Para Beni Bozmaz.
-
zamanında bozuldum sonra tamir oldum şimdi tekrar gelmesini bekliyorum deneyeceğim bakalım geçmişteki gibi bozulacak mıyım bozulmayacak mıyım ? Ama holynin dediği doğru ben doğduğumda iyi bir paramız vardı harcadığımız sorulmaz sınırsız limitimiz vardı peder battı sonra bende bi baktım ene bozulmuşum muhabbeti sonra peder bi kamu kurumunda yönetici oldu 657 yani şimdi ben evlendim kendi yolumda kendi yağımda tuzumda kavruluyorum ama tekrar geçmişteki gibi büyük rakamlar elime geçerse bi önceki gibi olmayacağımı garanti ederim çünkü bir önceki bana çok pahalı bir tecrübe oldu...
-
Paranın herkesi sapıttırabileceğini zannetmiyorum.
İnsan her yaşta , sahip olduğu her miktarda mal-mülk-para sının durumu bilmeli ve bunu yönetebilmelidir. ihtiyacından fazla veya daha az paraya sahip olması tabiki insanın yaşantısını doğrudan etkileyecektir.Neticede yediğimiz ekmeği bile parayla alıyoruz. birey eğer kontrolünü düzgün yapabilirse hiçbir zaman parasının yönetimi altına girmez. doğru yönetilebildiği taktirde paranın hiçbir zararı olmaz.
-
Beni bozar hacı fazla para ben kendimi biliyorum :D
Karıyla kızla bitiririm o parayı
-
Elimize hiç büyük bi mebla geçmediği için net cevap veremem:)
-
keşke çıksada biraz bozsa sabaha kadar eğlensem karıyla kızla yesem 1 tabak yemeğe 100lerce lira versem amk ayın 7dine kadar 15 lira para vardı cebimde gittim 10 liraya salam kaşar biskuvi filan aldımki yemek yetsin diye allahtan sabah kahvaltısı sorunum yok parayı alıncada ödemelere gidicek hep ben böyle hayatın ta ....
-
sayın arkadaşlar
bizde millet olarak biraz beyin olsaydı para bizi bozmaz- ateşlerdi.
örneğin sokakta birine sorarsın. 1 milyon tl en olsa ne yapardın.
araba alırdım..ehem..ev alırdım...ehehem..garıya giderdim...ehehehem...tatile çıkardım...bubama verir idim. falan filan
peki içimizde dünyanın nasıl bi pisliğin içerisinde olduğunun farkında olan varmı??
ulan götveren(affedersin) parayı kullanarak insanlık için faydalı bişeyler yapmaya uğraşsana.
param çok olsaydı ben size söyliyeyim napıcamı- haksızlık yapan herkesin götüne kazık sokardım. teker teker.
bu benim için hobi gibi bişey olurdu. dünyayı gezerdim. savaş olan yerlere giderdim. paramla yanıma teknoloji mühimmat adam alırdım
paramla çok daha fazla para kazanıcak işler yapardım. kan emicilerin çok olduğu dünyamızda hiç olmazsa bi miktar ışık olurdum.
-
hayalimde ki tek para miktarı 1 milyar $ .. aşagısı sikimde degil.
-
Mesele para değil aslında. Nasıl ele geçtiği. 1 milyon tl piyangodan cıkarsa tabiki herkes savuracaktır(savurmucak nadirdir). Ama bu ana babadan kalan arsa felansa. ne biliyim insan daha bi dikkatli harcayacaktır. Mesele miktardan ziyade elde ediliş biçimi.
-
Herkes savuracak diye birşey yok. Yani savurmayanlar az çıkıcak diye birşey yok. Akıllı iseniz o an hissettiğiniz duygulara bakmazsınız. İnsanlar mantıklı hareket etmiyor zaten. Evini köyünü satıyor gidiyor ona araba alıyor sonra 5 kuruş parasız kalıyor. Ama bir yönden haklısın evet. İnsanların çoğu salak olduğundan savuranların sayısı çok olucak :)
-
beni hiç bozmaz bozamaz bir kaç başı bozuk olanı da tamir ederim tertemiz olur mis gibi
