folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Yabancı Rumuz?



Neden Yabancı Rumuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaKBeNaDaM
    RaKBeNaDaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    konu 'neden ingilizce rumuzlar?' diye basladı, 'rumuzlarınızın anlamı ne?'ye döndü. madem her kez rumuzunu acıklıyor bende acıklıyayım benim rumuzum ibranice bir kelimedir ve anlamı ''ben sadece insanım'' dır...

    Mutlu bir yüz takın...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Kafama esti.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    Eskiden NetDemondu.Sonra baktım çok tipik. Yeni bir nick arayışına girdim. İnternette artistik gezegen isimlerine felan bakarken kroton gözüme çarptı. Yandan yedirdim azıcık Kreston oldu. Bi anlamı var mı? Bildiğim kadarıyla yok. Soranlara kışın çıkan çiçeğin üstünde sıçan böceğin boku diyorum.

    Nickimi seviyorum. Sonradan anlamlı olsun , Türkçe olsun diye düşündüm ama zaten birşeyi anlamlı yapan biziz. Bu arada yabancı/ingilizce nick kullanmak özentilik midir? Kısmen. Tahminimcede şimdilik %30 felan.

    Aslına bakarsanız ben de bugün bununla ilgili düşünüyordum. Yabancı dili kullanan tipte insanlar vardır.
    Özentilik için kullananlar, sevdiği için kullananlar, gerektiği için kullananlar... Özenti olmadığınız müddetçe sorun yok :)


    Zimbabwe
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    abicim orta okul zamanında kendime 3 nick secmiştim bunlar tsunami,smhdg,napster  ilk önce tsunamiyi kullanmaya basladım sonrra smhdg  bundan sonra napster weya smhdg ile devam etmeyi düşünüyorum...

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jeen
    Jeen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    hoja , bu pc nin interneti vs envai çeşit teknolojinin dili ingilizce. yapsınlar bi turkce yazılım, kullanmayanın a.q , ama bizim TÜRKtelekomun duyuruları bile amerikalı bi adam tarafından ingilizce yapiliyor. mesele orda.. gidip o adamı oraya getirenleri a.qoyalım hadi..?

    keske hersey nickler kadar basit olsa.. tohumuna paramı saydık sanki amk. (gold uyelikler hariç :D)

    neyse konudan saptım kusura bakma kardes..  dayanamadım yine :D


    2004"ten beri ziyaretçi... ulan simdi gördüm bu kayıt forumu yaw, tahrikey üye kodu falan ne ayaktı ya? kefaletle sanıyodum ben amk :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samurai
    samurai's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    samuray iste abi..ne yapsaydim yani ?? onun yerine

    Mart 31 cekiyorsa Tahribat napsin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    sanane.kısa ve öz... :)

    Naber la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    ne bilim güzel oluyor mesela eskiden KaRa_KuLe diye takılırım yenisi x-files

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrtctn_
    mrtctn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mart/2007
    Erkek

    Bence özentilik...veya hani sigara içmeye yeni başlayan gencler olgunluk olarak algılarlar ya ; yabancı rumuzda kullanmak onun gibi bişey sanırım..

     


    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    başka yok mu yorum yapacak? başka görüşü veya nedenleri olan? ben yabancı rumuzlu arkadaşların kendilerini savunmasını beklerdim....

    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
Toplam Hit: 8705 Toplam Mesaj: 62