Neden Yabancı Rumuz?
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Daha liseye yeni giderken, otobüsle giderken her gün aynı yerde aynı şekilde park etmiş jeepe hasta oluodum, sol ve sağ köşesinde renegade yazıodu.. Sonra baktım heryerde renegade var, benim ingilizce sözlüğü konuşan sözlükle oynarken alien kelimesi hoşuma gitti, daha dorusu alien türkçeye çevrildiğinde en uzun anlamı olan sözcük idi..
renegadealien ı birlşeştirip okuttum sözlüğe, hoşuma gitti bu oldu :)
haydarın okunması hoşuma gitseydi, jeepinde ismi mustafa olsaydı mustafahaydar yapardım nickimi...
-----------------------------
Bende Merak Ediordum, Öğrenmiş oLdum -
PIROMANTANRI hak veriyom sana. Daha cok karizmatik sanediyorlar kendilerini galiba.. Güzel Türkcemiz varkene su ingilizceye ne lüzüm var.
-
ona bakarsan piroman da türkçe değil :) pyroman kelimesinden gelmiş onun da karşılığı eminim türk dil kurumunda vardır :).
-
sirpence aslen şirpençe de sitede türkçe karakter kullanılamadığı için böyle yaptım. ama PIROMANTANRI fikirlerine kesinlikle katılıyorum kendilerini daha çekici erişilmez farklı zannediyolar yabancı rumuz kullandıklarında tabi herkes deil..mesela dediğiniz gibi orjinal bi nick kullansalar neyse devil angel crazy lover tipi nickler tamamen saçmalık türkçe karşılığına ne olmuşsa bunların melek -angel dan çılgın manyak deli vs crazyden daha hoş duruyor kişisel yorumum hele burdaki çocuklar yabancı nick kullanınca kızların kendilerine aşık olacağını zannediyorlar
-
http://www2.siliconchisel.com/ Hem karizmatik hem de alışkanlık yapıo olabilir:D
-
bak benimkime bakıymm hıhh :D:D
-
benim rumuz yabancı değil herhalde bakın bakam :) NE BİLEM :d kopya çekmeyin bak bu orijinal rumuz benim notere tasdiklettirdim kopya çeken mahkemelerde sürünür bak :P
-
benimki sanırsam italyancada takım anlamına gelmekte ve sözcük olarak hoş duruyor benim için yabancı Türkçe farketmez...
-
Haci dikkat edersen genelde ingilice rumuzlar kullanılmaktadır. Bunun nedeni ise bizim amele abaza erkeklerimiz daha etkileyici ve yabancıları cezbedici nikler olduğunu düşünüyorlar. Bu konuda oldukçada haklılar...
Ama asıl sorun bu değil. İngilizce evrensel bir dil olduğu için ben kullanılmasında bir sakınca görmüyorum. Bence bu şekilde niklerin karşılanması hoş görülmelir. Sonuçta yobazlığa girer senin adamları yabancı nik kullanmalırından dolayı suçlaman... Haci takma kafana hoş gör ;)
-
valla benim nikim gayet sade sadece adım ve doum yılı işte öteden beri bu biki kullanırım hiç şaşmaz
bu arada ben de evrensel dil olrk ingye veya başka bir dile karşı diilim sonuçta onlar da insan dünyaya ayak uyduracan biras (hoşgörülü ol anlamında diom yannış anlama)
