Neden Evleniyoruz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    içgüdü, din , bir sürü ıvır zıvır herşey girer bu konuya millet direk sexe çekmiş olayı ama sadece o olamaz yani sonuçta birini ayarlayıp gene beleşe götütrürüsün dimi yani ...

    Living Death
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    aile olmanın hazzını almak,kültürü taşımak,ve sağlam toplumsal yapılar kurmak için.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    bizim şöför var adam bıkmıs :) şimdi size kısaca anlatıyım :) bizim şöför kumarbaz :)) asiri derece :D  20 YTL ver gider anında kumara düşürür :)) oderece  2 oglu 1 kızı var birde haliyle karısı da var adamla yola gıdıoruz cocukları işe gitmemiş kız nerde karı nerde?  adam telle toplamaya çalişiyor :) o manada kötü bak evlenirsen sende böle olursun diyıor :D cocu işe gitmıor bi hayat kadını bulmus onunla gezıor :d aldıgı parayı karıya yediriyor adam onun peşinden koşuyor :)) bak evlenırde cocuk yaparsan böyle basına bela olur :D karı arıor nerdesin diye . tel acmadan bagarıor sanane a.q sanane nerdeysem nerım niye arıorn ? sonra acıor efendım papatyam aksam eve gelicinmi ?  yemek yapıyım mı diye soruor oda yap veya yapma :) bişiler dııor tel kapandıkdan sonra :)) sanane a.q sanane  sanamı soRacam  yasım  55 olmus hala cocuk gıbi arıor :D kızı tutmus 50 YTL verip sacını boyatmıs :D yani evlenıpde öle olacagımda dıe evliliktan hep kaçıom :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    ruh kanseri sende boşluk olayını abartmazsan sayfanın görünümü açısından daha iyi olur.


    -----------------------------
    peki    :(

    afedersin


    mimi " yim ben ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    seytan işi abi seytan işi boserin bolesi seyleri:D

    ewliliğin kazandırdıkları::..

    1:aksam eve geldiğinde seni karsılayan biri olur

    2:yemek yapan biri olur

    3:temizlik ve camasırların temizlenmesi

    4:aksam tv seyrederken sarılıp onun yanında uyumak için

    5:gece yatakta sana yardımcı oldugu için elizabetle takılmak yerine:D

    6:ewin surekli toplu olur

    7:prezervatif kullanmazsın 

    ewliliğin kaybettirdikleri::..

    1:ewinde bira kutusundan kule yapamazsın

    2:hergun parti yapamazsın

    3:hergun aynı yemegi yemzsin(en azından haftada bi değiştirirsin yemek seceneğini)

    4:basında para ver onu alıcam para ver bunu yapıcam dien biri olmaz paranı kendine harcarsın

    5:bebek zırıltısı karı dırdırı olmaz

    6:mantıgın bittiği son notayla tanısmazsın

    7:ewin surekli dağınık olur herseyin yerini bitek sen bilirsin

    8:ewinde koltuk vs olmasada olur bi yatak bi tv bi ps bide cd caların bilgisayarın varsa gerisine gerek yoktur

    9:arkadaslarınla istediğinde dısarı cıkarsın

    10:partilerin bas aranan insanı olursun ewli olmadıgın için listede birinci sırada olursun

    11:butun porno filimler erkekler için yapılmıstır

    12:pembe bişnlarda erkekler için yapılmıstır

    13:ay sonunu nasıl getiririm die sac bas dokmezsin

    14:baba para ver kız arkimle buluscam baba para ver su etek cok guzel diyen biri olmaz

    bukadar aklına gelen varsa eklesin


    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Evdeki bir kadın sokaktaki iki kadından daha iyidir, ..olsa gereq cvp! :)

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

     

    renegadealien    demiş ki ; 

    Valla Nevzat 216 ile oturuoruz şimdi..

    Tutturdu insanlar neden evlenir die...

    Ben içgüdüsel dedim ama yok diyor:)

    Görüşlerinizi alalım

     

    -----------------

     

    Sen Nevzat yerine sevdiğin kızla oturmak istemez miydin ? Etrafında  sevip okşayabileceğin , çocukların olsun istemez miydin ?

     Tuğrul Baba ya bir sor  bu duyguyu , bence muhteşem , eve gittiğimde bizim ufaklıkların Baba , baba  diye  sarılmaları yeter.

    Şimdi böyle  Nevzat la oturursun işte  :)  

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    zuhauhaua de puhauha yarıldım ..yıkıldım ..kilitlendim a.q 

    ''Şimdi böyle  Nevzat la oturursun işte  :)  '' alemsin a.q :D ..haklılık payıda var hani ..ama ne bilim ya ..nevzat216 da bi ihtiyaç :) ..kilitlendim ..sustum a.q :D


    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Sevdiğin insan ömür boyu yanında bundan daha güzel duygumu var.

    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    student bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    renegadealien    demiş ki ; 

    Valla Nevzat 216 ile oturuoruz şimdi..

    Tutturdu insanlar neden evlenir die...

    Ben içgüdüsel dedim ama yok diyor:)

    Görüşlerinizi alalım

     

    -----------------

    buna koptum işte :D

    Sen Nevzat yerine sevdiğin kızla oturmak istemez miydin ? Etrafında  sevip okşayabileceğin , çocukların olsun istemez miydin ?

     Tuğrul Baba ya bir sor  bu duyguyu , bence muhteşem , eve gittiğimde bizim ufaklıkların Baba , baba  diye  sarılmaları yeter.

    Şimdi böyle  Nevzat la oturursun işte  :)  

     


    -----------------------------
Toplam Hit: 8937 Toplam Mesaj: 63