Okullarda 3 Saniye Kuralı
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Ben onu bunu bilmemde.4 yıl önce okul müdürü boş odaya çekip tekme tokat girişti tabiri caizse ağzıma sıçtı ama yere yıkamadı yıkılmadım :D
bi ara yumruk attı aldıramadı önümden geçti sonra ayaktaa duramadı tam önüme düştü..Sol yumruguma öyle bi otururduki anlatamam ama hiç bişe yapmadım
kalktı gitti hoca....Aradan 1-2 gün geçince kendi kendime dedimki iyiki vurmamışsın tosun..Hala aynı şeyi söylüyorum
-----------------------------Tosun Gene Ne Anlatıyorsun Sen :D
-
HeyQirs bunu yazdı:
-----------------------------
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Ben onu bunu bilmemde.4 yıl önce okul müdürü boş odaya çekip tekme tokat girişti tabiri caizse ağzıma sıçtı ama yere yıkamadı yıkılmadım :D
bi ara yumruk attı aldıramadı önümden geçti sonra ayaktaa duramadı tam önüme düştü..Sol yumruguma öyle bi otururduki anlatamam ama hiç bişe yapmadım
kalktı gitti hoca....Aradan 1-2 gün geçince kendi kendime dedimki iyiki vurmamışsın tosun..Hala aynı şeyi söylüyorum
-----------------------------Tosun Gene Ne Anlatıyorsun Sen :D
-----------------------------
hay amk ya :D beni mi takip ediyorsun la sen :D D:D :D bela oldun başıma -
LA ne karşılık verecem. Aksine iyi oldu derim, giderim sağlık ocağından rapor alırım. Sonra doğru karakola şikayete. Kapı gibi raporumuda koyarım komserin önüne. Komser arayı bulmaya çalışacaktır ama siz sonuna kadar arkasında durun. Sonuna kadar hakkımıda savunur mahkemey veririm tazminat davası açarım. Hatta mahkemede avukat tutacak bi gelir durumunuz olmadığından dolayı baro size bir avukat atıyacaktır. Piskolojimi bozduğu için bu dayak okuldan soğudum, geleceğimle oynadı bu adam diyede hakime söyledimmi esas tokat nasıl atılıyormuş anlar anyayı konyayı...
Her ne cerihanda olursa olsun, hoca kendini savunacak bir durumda kalmadığı sürece size dokunamaz... Laf söyler uyarı mahiyetinde, ama yönetmelikte öğrenciye şiddet uygulayabilir şeklinde hiçbir ibare yoktur, olamazda zaten...
