Ölüler Üzerinden Siyasi Rant ( Yok Artık....)
-
bu asım yıldırım spikerine göre şu olayda gerçektir..
antalyada bu sene bol yağmur yağdı...bu yağmurların yağması bu askerler yüzünden oldu antalyada turist görmek istemiyor bu askerler sevmiyo bu askerler turistleri o yüzden bol yağmur yağdırdılar turistleri kaçırdılar güzelim antalyadan :)
bu spikere inananlar malesef var..adamlar dini kullanıyor mutlaka doğru söylüyor diye düşünüyorlar. milleti aptal yerine koyuyorlar...
-
DjBarky bunu yazdı:
-----------------------------
Ak Partiyi Savunanlar ? Size Geri Zekalı Diyorum... Nedenmi ? Eğer bana akpartinin olumlu birşeyini söyleyebilirseniz sözümü geri alacagım ve Bütün site halkının onunde yeni konu acıp ben geri zekalıymısım diye yazacagım varmı o savundugu partinin o kansızların olumlu bir hareketini söyliyebilicek ak parti'li ?
-----------------------------
sordular: kızmaz mısın hakaret etse biri?
dedi: sevinirsem gerçekten vardır yeri;
tanrı edep verseydi şayet böyle hayvana,
benim nasıl çıkardı insanlığım meydana? -
rhodostethia bunu yazdı:
-----------------------------
DjBarky bunu yazdı:
-----------------------------
Ak Partiyi Savunanlar ? Size Geri Zekalı Diyorum... Nedenmi ? Eğer bana akpartinin olumlu birşeyini söyleyebilirseniz sözümü geri alacagım ve Bütün site halkının onunde yeni konu acıp ben geri zekalıymısım diye yazacagım varmı o savundugu partinin o kansızların olumlu bir hareketini söyliyebilicek ak parti'li ?
-----------------------------
sordular: kızmaz mısın hakaret etse biri?
dedi: sevinirsem gerçekten vardır yeri;
tanrı edep verseydi şayet böyle hayvana,
benim nasıl çıkardı insanlığım meydana?
-----------------------------
cümlelerini insanların anlayabileceği şekilde kurup yazarsan iyi edersin. -
DjBarky bunu yazdı:
-----------------------------
rhodostethia bunu yazdı:
-----------------------------
DjBarky bunu yazdı:
-----------------------------
Ak Partiyi Savunanlar ? Size Geri Zekalı Diyorum... Nedenmi ? Eğer bana akpartinin olumlu birşeyini söyleyebilirseniz sözümü geri alacagım ve Bütün site halkının onunde yeni konu acıp ben geri zekalıymısım diye yazacagım varmı o savundugu partinin o kansızların olumlu bir hareketini söyliyebilicek ak parti'li ?
-----------------------------
sordular: kızmaz mısın hakaret etse biri?
dedi: sevinirsem gerçekten vardır yeri;
tanrı edep verseydi şayet böyle hayvana,
benim nasıl çıkardı insanlığım meydana?
-----------------------------
cümlelerini insanların anlayabileceği şekilde kurup yazarsan iyi edersin.-----------------------------
diyor ki sende terbiye olsaydı benim insanlığım anlaşılmazdı.
edit: şiirden anladığım bu !
-
http://haber.mynet.com/detay/politika/sakiktan-sok-iddia/497368
-
Asosyal bunu yazdı:
-----------------------------
http://haber.mynet.com/detay/politika/sakiktan-sok-iddia/497368
-----------------------------baykalın erdoğanın siyasi yasağını kaldırmasında katkıda mı bulunmuş birşeyler olmuş.Baykalada güvenilmez.Mecliste en fazla 10 adam vardır.Gerisini yaksan bile karbondiyoksitleriyle zarar verirler.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
Asosyal bunu yazdı:
-----------------------------
http://haber.mynet.com/detay/politika/sakiktan-sok-iddia/497368
-----------------------------baykalın erdoğanın siyasi yasağını kaldırmasında katkıda mı bulunmuş birşeyler olmuş.Baykalada güvenilmez.Mecliste en fazla 10 adam vardır.Gerisini yaksan bile karbondiyoksitleriyle zarar verirler.
-----------------------------verdiğin sayı bayağı uçuk olmuş yoktur o kadar.
-
bıraksınlar bunu :) daha önce seçimlerde de karayalçın için pkk'lı demişlerdi. bu sakık akp kuklası, entel maganda :)
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam rahatlık biyerlerine batıyor galiba...
-----------------------------klasik akpli savunması, bir cevap yok, bir ispat yok birşey yok ama olsun laf var.Boş teneke misali..
-----------------------------
Klasik savunmaymış bu bir tavırdır, seni de görüyoz forumun heryerini ispatla dolu, boş çöp tenekelerle doldurmuşun
