folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Yabancı Rumuz?



Neden Yabancı Rumuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daha liseye yeni giderken, otobüsle giderken her gün aynı yerde aynı şekilde park etmiş jeepe hasta oluodum, sol ve sağ köşesinde renegade yazıodu.. Sonra baktım heryerde renegade var, benim ingilizce sözlüğü konuşan sözlükle oynarken alien kelimesi hoşuma gitti, daha dorusu alien türkçeye çevrildiğinde en uzun anlamı olan sözcük idi..

    renegadealien ı birlşeştirip okuttum sözlüğe, hoşuma gitti bu oldu :)

    haydarın okunması hoşuma gitseydi, jeepinde ismi mustafa olsaydı mustafahaydar yapardım nickimi...


    -----------------------------
    Bende Merak Ediordum, Öğrenmiş oLdum

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hatiralar-Susmaz
    Hatiralar-Susmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Dişi
    PIROMANTANRI  hak veriyom sana. Daha cok karizmatik sanediyorlar kendilerini galiba.. Güzel Türkcemiz varkene su ingilizceye ne lüzüm var.

    Sick of crying, Tired of trying, Yeah i"m smiling, But inside i"m dying!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    ona bakarsan piroman da türkçe değil :) pyroman kelimesinden gelmiş onun da karşılığı eminim türk dil kurumunda vardır :).
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    sirpence aslen şirpençe de sitede türkçe karakter kullanılamadığı için böyle yaptım. ama PIROMANTANRI fikirlerine kesinlikle katılıyorum kendilerini daha çekici erişilmez farklı zannediyolar yabancı rumuz kullandıklarında tabi herkes deil..mesela dediğiniz gibi orjinal bi nick kullansalar neyse devil angel crazy lover tipi nickler tamamen saçmalık türkçe karşılığına ne olmuşsa bunların melek -angel dan çılgın manyak deli vs crazyden daha hoş duruyor kişisel yorumum hele burdaki çocuklar yabancı nick kullanınca kızların kendilerine aşık olacağını zannediyorlar

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    http://www2.siliconchisel.com/ Hem karizmatik hem de alışkanlık yapıo olabilir:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gencprens
    gencprens's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bak benimkime bakıymm hıhh :D:D

    Dünya hayatı kırlmaya mahkum şişeler hükmündedir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nebilem
    nebilem's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    benim rumuz yabancı değil herhalde bakın bakam :) NE BİLEM :d kopya çekmeyin bak bu orijinal rumuz benim notere tasdiklettirdim kopya çeken mahkemelerde sürünür bak :P


    Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin... Gerçek Başarısızlar, Yanılgılarını Deneyimleri ile Düzeltemeyenlerdir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    benimki sanırsam italyancada takım anlamına gelmekte ve sözcük olarak hoş duruyor benim için yabancı Türkçe farketmez...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Haci dikkat edersen genelde ingilice rumuzlar kullanılmaktadır. Bunun nedeni ise bizim amele abaza erkeklerimiz daha etkileyici ve yabancıları cezbedici nikler olduğunu düşünüyorlar. Bu konuda oldukçada haklılar...

    Ama asıl sorun bu değil. İngilizce evrensel bir dil olduğu için ben kullanılmasında bir sakınca görmüyorum. Bence bu şekilde niklerin karşılanması hoş görülmelir. Sonuçta yobazlığa girer senin adamları yabancı nik kullanmalırından dolayı suçlaman... Haci takma kafana hoş gör ;)


    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulascan90
    ulascan90's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    valla benim nikim gayet sade sadece adım ve doum yılı işte öteden beri bu biki kullanırım hiç şaşmaz

    bu arada ben de evrensel dil olrk ingye veya başka bir dile karşı diilim sonuçta onlar da insan dünyaya ayak uyduracan biras (hoşgörülü ol anlamında diom yannış anlama)


    bakır (II) sülfat çözeltisi mavisi gökyüzü
Toplam Hit: 8690 Toplam Mesaj: 62