Öss Puanlarınız?
-
arkadaşlar bnm sonuçta açıklanmışta ben bu sonuçtan bişey anlamadm bi bakar mısınız ya :S
http://img6.imageshack.us/i/adszkfq.jpg/][IMG]http://img6.imageshack.us/img6/692/adszkfq.th.jpg[/IMG] -
MarlboroLight bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar bnm sonuçta açıklanmışta ben bu sonuçtan bişey anlamadm bi bakar mısınız ya :S
http://img6.imageshack.us/i/adszkfq.jpg/][IMG]http://img6.imageshack.us/img6/692/adszkfq.th.jpg[/IMG]
-----------------------------bune lan cok puan yapmıs herif :|
-
anladın mı sen bişey ???
-
MarlboroLight bunu yazdı:
-----------------------------
anladın mı sen bişey ???
-----------------------------0 cekmısın herahalde :D :P ne bılıyım usta :D
-
Sıfır çeken 30,000 kişiden birisi de sensin galiba.
-
forumda 0 çeken olmadığı için kimse bilmiyo nasıl bişey olduğunu :)))) demekki neymiş akşam içip sabah sınava girmeyecekmişsin :)
-
MarlboroLight bunu yazdı:
-----------------------------
forumda 0 çeken olmadığı için kimse bilmiyo nasıl bişey olduğunu :)))) demekki neymiş akşam içip sabah sınava girmeyecekmişsin :)
-----------------------------Şunu baştan söylesene şaşırdım ben de burda sıfır çeken olur mu hiç diye :D
-
walla bende anlamadm sizin söylediklerinize göre 0 çekmişim :S galiba
-
Hiç bi yerde puan yazmadığına göre sıfır çekmiş oluyosun galiba :D
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------269.020 ham puan
79 da diploma notu
hacettepe tip bekle beni
-----------------------------anca beklersın gelır akardesım gelırmı o puana sence hacetepe tıp
348 fuana zor tıp bıle zor canm cok hayal kurma kardesım sonra pısman oluyorsun alternatıflerıde dusun
