Neden Yabancı Rumuz?
-
neyi savunmasını beklıyorsun ki?? onlarda farkında savunacak bişeyleri yok..
-
Epey beklersin...Neden böyle birşeye ihtiyaç duyalım ki.
-
ihtiyaç. duymuyorsan neden yazıyorsun webcrow?
-
Beklentinin anlamsız olduğunu vurgulamak için.
-
anlamsızsa sen neden en başta yorum yaptın diyorum...
-
Benimde rumuzum yabancı dilde, ayrıca yaptığım yorumlar sorunu cevaplama mahiyetinde olmadığı gibi sormuş olduğun soruda bir sorun olduğunu belirtmek içindir.
-
sorduğum soruda bir sorun yok bence sorun sende:D
-
Sen yabancı rumuzlulardan açıklama beklemeye devam et :)
Şunu bilmelisinki "piroman" ın TDK da yeri yoktur :) -
emin misin arkadaşım? o kelimenin ingilizcesi pyromaniac'tır.türkçesi piromandır.
eğer evinde gazeteden dağıtılan ansiklopedilerdenm varsa meydan lourusse felan bak orada bile bulursun.
tdk'da evet sitesindeki sözlükte piroman kelimesi yok ama doğaldır zaten tdk sürekli çalışan bir kurumdur ama piroman yazınca pirmani kelimesi çıktı ve o da hastalığın adı.hastalıktan muzdarip olana ise piroman denir.
yani senin düz mantıkla, araştırmadan kelime sonundaki -man hecesini ingilizcedeki man kelimesi olarak algılaman yanlış bir yolmuş...
bu da kapak olsun bu konu kapansın artık tamam mı?:D
-
Eğer ortada benim görmediğim bir konu varsa onu bilemem sen her mesajlaşmayı konu olarak görüyorsan o da senin eksikliğin.
Ancak forum ve tartışma adabını bilmediğin ve bir çocuk olduğun son kapak muhabbetinden belli oluyor.
