Neden Yabancı Rumuz?
-
konu 'neden ingilizce rumuzlar?' diye basladı, 'rumuzlarınızın anlamı ne?'ye döndü. madem her kez rumuzunu acıklıyor bende acıklıyayım benim rumuzum ibranice bir kelimedir ve anlamı ''ben sadece insanım'' dır...
-
Kafama esti.
-
Eskiden NetDemondu.Sonra baktım çok tipik. Yeni bir nick arayışına girdim. İnternette artistik gezegen isimlerine felan bakarken kroton gözüme çarptı. Yandan yedirdim azıcık Kreston oldu. Bi anlamı var mı? Bildiğim kadarıyla yok. Soranlara kışın çıkan çiçeğin üstünde sıçan böceğin boku diyorum.
Nickimi seviyorum. Sonradan anlamlı olsun , Türkçe olsun diye düşündüm ama zaten birşeyi anlamlı yapan biziz. Bu arada yabancı/ingilizce nick kullanmak özentilik midir? Kısmen. Tahminimcede şimdilik %30 felan.
Aslına bakarsanız ben de bugün bununla ilgili düşünüyordum. Yabancı dili kullanan tipte insanlar vardır.
Özentilik için kullananlar, sevdiği için kullananlar, gerektiği için kullananlar... Özenti olmadığınız müddetçe sorun yok :) -
abicim orta okul zamanında kendime 3 nick secmiştim bunlar tsunami,smhdg,napster ilk önce tsunamiyi kullanmaya basladım sonrra smhdg bundan sonra napster weya smhdg ile devam etmeyi düşünüyorum...
-
hoja , bu pc nin interneti vs envai çeşit teknolojinin dili ingilizce. yapsınlar bi turkce yazılım, kullanmayanın a.q , ama bizim TÜRKtelekomun duyuruları bile amerikalı bi adam tarafından ingilizce yapiliyor. mesele orda.. gidip o adamı oraya getirenleri a.qoyalım hadi..?
keske hersey nickler kadar basit olsa.. tohumuna paramı saydık sanki amk. (gold uyelikler hariç :D)
neyse konudan saptım kusura bakma kardes.. dayanamadım yine :D
-
samuray iste abi..ne yapsaydim yani ?? onun yerine
-
sanane.kısa ve öz... :)
-
ne bilim güzel oluyor mesela eskiden KaRa_KuLe diye takılırım yenisi x-files
-
Bence özentilik...veya hani sigara içmeye yeni başlayan gencler olgunluk olarak algılarlar ya ; yabancı rumuzda kullanmak onun gibi bişey sanırım..
-
başka yok mu yorum yapacak? başka görüşü veya nedenleri olan? ben yabancı rumuzlu arkadaşların kendilerini savunmasını beklerdim....
