Nerde O Eski Hack Grupları Ahh Ahh ..!
-
Özledim geçen msnde eski dostlarla konusurken nostalji yaptık biraz. biyosecurityler erneler Liz0zimler RMx 'ler savsak.com da Ejder
The_bekir , brandon ve bunun gibi bir çok eski azılı bilgisayar programcısı (korsanı ), kesinlikle hiç biri bos adam değillerdi su ankiler gibi 20 tlye host alıp vbulletine heyk sitesi açmadılar .
su an googleden ufak bi arastırma yaptıgımızda hack gruplarının yaptıkları ;
msnden facebooktan vatan kurtarmak
kendi domain alıp kendi sitelerine basmaklar
yabancı forumlardan fud trojan bulup dosyayla birleştirip yollamak
vs bir sürü mallık dolu ..
bilişimde yol alan aldı
bizim mallar hala geriye doğru gidiyor.
elde bi tbtmiz kaldı
inş oda bitmez..
Selametle
-
The_bekir i Hacker lar arasina koyuyorsan helal olsun :)
Zamaninda irc.intikam.info 9080 adresinde Emr3 Str4ng3r H1dd3n ile Bot kasarken Gelip sunucuda yalvarirdi..
kanka 2 dk botlari kullanayim yok anama küfür ettiler Yok babama Küfür ettiler saldirayim derdi :)Ah o Günler Ah :)
Edit : Bekirin bi bok bildigi yoktu sadece saglam arkadasliklar edinmisti, cevresi saglamdi ..
HoLyCat tarafından 27/Ağu/12 01:50 tarihinde düzenlenmiştir -
the_bekir ciscoyla firewall aşan adam !!!
-
Cosmic bunu yazdı
the_bekir ciscoyla firewall aşan adam !!!
-
erc bunu yazdıCosmic bunu yazdı
the_bekir ciscoyla firewall aşan adam !!!
TheBekir, Eda Sarac (Esct)'e abone oldu.Abaza hacker? -
iskorpitx vardı ahh ahh
-
HoLyCat bunu yazdıerc bunu yazdıCosmic bunu yazdı
the_bekir ciscoyla firewall aşan adam !!!
TheBekir, Eda Sarac (Esct)'e abone oldu.Abaza hacker?tamda karıya bakıyordum :D
-
zamanında kafaları güzel diye marmara içip eski tad yok diye sitelerini hackleyenler ;
izmirdeki kentkart zamları yüzünden sistem datasını girip ücretleri yarı fiyatına çekenlerde vardı :)
noldu yaş 30 a yaklaştı çoluk çocuk iş çalışanlar müşteri derken ekstra olarak tck a bilişim suçlarının gelmesi olaylar olaylar :)
hipokondriyak tarafından 27/Ağu/12 02:14 tarihinde düzenlenmiştir -
hipokondriyak bunu yazdı
zamanında kafaları güzel diye marmara içip eski tad yok diye sitelerini hackleyenler ;
izmirdeki kentkart zamları yüzünden sistem datasını girip ücretleri yarı fiyatına çekenlerde vardı :)
noldu yaş 30 a yaklaştı çoluk çocuk iş çalışanlar müşteri derken ekstra olarak tck a bilişim suçlarının gelmesi olaylar olaylar :)
:D paket olduktan sonra o tarz şeyleri göremedik bi daha
-
İskorpitx le doktoray mı neydi galiba iki eleman vardı noldu onlara sahi :D
-
Kutengri bunu yazdı
İskorpitx le doktoray mı neydi galiba iki eleman vardı noldu onlara sahi :D
iskorpitx'i bilmiyorum ama doktoray cw de hala
