folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Okulda Yaptıgımız İlginç Olaylar



Okulda Yaptıgımız İlginç Olaylar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    abi erotik hikaye sitelerinde oluyo ya

    burdaki hikayelerin cogu uydurma ama bu gercek :)  (herkesin ki o hesap ^^ )

    neyse 7. sınıfta Bp benzin istasyonu vardı okulun karsısında bizde bunun arkası çimenlik die öğlenci oldugmuzdan orda sigara içerdik uzanıp yayılıp :) bizim bi sosyal bilgiler öğretmeni vardı NEcati adı ( mk cocugu )

    bu ibne bizi görmüş orda :D ilk derste onun dersiydi aramızda en piç ali osman die bi cocuk ( cin derdik cocuga )

    adam geldi derse oturun falan muhabbetleri geçti sonra bize geldi ve dedidigi şey

    bi gün petrolu havaya ucurcaksınız ama ne gun bilmiorum :S

    okulda tuvallette sigara içerken bu ibne yine yakaladı bizi :D

    müdüre götürdü uyarı falan aldık

    sonra bi arkadası okulda  yine tuvallette 31 çekerken yakalamıs :D cocugu attırdı okuldan :)

    soyunma odaları yanyanaydı

    delik acmıstık bizim odadan kızları röntgenlioduk :)

    kapılarına abzalıktan yüklenmekten :D kapı kırılmıstı kızların yarısı iç çamaşarırı ile karsımzıdaydı :)

     


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtinyilmaz
    mtinyilmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    bu sene bi gızın etegini kaldırdım gızda zati orospuydu hosuna gittti

    benim için programlanma devrelerini yakarım yanmiş devrelerimi bi tarafına sokarım :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Lise son sınıftayım.Sayısal olduğumuz için beden dersleri boş ama sınıftan dışarı adım atmamıza izin vermiyolar.Koridorda çıt çıksa bikaç hoca damlıyo hemen o derece tetikte adamlar.Bizde kaçma planları yapıyoz kaçıp cs yapacaz.Neyse sınıftan bi 6-7 kişi planı yaptık bi pencere tespit ettik ama pencere biraz yüksek tırmanmak gerekiyo. Sessiz sessiz ilerliyoz koridordan,nefes bile almıyoz.Pencerenin önüne geldik,gayet nazik ve sessiz biçimde profesyönelce açtık pencereyi.Sırayla çıkmaya başladı elemanlar..Tam ben çıkacam arkamdan paldır küldür sesler geliyo. Arkamı bi döndüm bizim şişman arkadaş üzerime üzerime koşa koşa geliyo. Çekildim hemen kenara,adam bi zıpladı pencerede asılı kaldı :D altına geçtik iki kişi omuzladık ulan adam o kadar ağırki ittiriyoz ittiriyoz yok çıkamıyo. Lan dedim üçe kadar sayacam tüm gücümüzle ittirecez.1-2-3 dedim elemanı bi ittirdik cama temas etmeden arka tarafa çakıldı bok çuvalı gibi :D:D:D Nasıl küfür ediyo ama ben ve benimle birlikte itekleyen arkadaş gülmekten tırmanamıyoz,yığıldık oraya.İşe böyle sessiz sedasız kaçalım derken çıkarabileceğimiz tüm gürültüyü çıkararak kaçtık okuldan.Bizim şişman elemanın pencereye değmeden pencereden çıkıp bok çuvalı gibi yere çakılışını her hatırladığımızda aynı şiddetle güleriz :D:D

    Her Hakkım Saklıdır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ombra
    ombra's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Ben bi keresinde spor salonundaki kızlara ait soyunma odasının kapısını kırmıştım. tabi içerde kimse yoktu. Tabi bu normal yanımda da  bi eleman vardı. Sinirliydim. Tekmeleyeerek kırmıştım. Sonra bi çocuk ben kırdım bi vuruşta kırıldı diye hava atıyodu millete. Tabi benle yanımdaki eleman hariç kimse benim yaptığımı bilmiyor. Sonra odadan sorumlu kız hocaya bu çocuk yaptı diye ispiyonlamış. Herif ilk dedi ben tamir ederim beceremedi(ama halen ben yaptım diyo) Sonra beceremeyince parasını verdim. Gerçi çocuğu sevmezdim. Eğer ben yaptım diye kasalamasaydı ben parasını verirdim ama kasaladı bide sevmiyince ses çıkarmadım.

     

     Daha aslıda çok yaramazlık var ama ben genelde okulda gizli yapardık. Hocalarla papaz olmayalım diye sonra takıyorlar

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nelebe
    nelebe's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    yha okul deilde ben lise sondayım meslek lisesinde okuduğum için staja yolladılar bizi istemediğimiz bi yere lara kuvvetleri komuntanlığına askeriye dikim evine.. öyle koridorda dolaşırken albayın postacı askeri önümüzden çıktı arkası dönük bi şekilde gidiyodu kışlaya doğru :P bende piçlik işte sınır yok arkasından sesimi kalınlaştırarak ASKEEEERRRRR diye baırdım Askern ödü götnden çıkmıştı çok komikti ya.. (:

    Her GüzeL Kızın Kötü Bir Erkeğe İhtiyacı Vardır..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kralsam
    kralsam's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    ya bizdede çok macera oluyodu ama ben bu maceralara çok derinden girmiyodum. Bizim sınıfta bikaç arkadaş vardı başı onlar çekiyodu. Neyse ben bitanesini anlatiim. Biz sayısal sınıfızya devamlı ders görüyoruz falan kimya görüyoz hep ezbere dayalı hoca ne deney yapıyo ne bişi . Hocam diyoz laboratuar nediye var zaman yok falan diyo . bide ben de aşırı merak var boyna soru falan soruyomm hocaya.

    bi gün sırf uyuzluk olsun ve o bahsettiğim arkadaşlarıda meraklandımak için hocaya "Hocam Na(sodyum) veya K(potasyum) suya atılırsa nasıl patlar bi deneme sansımız varmı? Geçen laboratuarda 1 kavanoz sodyum vardı.." dedim. hoca tabi olmaz falan . bizim arkadaşlar gaza geldi işte tenefüste beni sardılar noluyo lan öle olunca falan bende baya bi anlattım . Adamlara bir baktım 1 ay içinde biyoloji dersin de labor. gittik Na un yarısını yürütmüşler.

    herşeyi hazırladık . Suya atcaz artık tüm meraklar gidecek . çıkışta atmaya karar verdik . çıkış zili çaldı. herkez çıktı lise 1 ler falan var onlar öğlenci.  sodyumu attık bir patladı.... tavana kadar sıçradı hertaraf bembeyaz bulut duman yani . biz vınnn bahçeye . sınıfa bir baktık camların hepsinden baca gibi duman...... hehe müdür falan gelmiş tabi sınıfa bir çok hoca falan ne yanık kokusu var ne bişi yani hiç bişi anlaşılmadı ... ya bunun gibi ne öaceralar oldu be .... ama bitti işte....


    Üzülme...!!! İstediğin Bir Şey Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin yada, Gerçekten de Olmaması Gerektiği için Olmuyordur. (Hz Mevlana)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AgiL3
    AgiL3's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    koridorda yanımdan geçerken beni yanındaki elemana parmakla gösterip gülen çocuğu boğazından yakalayıp duvara astım, onu korumak için gelen arkadaşını da koridor ortasında dövdüm. ayırdılar sora tabe. zaten 7-8 kişi asılmıştı bana durdurmak için kavga başladıı dakkadan itibaren ama 10 dakka fln mücadele ettikten sora durdurabildiler, o yüzden ayırdılar dedim :) o dövdüüm çocuuk da izmir gezisinde kavga ettiim kuyruk acılı deyyus :)

    "bir gün öldürmediğim her bir yahudi için bana sitem edeceksiniz." GosteResim.Net kullanın hocalar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek

    bizim lise çok disiplinsizdi.(haydarpaşa anadolu lisesi) hatta skandal filan patladı bu sene. 2 dvd öle videolarımız var.. bazı arklar yayınlamış youtube a okulda skandal diye çıktı tarihi liseydi çünkü...

    bi keresinde saçlarımı yatırdım şöleyle kimse ceket fln giymezdi okulda ceket giydim kravat tam yukarda bi de mendil taktım. kantinin orda bi kız kestirdim. gittim yanına arkalrda videoya çekiyor arkadan. şöyle bi konuşmamız oldu:

    -merhaba size bir şey söyliycem
    + evet?
    -ben sanırım size aşık oldum
    +cidden mi?!
    -evet o gözleriniz yok mu beni benden alıyorlar, bu asalet bu hava aman allahım eriyorum galiba (filan..)

    kız dumur böyle kaldı karşımda, arkada arkadaşlar yarıldı böyle 10 kişi filan masaları yumrukluyorlar yerde kız tabi döndü sinirli bi ifadeyle gidiyo

    -AŞKIIM BIRAKMA BENİ!

    diye bağırdıysamda bıraktı beni :( hüzünlendim lan :(


    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    son sene olduğumuz için anı olsun diye tenefüslerde sigara içerken bas bas bağırıp hocaları yanımıza çekmemiz ve beraber fırça yememiz :) bi onu yapmamıştık zaten aq eheh


    Kader, gayrete aşıktır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    hey gidi okul gunleri be ne gunlerdi:)

    lisede bigun arkadaslarla kararlastirdik okuldan kacicaz (frostear bilir o da wardi satis koymustu) nese kapiya gittik security birakmiyo napalim fln derken dedim sinifin canimdan atlayalim.bizim sinifta okulun arka tarafina bakio ve 2. katta altta demir parmakliklar war onlara basar ineriz dedim bn ole diince hepsi tmm ugur sn atla ilk gelmeyen o...... nese bn ciktim cana sarkindim asagi okulun arka tarafta da ilkokul war bnm ole sarkindiimi bi hoja gordu camdan bagirmaya basladi bnde o heycanla alttaki demirlere basmadan atladim sonucta yere sapasaglam indim ama pantolonun arka tarafi magara gibi ikiye ayrildi. ve tabi o sn atla biz geliriz diyen 10 kisiden sadece 1 kisi geldi:)sonra bakkal bakkal igne iplik aradik sonunda bi terzi bulduk. bide gotumuz acik bagdat caddesinde dolasioduk:) daha cok anim war yaf ne gusel gunlerdi onlar ole....

    bi keresindede arkadasin zuku kaloriferin arasina sikismisti. cocugun hoslandigi bi kiz wardi iste o kizinda beden dersi wardi bahcede hani hojalar acaip acaip hareketler yaptirirya onlarda ole seyler yapiolardi sonra kiz arkasini bize donup one dogru egilmisti cocukta derste kalorifere dayanmis onu izlio iste kiz ole egilinde bunun zuku sahlanip araya sikisti:) nasi sikistiysa cikmioda cocuk dio cikmio olum inmesi lasim derste biyoloji hoja dio noolu arka tarafta tam bi samataydi yaff


    imza
Toplam Hit: 12920 Toplam Mesaj: 64