folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Osmanlının Gerçek Yüzü !!!



Osmanlının Gerçek Yüzü !!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Konuş Tuğrul Baba ! budur işte

    ve bu konunun kaldırılmasını silinmesini-kiltlenmesini istiyoruz!


    sanılanın aksine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MZMZ
    MZMZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    Kendinibilmezin  teki bi yazı yazmış.Osmanlı Padişahlaırı bi kere cok muhterem mubarek  insanlardır.Osmanlı padişahlarını kotulemek, atalarımızı bizden koparöak 

    icin soylenmedik yalan  bırakmadılar şimdide padişahlar turkmuydu diyor.O yazar once kendi sulalesini arastırsın.Osmanlı padişahları ki Hz. Peygamber (SAS) bayraktarlıgını 700 sene boyunca yapmışlar.İnsanlara nasıl hizmet edebiliriz diye calişmişlar...bırakın insanı vahşi  hayvanlar icin dahi vakıf kurmuşlar( gerisini siz dusunun)...Bu kendini bilmez ( necidir kimdir arastirmak lazım) gibiler daima saldırıda bulunacaktır bize dusen tarihimizi gecmişimizi iyi bilmek yokssa biri cıkar gecmişine olmadık lafl soyler oturu kalırsın...


    Tohum saç, bitmezse toprak utansın! Hedefe varmayan mızrak utansın! Hey gidi küheylan, koşmana bak sen! Çatlarsan, doğuran kısrak utansın! Eski çınar şimdi noel ağacı; Dallarda iğreti yaprak utansın! Ustada kalırsa bu öksüz yapı, Onu sürdürmeyen çırak utansın! Ölümden ilerde varış dediğin, Geride ne varsa bırak utansın! Ey binbir tanede solmayan tek renk; Bayraklaşamıyorsan bayrak utansın! NFK
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    hacılar 700 yıl değil 617-618 yıl osmanlı ayakta kalmıştır.

    Bugün Bu Dünya Osmanlıya Muhtaçtır. 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
     c/p nin boqu çıkmış durumdadır ...(!)

    Troubles'll come & they'll pass
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrasaral
    ultrasaral's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    bi kere başlık hata Osman lının gerçek yüzü demişsin!! yani bnlara inanmışın bu 1. hatan ve insanlara atalarımızı emin

    olunmadık kaynakladan göstermeyelim onlar şimdiki insanların coğundan dha ii dha mükemmel insanlardı... kimileri bilir

    sadece bi tane örnektir bu mahallede bazı taşlar olur oraya insanlar para koyar ve sadece ihtiyacı olanlar alır.. bunun gbi

    şimdi ise gören atlar paraya.. yabancı uyruklu hanım alma konusun da ise Osmanlı devleti bi zamana kdr saraydan

    evlenilmesi kanundur yani padişahlara çnkü saraydaki insanların saray hükümlerini padişahlığı bilmesi grekir ona göre

    hareket eder.. cahil olmazlar ne dmk olduğunu bilirler...genç Osman öldürüldü nie bnm bildiğim kdrıyla sarydan alınmış bir

    hanım dğildi hanımı çünkü bazı konuları bilmediği içn de babasına söylemiştir..ve bizim OSMANLı'mız  bole şeyler

    yapmıyacağı biliniyor ya bole iftiraları karıştırmak içn solylettirmeyin günümüze bakalım....


    etme eşekle muhabbet küstürüsün silme cam kırıyla ........ kesdürürsün/ istr medeni ol ister kıro her yemekten snra yak bir puro
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrasaral
    ultrasaral's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    ewt gerçekten de muhtaçtır.. çünkü bu dünyanın şu anda adalete ihtiyacı vrdır.. bnlarıda bazı çekemeyenler yazmıştır...

    etme eşekle muhabbet küstürüsün silme cam kırıyla ........ kesdürürsün/ istr medeni ol ister kıro her yemekten snra yak bir puro
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek

    herşeysanal yazıı yazdı sora kayboldu mk :D

     

    edit edit ve edit !!!!! :

    bn yazının sdc cok az bi kısmını okumştm ve sadc padişahların ybncı kadnlarla evlenmesini annatıyo sanmştm ve o kısm hakknda acıkmala yaptm !

    ya nası bi kaşar yazıdır şimdk okuyunca farkına vardm, daha dorusu bu nası 1 kaşarlıktır çözemedm !

    insan nası ecdadı hakknda böle knusabilrki ?!! bide utnmadan Hz. Peygamber böle bööle demş fln feşmekan yazıo kodumun adamı ! bak dellendim yaaa !! osmanlı padişahları her zman için ii birer müslüman olmşlardır kesnlikle tartışılamaz bile ! isterse rus kadınla evlensin sncta kadınlar islami esaslarca yetşrilmştir ve mslüman olmşlardır ki tugrulbaba nın ddii gbi şehzadeler İslami ahlak ve Türk örf-adetleryle yetştirilmşlerdir !

    snuç itibaryle yazıyı yazn adam ya satılmş ya da ne dediini bilmeyecek kdr kafası çalşmıo. yani her halükarda kaşar..


    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ben bu konuya inanmadığımı ilk sayfadaki mesajımda zaten yazdım..ve bende bu konunun kaldırılması taraftarlarındanım... Bu arada sözüm real_kurd abime

    abi sen demişsinde kürtler hz.nuh dan geliyo...her millet Hz.Nuh'dan geliyo..hatta Hz.nuh için insanlığın ikinci babası denir...birincisi Hz.Adem tufandan sonra kimse kalmadığı için...Türkler de Hz.Nuh'un oğlu yafes'in oğlu Türk den gelirler...yani doğal olarak kürtlerde Hz.Nuh'dan gelecek..bu gerçek yani rivayet deil xD

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hbgrstyle
    hbgrstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek

    ben bu yazıyı yazanın a.q ne dionuz kardeşim siz ecdadımıza gidin olum sagopanın bi şakısı :D bi arkadaş koymuştu

    ( herkes üstüne alınmasın !!!!!!!!!!! )


    iTiNayLa c/p YaPıLıR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Yine bir Osmanlı şairi olan Nef'i ise; "Tanrı, Türke irfan çeşmesini yasaklamıştır" demiştir.
    Divan-ı Hümayun yazmanlarından Hafız Hamdi Çelebi 1499 yılında yazdığı şiirinde, "Baban da olsa Türkü öldür" nakaratını kullanmakta, üstelik bu sözün İslam Peygamberi Hz. Muhammet'e ait olduğunu vurgulamaktadır. Sadece bir kıtasını yineleyelim:

    DkN yazı tamamen dogru demişsin nesi dogru hacım?Peygamber efendimiz (s.a.v) bu sözleri söylicak bi insan mı?Türk baban bile olsa öldür türkler bu kadar nefret edilen bi topluluk mu?


    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
Toplam Hit: 13781 Toplam Mesaj: 88