Neden Pahalı Cep Telefonu Kullanıyoruz?
-
birgaripaskbestesi bunu yazdı
Yıllardır bu böyle, hiç alakası olmayan belki cebinde çay içecek parası yok ama elinde son model bir cep telefonu.
Yaklaşık 13 yıldır telefon kullanıyorum ama çok pahalısına hiç bir zaman özenmedim, istemedim.
Hep işimi görecek türden telefonları tercih ettim.
Sizce nedir bu telefon çılgınlığı? Birde aldığı telefonu kısa süre sonra değiştirip üst modelini alma hastalığı var. Neden bu şekilde davranıyoruz?
Yorumlarınızı bekliyorum...sadece ilk mesajı okuyup bi yorum yapmak istiyorum.
üzülerek söylüyorum ki hükümetimiz üretmemizi değil tüketmemizi istiyor. tüketmekte güzeldir, ama ürettiğini tüketmek güzeldir. keşke kendi ürettiğimizi tüketseydik. ama gençlere sahip çıkmıyorlar! uzun bi zaman önce bi yerde görmüştüm bi haber ünv. öğrencileri yaptıkları güneş enerjili arabayı yurtdışında ki bi yarışa götürmek için devlet yardım etmiyormuş.. v.b binlerce örneği var.. çook üretmek isteyen gençlerimiz üretmek için yurtdışına gidiyor.. şu amerikadaki kalp profesörümü ne vardı ismi mehmet'ti sanırım adama sormazlar mı bu kadar başarılı adam niye kendi ülkesinde tıp alanında kendini geliştirmiyor diye?
-
birgaripaskbestesi bunu yazdı
Yıllardır bu böyle, hiç alakası olmayan belki cebinde çay içecek parası yok ama elinde son model bir cep telefonu.
Yaklaşık 13 yıldır telefon kullanıyorum ama çok pahalısına hiç bir zaman özenmedim, istemedim.
Hep işimi görecek türden telefonları tercih ettim.
Sizce nedir bu telefon çılgınlığı? Birde aldığı telefonu kısa süre sonra değiştirip üst modelini alma hastalığı var. Neden bu şekilde davranıyoruz?
Yorumlarınızı bekliyorum...kapitalizm ; tüketim toplumu araştır biraz kitap oku anlayacaksın insanların meramını
