacirdimmi bidaha yakalamak zor.. Egitim gibi sanslar karsina bi kac kez gelir, kari kiz bi cok gez gelir. Secimini yap (:


    **EbMaRtEu**
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebmarteu
    ebmarteu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    bu arada yanlis gormuyorsam yasin daha 20! hocam sen delimisin ya???!!! bu yasta ne evliliginden bahsediyorsun sen?? (: once hayatini duzene sok, sonra evlilikmis nisanmis halledersin sen, ilerde pisman olcagin seyler yapma


    **EbMaRtEu**
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------
    normalde guzel kizla olmak demek (kendi standardinin uzerinde), extra zaman , maddiyat ve ozveri gerektirir.

    yani sunu diyuorum , kizin standartlarini karsiliyamassan , kizin gozu kulagi baska yerlere gider. bu kizin parada pulda gozu yoksa bence fazla usteleme, elinden kaciracaksin. supheleniyorsan biraz daha fazla zaman , ozveri ayir kiz arkadasina.  yani kiz bakimli anladigim kadari ile , guzelligini fark ediyor ki kendine bakiyor. guzelligi mi seni rahatsiz ediyor ? yani kizin senden guzel olmasi , demek ki seni tedirgin ediyor. elden kacirma duygusu var. onu anladim ben . hic bir erkek sevdigi kiz tarafindan baska bir erkekle kiyaslanmayi istemez. erkek bazen bunu kendinde yapar . yani buna etken olanlarda , erkekte kiskanclik yaratir .

    bende kiskancim ,bulgar kizlara mini etek giyme demek olmaz. bende ayar olurum mini eteklere(trdeki gibi diz ustude degil). ustelik cok rahat bakiyoralr burdaki kizlar. beni bu daha da sini ediyor. ama caktirmaman lazim ...

    -----------------------------
    Hocam kız güzel,benimde şekil şemal gayet yerinde ki kız yanımdayken bile bir çok kez bana asılınılması laf atılması bakılması vs. olaylar yüzünden kavga ettik.

    Bugun konuştuk biraz izin verdmediğim şeyleri aradan çıkarttık aşırıya kaçmadan erkeklerle iletişimi,kıyafeti,görüşme zamanlarımızı falan hallettk ve çok rahatladm + oda rahatladı uzun zamandır bu kadar mutlu görmemiştim onu :)

    Elden kaçırma duygusunda ise zaman ayıramama hiç rol oynamıyor ilişkide,her an her saat görüşebiliriz genelde evden çıkmıyor zaten.

    Kaybetme korkusu şöyle var,hani şimdinin pi.leri var evi-arabası-parası pulu olupta avantaj olarak kullananlar..

    Bunlardan biri aklını çeler veya bıkar benim gibi çulsuzdan ondan tırsıyorum :D ( Bıksa 10 aydır çoktan bıkardı diye de düşünmüyor değilim)

    @ ebmarteu

    Hocam zaten problem güvenden kaynaklanıyor ama artık daha rahatım bir kaç şeyi hallettim sizler sayesinde,güvenden kaynaklanmasının sebebi ise;

    iLk aylarımızda bir kaç kez yalan söylemesiydi ve daha önceki ilişkilerde bir kaç kezde aldatıldım bundan kaynaklandığını sanıyorum :)

     

    Birde iyiki varsınız müridler sayenizde rahatladım psikologla görüşsem bu kadar rahatlamazdım herhalde :)

Toplam Hit: 6367 Toplam Mesaj: 43