folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nedir Bu Facebook Çılgınlıgı ?



Nedir Bu Facebook Çılgınlıgı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    Sadece faceBOK...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Facebook paylaşım ve sohbet sitesidir. Hatta daha fazlası...

    O yüzden bu şekilde konuların açılması doğal, içlerinden geçeni paylaşıyorlar, o salak dediğin insan da senin arkadaşın...

    Beğenmiyorsanız açanları silin listenizden, yada facebook hesabınızı kapatın.

    Hem beğenmeyip hemde bunun için konu açıp reklamlarını yapıyorsun...


    -----------------------------

     

    reis öyle ama hangi ergenokoncusun diye test mi olur :D 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------

    O birsey mi :S ?

    Michael Scofield'ı Losta Koysunlar 1 Haftada Adadan Herkesi Kaçırır .. xD

     micheal scofield sıra arkadaşım olsaydı her gün okuldan kaçardıkkk...

    Aglamak istiyorum :'| :'| :'|


    -----------------------------

    muhauha ne var hoca geyik bunlar geyik.eğlence kaldıramayan adamlar mısınız ya ? Fikre bak on numara vallahi gül gül öldüm

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    amuda kalkabilenler grubu küçükken kapı kirişlerinden tavana tırmanabilenler grubu  daha ne saçmalıklar Allahtan facebook üyeliğimi kapattırdım işimolmaz o sitede

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    ilkokul arkadaşlarını ilk görünce filan vayy be filan oluodn ilk zamanlar ilginç geliodu şimdi ise ulan adamı 10yıldır görmemişim şimdi ne konuşucam aq diosn eski samimiyet kalmamş muhabbetler belli tıkanıklıkta yinede zaman geçirtio ama eski tadı vermio alışııosn bi süre sonra sonçta... 

    ingilizceyken gerçekten güzeldi hele sonradan türkçe oldu herşey aynıya bağlandı çöpçatan sitesi moduna geçti kıroların mal mal resimleri filan iyice bokunu çıkardılar 2000arkadaş3000arkadaş, şimdide video paylaşma sitesine döndü ama yinede kötüde değil... 

    o gruplarda bence gayet hoş yani komik olanları baya var sonuçta tercih meselesi beğenmiosan üye olmazsın beğenmiosan silersn beğenmiosan o davetleri kabul etmezsin ama hem bu ne lan facebook diyip 24saat duruosan ne emmeye ne gömmeye geliosan o zaman hastır ordn derler adama...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    face bookuma face bookuma

    püskülü been olaayım


    bassinyourface
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    Valla hocalar şuana kadar en beğendiğim grup " Emoları Tedavi Merkezi" :D

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    xxx kişisi ne kadar abazasın testini çözdü...

    xxx kişisi hangi partilisin testini çözdü

    xxx kişisi ne kadar TÜRK'sün testini çözdü (oha yani... sen bilmicen de test mi bilcek bunu)

    xxx kişisi bilmemneyde hangi karaktersin testini çözdü

    ... bebeğimin ismi ne olcak testi

    videolar / gruplar bi yana da, bu test çılgınlığını anlayabilmiş değilim...

    unutmamak lazım bir de beni ne kadar tanıyosun testleri var :D 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    şimdi beyler beğenmiyorsan üye olmazsın diye birşey yok

    o zaman face link verildiğinde abartmasaydınız adam diyebilirdi beğenmiyorsan izleme die :W

    beğenmiyorsan saçma bi düşünce adamın eleştirme hakkı var :W 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi beyler beğenmiyorsan üye olmazsın diye birşey yok

    o zaman face link verildiğinde abartmasaydınız adam diyebilirdi beğenmiyorsan izleme die :W

    beğenmiyorsan saçma bi düşünce adamın eleştirme hakkı var :W 


    -----------------------------

    katılıyorum sana şu aralar her yoruma beğenmiyorsan tavrı var 


    DOM..
Toplam Hit: 8693 Toplam Mesaj: 55