folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nerde O Eski Hack Grupları Ahh Ahh ..!



Nerde O Eski Hack Grupları Ahh Ahh ..!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    Özledim geçen msnde eski dostlarla konusurken nostalji yaptık biraz. biyosecurityler erneler Liz0zimler RMx 'ler savsak.com da Ejder

    The_bekir , brandon  ve bunun gibi bir çok eski azılı bilgisayar programcısı (korsanı ), kesinlikle hiç biri bos adam değillerdi su ankiler gibi 20 tlye host alıp vbulletine heyk sitesi açmadılar .

    su an googleden ufak bi arastırma yaptıgımızda hack gruplarının yaptıkları ;

    msnden facebooktan vatan kurtarmak

    kendi domain alıp kendi sitelerine basmaklar

    yabancı forumlardan fud trojan bulup dosyayla birleştirip yollamak

    vs bir sürü mallık dolu ..

    bilişimde yol alan aldı

    bizim mallar hala geriye doğru gidiyor.

    elde bi tbtmiz kaldı

    inş oda bitmez..

    Selametle

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    The_bekir i Hacker lar arasina koyuyorsan helal olsun :)

    Zamaninda irc.intikam.info 9080 adresinde Emr3 Str4ng3r H1dd3n ile Bot kasarken Gelip sunucuda yalvarirdi..
    kanka 2 dk botlari kullanayim yok anama küfür ettiler Yok babama Küfür ettiler saldirayim derdi :)

    Ah o Günler Ah :)

    Edit : Bekirin bi bok bildigi yoktu sadece saglam arkadasliklar edinmisti, cevresi saglamdi ..

    HoLyCat tarafından 27/Ağu/12 01:50 tarihinde düzenlenmiştir

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    the_bekir ciscoyla firewall aşan adam !!!


    Bittik biz bittik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek
    Cosmic bunu yazdı

    the_bekir ciscoyla firewall aşan adam !!!

    https://www.facebook.com/thebekir.hacker ????

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    erc bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı

    the_bekir ciscoyla firewall aşan adam !!!

    https://www.facebook.com/thebekir.hacker ????

    TheBekir, Eda Sarac (Esct)'e abone oldu.
    Abaza hacker?

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    iskorpitx vardı ahh ahh


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    HoLyCat bunu yazdı
    erc bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı

    the_bekir ciscoyla firewall aşan adam !!!

    https://www.facebook.com/thebekir.hacker ????

    TheBekir, Eda Sarac (Esct)'e abone oldu.
    Abaza hacker?

    tamda karıya bakıyordum :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    zamanında kafaları güzel diye marmara içip eski tad yok diye sitelerini hackleyenler ;

    izmirdeki kentkart zamları yüzünden sistem datasını girip ücretleri yarı fiyatına çekenlerde vardı :) 

    noldu yaş 30 a yaklaştı çoluk çocuk iş çalışanlar müşteri derken ekstra olarak tck a bilişim suçlarının gelmesi olaylar olaylar :) 

    hipokondriyak tarafından 27/Ağu/12 02:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    zamanında kafaları güzel diye marmara içip eski tad yok diye sitelerini hackleyenler ;

    izmirdeki kentkart zamları yüzünden sistem datasını girip ücretleri yarı fiyatına çekenlerde vardı :) 

    noldu yaş 30 a yaklaştı çoluk çocuk iş çalışanlar müşteri derken ekstra olarak tck a bilişim suçlarının gelmesi olaylar olaylar :) 

    :D paket olduktan sonra o tarz şeyleri  göremedik bi daha

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    İskorpitx le doktoray mı neydi galiba iki eleman vardı noldu onlara sahi :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek
    Kutengri bunu yazdı

    İskorpitx le doktoray mı neydi galiba iki eleman vardı noldu onlara sahi :D

    iskorpitx'i bilmiyorum ama doktoray cw de hala

Toplam Hit: 10559 Toplam Mesaj: 62