folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Ölüler Üzerinden Siyasi Rant ( Yok Artık....)



Ölüler Üzerinden Siyasi Rant ( Yok Artık....)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    bu asım yıldırım spikerine göre şu olayda gerçektir..

    antalyada bu sene bol yağmur yağdı...bu yağmurların yağması bu askerler yüzünden oldu antalyada turist görmek istemiyor bu askerler sevmiyo bu askerler turistleri o yüzden bol yağmur yağdırdılar turistleri kaçırdılar güzelim antalyadan :)

    bu spikere inananlar malesef var..adamlar dini kullanıyor mutlaka doğru söylüyor diye düşünüyorlar. milleti aptal yerine koyuyorlar...


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    DjBarky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ak Partiyi Savunanlar ? Size Geri Zekalı Diyorum... Nedenmi ? Eğer bana akpartinin olumlu birşeyini söyleyebilirseniz sözümü geri alacagım ve Bütün site halkının onunde yeni konu acıp ben geri zekalıymısım diye yazacagım varmı o savundugu partinin o kansızların olumlu bir hareketini söyliyebilicek ak parti'li ?


    -----------------------------

    sordular: kızmaz mısın hakaret etse biri?
    dedi: sevinirsem gerçekten vardır yeri;
    tanrı edep verseydi şayet böyle hayvana,
    benim nasıl çıkardı insanlığım meydana?


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    rhodostethia bunu yazdı:
    -----------------------------

    DjBarky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ak Partiyi Savunanlar ? Size Geri Zekalı Diyorum... Nedenmi ? Eğer bana akpartinin olumlu birşeyini söyleyebilirseniz sözümü geri alacagım ve Bütün site halkının onunde yeni konu acıp ben geri zekalıymısım diye yazacagım varmı o savundugu partinin o kansızların olumlu bir hareketini söyliyebilicek ak parti'li ?


    -----------------------------

    sordular: kızmaz mısın hakaret etse biri?
    dedi: sevinirsem gerçekten vardır yeri;
    tanrı edep verseydi şayet böyle hayvana,
    benim nasıl çıkardı insanlığım meydana?



    -----------------------------
    cümlelerini insanların anlayabileceği şekilde kurup yazarsan iyi edersin.


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    DjBarky bunu yazdı:
    -----------------------------

    rhodostethia bunu yazdı:
    -----------------------------

    DjBarky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ak Partiyi Savunanlar ? Size Geri Zekalı Diyorum... Nedenmi ? Eğer bana akpartinin olumlu birşeyini söyleyebilirseniz sözümü geri alacagım ve Bütün site halkının onunde yeni konu acıp ben geri zekalıymısım diye yazacagım varmı o savundugu partinin o kansızların olumlu bir hareketini söyliyebilicek ak parti'li ?


    -----------------------------

    sordular: kızmaz mısın hakaret etse biri?
    dedi: sevinirsem gerçekten vardır yeri;
    tanrı edep verseydi şayet böyle hayvana,
    benim nasıl çıkardı insanlığım meydana?
     
    -----------------------------
    cümlelerini insanların anlayabileceği şekilde kurup yazarsan iyi edersin.

    ----------------------------- 

     

    diyor ki sende terbiye olsaydı benim insanlığım anlaşılmazdı.

    edit: şiirden anladığım bu !

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    http://haber.mynet.com/detay/politika/sakiktan-sok-iddia/497368


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Asosyal bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://haber.mynet.com/detay/politika/sakiktan-sok-iddia/497368


    ----------------------------- 

    baykalın erdoğanın siyasi yasağını kaldırmasında katkıda mı bulunmuş birşeyler olmuş.Baykalada güvenilmez.Mecliste en fazla 10 adam vardır.Gerisini yaksan bile karbondiyoksitleriyle zarar verirler.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asosyal bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://haber.mynet.com/detay/politika/sakiktan-sok-iddia/497368


    ----------------------------- 

    baykalın erdoğanın siyasi yasağını kaldırmasında katkıda mı bulunmuş birşeyler olmuş.Baykalada güvenilmez.Mecliste en fazla 10 adam vardır.Gerisini yaksan bile karbondiyoksitleriyle zarar verirler.


    -----------------------------

    verdiğin sayı bayağı uçuk olmuş yoktur o kadar.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    bıraksınlar bunu :) daha önce seçimlerde de karayalçın için pkk'lı demişlerdi. bu sakık akp kuklası, entel maganda :)


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mqstar
    mqstar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    mqstar bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam rahatlık biyerlerine batıyor galiba...

     


    ----------------------------- 

    klasik akpli savunması, bir cevap yok, bir ispat yok birşey yok ama olsun laf var.Boş teneke misali..


    -----------------------------
    Klasik savunmaymış bu bir tavırdır, seni de görüyoz forumun heryerini ispatla dolu, boş çöp tenekelerle doldurmuşun

Toplam Hit: 14886 Toplam Mesaj: 130