folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Pahalı Cep Telefonu Kullanıyoruz?



Neden Pahalı Cep Telefonu Kullanıyoruz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muritcan
    Muritcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    birgaripaskbestesi bunu yazdı

    Yıllardır bu böyle, hiç alakası olmayan belki cebinde çay içecek parası yok ama elinde son model bir cep telefonu.

    Yaklaşık 13 yıldır telefon kullanıyorum ama çok pahalısına hiç bir zaman özenmedim, istemedim.

    Hep işimi görecek türden telefonları tercih ettim.

    Sizce nedir bu telefon çılgınlığı? Birde aldığı telefonu kısa süre sonra değiştirip üst modelini alma hastalığı var. Neden bu şekilde davranıyoruz?


    Yorumlarınızı bekliyorum...

    sadece ilk mesajı okuyup bi yorum yapmak istiyorum.

    üzülerek söylüyorum ki hükümetimiz üretmemizi değil tüketmemizi istiyor. tüketmekte güzeldir, ama ürettiğini tüketmek güzeldir. keşke kendi ürettiğimizi tüketseydik. ama gençlere sahip çıkmıyorlar! uzun bi zaman önce bi yerde görmüştüm bi haber ünv. öğrencileri yaptıkları güneş enerjili arabayı yurtdışında ki bi yarışa götürmek için devlet yardım etmiyormuş.. v.b binlerce örneği var.. çook üretmek isteyen gençlerimiz üretmek için yurtdışına gidiyor.. şu amerikadaki kalp profesörümü ne vardı ismi mehmet'ti sanırım adama sormazlar mı bu kadar başarılı adam niye kendi ülkesinde tıp alanında kendini geliştirmiyor diye?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    birgaripaskbestesi bunu yazdı

    Yıllardır bu böyle, hiç alakası olmayan belki cebinde çay içecek parası yok ama elinde son model bir cep telefonu.

    Yaklaşık 13 yıldır telefon kullanıyorum ama çok pahalısına hiç bir zaman özenmedim, istemedim.

    Hep işimi görecek türden telefonları tercih ettim.

    Sizce nedir bu telefon çılgınlığı? Birde aldığı telefonu kısa süre sonra değiştirip üst modelini alma hastalığı var. Neden bu şekilde davranıyoruz?


    Yorumlarınızı bekliyorum...

    kapitalizm ; tüketim toplumu araştır biraz kitap oku anlayacaksın insanların meramını 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
Toplam Hit: 7365 Toplam Mesaj: 63