Okulda Çok Yalnıızım
-
Kardes Bende lıse3'e gectım.. Yanı Aynı Donemlerı yasıyoruz Dalga Gecenlerden Soyle En ufak Tefegıne Bı tane Patlatıcaksın Bak o zaman dıgerlerı Konusmaya devam edıyormu... Helekı okuldan bı kıza asık olrusan kımseye deme
gecen sene ne dalga gecmıslerdı serefsızler benle kızın basta meyılı Wardı Sımdı Benı gordugu yerde Kacıyor.. Pısmanım Yanı keske Basta dalga Gecılırken Adam akıllı gırseydım bı kacına.. Dene bak Rahatlarsın Hepsi kesılır Herkez Abı ceker Sana -
bende lise 2 ye giderken başladıgında öyleydi hocalar benim ne oldgumu biliyo zaten sınıf başkanı seçmişlerdi direk sonra direk kızlarla kaynaş şunu unutma en ii arklar kızlardan olur :D kızlarla kaynaş tanış atıl mal mal konular bul ama konus kızlarla erkekleri sittir et zamanla onlarlada kaynaşırsın bana laf dicek adamın amısını miktirim o yüzden öyle bi derdim yok geçmiş olsun dediklerimi yap bak kızlara yönlen okulun çevresindeki büyükbaş serserilerin takıldığıklarıyla takıl sana git esrar a eroin başla demiyorum sadece merabalaş bi sorunun olursa onlara söylersin en ii yöntem bu kanımda bi spora yeteneğin varsa ona yönlenben bi basket oynum dedim lise 1de manyak yetenekli çıktım okul takımı pivot oynuyorum şimdi basketimden dolayı hocalarla da oynuyoruz
basket oynamak bende bir sanattır şimdi hass. lan diceksiniz ama iyi oynayan anlar :D
hadi sana koaly gele
edit: kızlara takıl derken asıl demedim dikkatine parmak basarım bide sakın aşık olma olsan bile söyleme mikerler :DD
-
dövecen bir tanesini sonra gör bak çevreyi ;)
-
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
Nasıl yanlız kalırsın amk :S okul 2000 kişi dershane 1000 kişi toplan 3000 kişi eger sen bu 3000 kişi arasında hala yalnızım diyosan sende büyük bi sorun var :) 3000 kişi arasında kendi ortamını kuramıyosan yasama hoca :P
Konuskan ol atik ol boş boş konusma ama konuskan olcam diye kızlara sıcak davran :D yapbişeler amk :P
-----------------------------
woah amk bizim okulda 520 dene 9, sınıf ogrencisi 5*120 dene 11, sınıf ogrencisiwar toplam okul 1150 dene ne yapdın :D nerde ole 2000 kıslık okullar :D -
S€NDE kardeşime benziorsun onun sınıfındada itler çok ama okul çıkısı yamulttum hepsini sınıf mum gibi okulun en iyi sınıfı seçildi :D senin yapacağın tek bişi var yeni sahillere yüzmen gerekior
