Neden Evleniyoruz?
-
çocuk yapmak için :)
-
her gün beleş :P
-
ailelere biz bu akşam sevişcez demenin en rahat yolu
-
Toplum dayatmasindan baska birsey degil.
-
mına koyımm ne la bu:S
5 dklık sevk için insan evlenirmi veya buna gerek görurumu siz o dugune Suna buna vereceğiniz parayı bana verin...
ben size o hizmeti sunacak motorlar bulurum.. her zaman dırdır da yok..... think again...
-
niye olcak.çocuk yapmak için evlenmek lazım.birde ev işlerini yapacak birisi lazım dimi :))))
-
nevzat : rene abü konu açabilirmiyim?
rene : he aç
nevzat:biz nie efleniozki?
rene: o kunun yeri orasımı a.q , kak git su getir a.q
nevzat : ama ama abü.
(nevzatın o günkü rene'ye 31'inci konu açışıdır , rene artık nevzata sus demekten kötürüm olmuştur. ) bir "gerçek kesit ötesi" :) daha
bunu admin , user diyaloglarına thbt olarak eklenmeli bence:D
-
nevzata asimoyu alalım :)
-
Evliliği zikiş için filan görmüyom.
Evlilik işin ciddiye binmesi bir aile yapısı oluşması demektir, sorumluluk almaktır. Ayrı yaşayan iki kişi evlenmeden dursa en ufak kavgada çekip gidebilir. Çocukları büyütmede vb. v.b şeylerde büyük sorumluluk düşüyor aile bireylerine bunun için resmi ve ciddi olması açısından evlilik vardır.
-
çoğalmak içindir, ayrıca Allah'ın emridir, ayrıca toplumsal ahlak düzenine yararı vardır, ayrıca erkek açısından bakılınca daha düzenli standartları yüksek bir yaşam isteğidir, ayrıca duygusal bağları ebedileştirme ve resmileştirme isteğidir. evlenmeden olmazın kibarcasıdır :p
