Nedir Bu Facebook Çılgınlıgı ?
-
grup dışında bide test olayı var
bi şablon oldugu için herkes paso test yapıyo
test yapmak için sıfırdan app gerekseydi bu kadar test nah olurdu :|
iddaaya varım " Hangi ünlü pornocusun ? "diye test de vardır :|
-
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------Facebook paylaşım ve sohbet sitesidir. Hatta daha fazlası...
O yüzden bu şekilde konuların açılması doğal, içlerinden geçeni paylaşıyorlar, o salak dediğin insan da senin arkadaşın...
Beğenmiyorsanız açanları silin listenizden, yada facebook hesabınızı kapatın.
Hem beğenmeyip hemde bunun için konu açıp reklamlarını yapıyorsun...
-----------------------------Hocam bu yoruma katılmamak elde değil...
-----------------------------Aynen yav.Ben facei seviyorum ayrıca zaten o gurupların çoğu doğru deilmi hocam.Ne güzel site dertleşmek için yeri var oyunu var.Kızları var var var varda var var.
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------grup dışında bide test olayı var
bi şablon oldugu için herkes paso test yapıyo
test yapmak için sıfırdan app gerekseydi bu kadar test nah olurdu :|
iddaaya varım " Hangi ünlü pornocusun ? "diye test de vardır :|
-----------------------------İyi fikir lan.
Ben yapacam bu testi. Şahin K da olacak sonuçlarda :O
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------
şu facebook'u bende mi kullansam artık. acayip popüler yahu
-----------------------------
en sonunda bende öyle düşündüm abi açtım bitane güzel zaman geçiyor :) -
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------grup dışında bide test olayı var
bi şablon oldugu için herkes paso test yapıyo
test yapmak için sıfırdan app gerekseydi bu kadar test nah olurdu :|
iddaaya varım " Hangi ünlü pornocusun ? "diye test de vardır :|
-----------------------------İyi fikir lan.
Ben yapacam bu testi. Şahin K da olacak sonuçlarda :O
-----------------------------
hocam special thanks e yaz adımı :Dama o değilde kadın versiyonunu yap öyle daha çarpıcı olur :D
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------
şu facebook'u bende mi kullansam artık. acayip popüler yahu
-----------------------------
boşver abi bulaşma hiç amele kaynıyo çok bende çıkmayı düşünüyorum zaten -
listenizde gerizekalı insanlar yoksa gayette zevkli bi olay. mal mal gruplar icin istek gönderen arkadaslarım yok cok sükür. videolara bakınıyorum partyleri müzikleri flan kovalıyorum fazlasıyla işimi görüyo :) sadece sohbet olarak düşünmeyin yani.
-
geçende burda gördüm birisi grup satıyordu. çok kıllandım üye olduğum bütün gruplardan çıktım.
bu kadar da olmaz dedirtiyorlar
-
madrew bunu yazdı:
-----------------------------geçende burda gördüm birisi grup satıyordu. çok kıllandım üye olduğum bütün gruplardan çıktım.
bu kadar da olmaz dedirtiyorlar
-----------------------------ooo grupların bile piyasası var artık. forumlarda kategoriler açıldı facebook grup satışı diye.
-
ama işte bazı kişiler gerçekten aynı fikirde olunca insan katılmak isdior oyle gruplara. azda haklılar ama :F
