Neden Evleniyoruz?
-
gısaca dini ve sosyal sebeplerden dolayı :P
-
Hayat KanunLarından Biridir EvLenmek
-
içgüdüsel bea hoca
insanın bi süre sonra canı çekiyo
-
Herkes farklı bir bakış açısı ile yaklaşmış bende öyle yapayım bari : )
Evlendirmek için olabilir mi ? : )
Anlayabilen varsa :D
Her bir cevabı toplayarak ortalama hesabı net bir cevap bulabiliriz belki :))
-
karmaşık birşey erkekler açısından karı dırdırı yapıp 10 yıl dünyadan erken gitmek saçları erken dökmek gibi bişeydir :D
hiç kakalamayın olm mal falan hikaye mala vuracaksanız gidin pempe binalarda ordada yaparsınız o işi :D
evlilik mala vurmak deyildir. Dini ve sosyal olarak 2 biçimde zorunludur bence :D
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Valla Nevzat 216 ile oturuoruz şimdi..
Tutturdu insanlar neden evlenir die...
Ben içgüdüsel dedim ama yok diyor:)
Görüşlerinizi alalım?
-----------------------------
bencede icguduselrene farkindamisin bak bi ortak gorus daha
muhaha
anladin sen anladin :)
-
PeTaL bunu yazdı:
-----------------------------
aslında istedigin bi insanla birlikte yasayabilirsin ama tabular var bunlara karsı sorumlu hisedio insanlar baskalarına gostermek için resmi bişey olsun die evleniyorlar
-----------------------------
puhahahhatamam guzel tabular sorumluluk guzel guzel de baskalarina gostermek icin resmi bisey ?
baskalarina neyi gostermek icin
hehehehehhehehehehhehehehe
hehehehheheheheheheheh
ole bi yazmissin ki
demek istedigin cok farkli yere gitmis :)
-
ruh kanseri sende boşluk olayını abartmazsan sayfanın görünümü açısından daha iyi olur.
-
hem dini açıdan hemde sosyal açıdan düşünsenize evlenmek olmasaydı her tarafta veletlerr olcak kim kimin oğlu belli değil bu yüzden yasalar çerçevesinde bi birliktelik oluo hemde peygamber efendimizin sünnetlerinden biri hatta en önemlilerinden biri.
-
iki kişiyi sevgiden öte bağlayan bi yapıdır. toplumun temelini oluşturur.. güzeldir iyiddir :D
