folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nedir Bu Facebook Çılgınlıgı ?



Nedir Bu Facebook Çılgınlıgı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    grup dışında bide test olayı var

    bi şablon oldugu için herkes paso test yapıyo

    test yapmak için sıfırdan app gerekseydi bu kadar test nah olurdu :|

     

    iddaaya varım " Hangi ünlü pornocusun ? "diye test de vardır :|


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TORN
    TORN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Facebook paylaşım ve sohbet sitesidir. Hatta daha fazlası...

    O yüzden bu şekilde konuların açılması doğal, içlerinden geçeni paylaşıyorlar, o salak dediğin insan da senin arkadaşın...

    Beğenmiyorsanız açanları silin listenizden, yada facebook hesabınızı kapatın.

    Hem beğenmeyip hemde bunun için konu açıp reklamlarını yapıyorsun...


    -----------------------------

     

    Hocam bu yoruma katılmamak elde değil...


    -----------------------------

     

    Aynen yav.Ben facei seviyorum ayrıca zaten o gurupların çoğu doğru deilmi hocam.Ne güzel site dertleşmek için yeri var oyunu var.Kızları var var var varda var var. 


    Eger o an güneş yoksa dünyanda.Cama nefesınle buğu yapıp güneş çizmelisin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    grup dışında bide test olayı var

    bi şablon oldugu için herkes paso test yapıyo

    test yapmak için sıfırdan app gerekseydi bu kadar test nah olurdu :|

     

    iddaaya varım " Hangi ünlü pornocusun ? "diye test de vardır :|


    -----------------------------

    İyi fikir lan.

    Ben yapacam bu testi. Şahin K da olacak sonuçlarda :O

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------
    şu facebook'u bende mi kullansam artık. acayip popüler yahu
    -----------------------------
    en sonunda bende öyle düşündüm abi açtım bitane güzel zaman geçiyor :)

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    grup dışında bide test olayı var

    bi şablon oldugu için herkes paso test yapıyo

    test yapmak için sıfırdan app gerekseydi bu kadar test nah olurdu :|

     

    iddaaya varım " Hangi ünlü pornocusun ? "diye test de vardır :|


    -----------------------------

    İyi fikir lan.

    Ben yapacam bu testi. Şahin K da olacak sonuçlarda :O


    -----------------------------
    hocam special thanks e yaz adımı :D

    ama o değilde kadın versiyonunu yap öyle daha çarpıcı olur :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------
    şu facebook'u bende mi kullansam artık. acayip popüler yahu
    -----------------------------
    boşver abi bulaşma hiç amele kaynıyo çok bende çıkmayı düşünüyorum zaten

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    listenizde gerizekalı insanlar yoksa gayette zevkli bi olay. mal mal gruplar icin istek gönderen arkadaslarım yok cok sükür. videolara bakınıyorum partyleri müzikleri flan kovalıyorum fazlasıyla işimi görüyo :) sadece sohbet olarak düşünmeyin yani.

    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    geçende burda gördüm birisi grup satıyordu. çok kıllandım üye olduğum bütün gruplardan çıktım.

    bu kadar da olmaz dedirtiyorlar


    der die das
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fdumanli
    Fdumanli's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2009
    Erkek

    madrew bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçende burda gördüm birisi grup satıyordu. çok kıllandım üye olduğum bütün gruplardan çıktım.

    bu kadar da olmaz dedirtiyorlar


    -----------------------------

    ooo grupların bile piyasası var artık. forumlarda kategoriler açıldı facebook grup satışı diye.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ParanoiDAndroiD
    ParanoiDAndroiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    ama işte bazı kişiler gerçekten aynı fikirde olunca insan katılmak isdior oyle gruplara. azda haklılar ama :F

Toplam Hit: 8694 Toplam Mesaj: 55