Neden Evleniyoruz?
-
Valla Nevzat 216 ile oturuoruz şimdi..
Tutturdu insanlar neden evlenir die...
Ben içgüdüsel dedim ama yok diyor:)
Görüşlerinizi alalım?
-
ortaya yeni insanlar çıkarmak için de bakalım ne diycek :D
-
Doğanın kanunu
-
Toplumun diretmesi sonracıgıma toplumun huzunda sevişmek için izindir evlenmek :)
haaa birde baglanma dürtüsü felanda varmış ama yalan freud ne anlar o işten :D
-
mala vurunca zina olmasın die ???
-
bi ayar çek yatsın uyusun bence :D
uyku mode:on :P -
abi hani kızların bi lafı varya
- evlenmeden olmaz..!
bu yüzden galiba :(
-
beleş çakmak için olabilir :)
-
rene abi sen en iyisi şu konutu ver : "Nevzat sus olum" :D:D
-
aslında istedigin bi insanla birlikte yasayabilirsin ama tabular var bunlara karsı sorumlu hisedio insanlar baskalarına gostermek için resmi bişey olsun die evleniyorlar
-
mutluluk huzur normal bir hayat yasama arzusu, dogru düzgün bir insan olmak için
DERmişim:D
Toplam Hit: 8935 Toplam Mesaj: 63
