Osmanlının Gerçek Yüzü !!!
-
Konuş Tuğrul Baba ! budur işte
ve bu konunun kaldırılmasını silinmesini-kiltlenmesini istiyoruz!
-
Kendinibilmezin teki bi yazı yazmış.Osmanlı Padişahlaırı bi kere cok muhterem mubarek insanlardır.Osmanlı padişahlarını kotulemek, atalarımızı bizden koparöak
icin soylenmedik yalan bırakmadılar şimdide padişahlar turkmuydu diyor.O yazar once kendi sulalesini arastırsın.Osmanlı padişahları ki Hz. Peygamber (SAS) bayraktarlıgını 700 sene boyunca yapmışlar.İnsanlara nasıl hizmet edebiliriz diye calişmişlar...bırakın insanı vahşi hayvanlar icin dahi vakıf kurmuşlar( gerisini siz dusunun)...Bu kendini bilmez ( necidir kimdir arastirmak lazım) gibiler daima saldırıda bulunacaktır bize dusen tarihimizi gecmişimizi iyi bilmek yokssa biri cıkar gecmişine olmadık lafl soyler oturu kalırsın...
-
hacılar 700 yıl değil 617-618 yıl osmanlı ayakta kalmıştır.
Bugün Bu Dünya Osmanlıya Muhtaçtır.
-
c/p nin boqu çıkmış durumdadır ...(!)
-
bi kere başlık hata Osman lının gerçek yüzü demişsin!! yani bnlara inanmışın bu 1. hatan ve insanlara atalarımızı emin
olunmadık kaynakladan göstermeyelim onlar şimdiki insanların coğundan dha ii dha mükemmel insanlardı... kimileri bilir
sadece bi tane örnektir bu mahallede bazı taşlar olur oraya insanlar para koyar ve sadece ihtiyacı olanlar alır.. bunun gbi
şimdi ise gören atlar paraya.. yabancı uyruklu hanım alma konusun da ise Osmanlı devleti bi zamana kdr saraydan
evlenilmesi kanundur yani padişahlara çnkü saraydaki insanların saray hükümlerini padişahlığı bilmesi grekir ona göre
hareket eder.. cahil olmazlar ne dmk olduğunu bilirler...genç Osman öldürüldü nie bnm bildiğim kdrıyla sarydan alınmış bir
hanım dğildi hanımı çünkü bazı konuları bilmediği içn de babasına söylemiştir..ve bizim OSMANLı'mız bole şeyler
yapmıyacağı biliniyor ya bole iftiraları karıştırmak içn solylettirmeyin günümüze bakalım....
-
ewt gerçekten de muhtaçtır.. çünkü bu dünyanın şu anda adalete ihtiyacı vrdır.. bnlarıda bazı çekemeyenler yazmıştır...
-
herşeysanal yazıı yazdı sora kayboldu mk :D
edit edit ve edit !!!!! :
bn yazının sdc cok az bi kısmını okumştm ve sadc padişahların ybncı kadnlarla evlenmesini annatıyo sanmştm ve o kısm hakknda acıkmala yaptm !
ya nası bi kaşar yazıdır şimdk okuyunca farkına vardm, daha dorusu bu nası 1 kaşarlıktır çözemedm !
insan nası ecdadı hakknda böle knusabilrki ?!! bide utnmadan Hz. Peygamber böle bööle demş fln feşmekan yazıo kodumun adamı ! bak dellendim yaaa !! osmanlı padişahları her zman için ii birer müslüman olmşlardır kesnlikle tartışılamaz bile ! isterse rus kadınla evlensin sncta kadınlar islami esaslarca yetşrilmştir ve mslüman olmşlardır ki tugrulbaba nın ddii gbi şehzadeler İslami ahlak ve Türk örf-adetleryle yetştirilmşlerdir !
snuç itibaryle yazıyı yazn adam ya satılmş ya da ne dediini bilmeyecek kdr kafası çalşmıo. yani her halükarda kaşar..
-
ben bu konuya inanmadığımı ilk sayfadaki mesajımda zaten yazdım..ve bende bu konunun kaldırılması taraftarlarındanım... Bu arada sözüm real_kurd abime
abi sen demişsinde kürtler hz.nuh dan geliyo...her millet Hz.Nuh'dan geliyo..hatta Hz.nuh için insanlığın ikinci babası denir...birincisi Hz.Adem tufandan sonra kimse kalmadığı için...Türkler de Hz.Nuh'un oğlu yafes'in oğlu Türk den gelirler...yani doğal olarak kürtlerde Hz.Nuh'dan gelecek..bu gerçek yani rivayet deil xD
-
ben bu yazıyı yazanın a.q ne dionuz kardeşim siz ecdadımıza gidin olum sagopanın bi şakısı :D bi arkadaş koymuştu
( herkes üstüne alınmasın !!!!!!!!!!! )
-
Yine bir Osmanlı şairi olan Nef'i ise; "Tanrı, Türke irfan çeşmesini yasaklamıştır" demiştir.
Divan-ı Hümayun yazmanlarından Hafız Hamdi Çelebi 1499 yılında yazdığı şiirinde, "Baban da olsa Türkü öldür" nakaratını kullanmakta, üstelik bu sözün İslam Peygamberi Hz. Muhammet'e ait olduğunu vurgulamaktadır. Sadece bir kıtasını yineleyelim:
DkN yazı tamamen dogru demişsin nesi dogru hacım?Peygamber efendimiz (s.a.v) bu sözleri söylicak bi insan mı?Türk baban bile olsa öldür türkler bu kadar nefret edilen bi topluluk mu?
