folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Okulda Çok Yalnıızım



Okulda Çok Yalnıızım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Sadece Tahribat Ruhunu Kullan Ve Pich oL:)

    zAten Tbt Üyeleri Bulundugu ortamın en pich adamlarıdır 


    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    seni seçtik çünkü sen farklısın, sen onlardan değilsin, seninle onların arasında fark var. çünkü sen TAHRIBAT'lısın :D ve tahribatlılar yalnız gezer :D :D

    ///______________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Karizma takıl, espri yap, rahat ol, bol bol gülümse(gülmek değil sırıtmak), arklarının yaptıgı iyi esprilere gül, çok sinir eden varsa üstüne git rencide edin birbiriniz sonra sıç azına bırak orda... Bak bi daha yakşıyolar mı sana...

    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    r3dros
    r3dros's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    TorNaVida bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nasıl yanlız kalırsın amk :S okul 2000 kişi dershane 1000 kişi toplan 3000 kişi eger sen bu 3000 kişi arasında hala yalnızım diyosan sende büyük bi sorun var :) 3000 kişi arasında kendi ortamını kuramıyosan yasama hoca :P

    Konuskan ol atik ol boş boş konusma ama konuskan olcam diye kızlara sıcak davran :D yapbişeler amk :P
    -----------------------------
    kankime aynen katılıyorum kendini wampir yerine koy kana susamış gibi sağ sola saldir..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    kardeş +999999999999999 katılıyom bende amk kimse yok okulda geçen seneki arkilerden 1-2 tane kaldı onlarda başka sınıfta okul hapisane gibi gelio bana bide okul idaresinin baskısı var hiç okuncak gibi deil zaten okul deiştircem bu hafta içinde yoksa böyle giderse ben bu sene kesin kalırım ya da okuldan atılırım.

    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    bir allahın kulu da dememiş ki senle dalga geçtiklerinde git döv diye.. aklına kötü şeyler getir sinirlerini iyice biriktir ilk çattıklarında vur kafayı birine yapıştır yere..direk bi ikisinin burnunu kanat.sorasında dayak yesende dövdü derler arkandan..

    ilk senemde bende öyleydim.sınıfta gruplaşmalar olmuştu.ben piç gibi kalmıştım ortalıkda.bi kaçının ağzını yamulttum.sonra dan kaynaşmaya başladık.büyük aşklar nefretle başlar :P üstünden 5 sene geçmesine rağmen şuanda bütün sınıf arklarımla can-ciğer şekilde görüşüyorum..

    lise arkadaşlıkları bitmez.yeter ki kendin ol..

    iyide arkadaş kaybederim o zaman diye düşünme sakın.aynı sınıf ortamında bulunduğun kişilerle uzun süre küs kalamazsın.kavgadan sonra barışınca zaten ezemezler seni..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Birader lise2'de aynen bende böyleydim, hatta o seneye karanlık yılım dedim

    derslerim kötü oldu

    okul ve dersaneye gitme isteğim kalmadı (Lisede sınıfın en ineği bendim)

    2 gün hiç uyumadığımı hatırlıyorum

    satanistlerle falan takılmaya başladım

    frp hayatımın anlamı oldu

    ilk kez kelebek aldım (artık kesin birilerini doğrayacaktım)

    ama sabrımı ikikere taşırdılar ikisindede sıralar havalarda uçtu, bi süre sezsiz kalıyorlar sonra tekrar dayak istiyorlardı, Lise sona geçtiğimde okulun piskopatları bizim sınıfa geldi zaten sınıftan tiksiniyordum iyice bok oldu, okul başladıktan 1 hafta sonra yine okulun psikolarından biriyle resim atölyesinde takıştık ama ne dudak kaldı ne göz

    Gittim müdüre dedim sınıfımı değişştirmek istiyorum neden dedi arkadaşlarla anlaşamadığımı söyledim, iyi dedi istediğim sınıfa gittim, son sene gerçekten çok güzeldi

    tekrar inek olamadıysamda vasat oldum

    erkenden okula gelmeye başladım

    gece 11'e kalmadan uyordum

    tüm frp haritalarımı, kitaplarımı, zarlarımı dağıttım

    ....

    kısacası iki seçeneğin var 

    1- Çevre yapıp elemanlara bi güzel kay otoriteni sağla(ama sonra yine huzursuz olacaksın) (eğer okulun yakınsa yarıdım ederim)

    2- SINIFINI DEĞİŞTİR (ailen gelsin onlar değiştirsin, müdür bide zirzopsa onla uğraşma)


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    hacı kardeşime olmuştu sana tek tavbsiyem derslerimni yüksek tutu mesela her sınava 100 için gir ve al o zamn millet peşinde kızlare s*kine gelirler...

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lord-56
    lord-56's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    bak kardeşim karı kız la uğraşırsan öyle olur bak güzel kardeşim senin biri annene bakarsan yahut kız kardeşine bakarsa hoşuna gitmez değilmi hiçte üzülmedim binimkimin ucuna kadar inşaal hiç arkadaşın olmaz it herif ırz düşmanı şerefsiz


    SoN NeFeS dj akman
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    kim ulen müridimizle dalga geçiyo bakem.. hackletmesinler okul sitelerini şimdi ;) hajı sosyal ol takma milleti okul sonrası aktivitelere katıl nasılmı? okul çıkışı sizin elemanlar nerlere gidiyosa genelde lisede blardo iyi gider okul çıkışı orlara git .. eğer varsa kafa dengi kız onunla cafeye git çünkü lise  kızları cafeden başka bi ortamda suratına t.coşkunmuşun gibi bakarlar..


    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
Toplam Hit: 8332 Toplam Mesaj: 56