Para Beni Bozmaz.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    zamanında bozuldum sonra tamir oldum şimdi tekrar gelmesini bekliyorum deneyeceğim bakalım geçmişteki gibi bozulacak mıyım bozulmayacak mıyım ? Ama holynin dediği doğru ben doğduğumda iyi bir paramız vardı harcadığımız sorulmaz sınırsız limitimiz vardı peder battı sonra bende bi baktım ene bozulmuşum muhabbeti sonra peder bi kamu kurumunda yönetici oldu 657 yani şimdi ben evlendim kendi yolumda kendi yağımda tuzumda kavruluyorum ama tekrar geçmişteki gibi büyük rakamlar elime geçerse bi önceki gibi olmayacağımı garanti ederim çünkü bir önceki bana çok pahalı bir tecrübe oldu...


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Vesrella
    Vesrella's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2011
    Erkek

    Paranın herkesi sapıttırabileceğini zannetmiyorum.

    İnsan her yaşta , sahip olduğu her miktarda mal-mülk-para sının durumu bilmeli ve bunu yönetebilmelidir. ihtiyacından fazla veya daha az paraya sahip olması tabiki insanın yaşantısını doğrudan etkileyecektir.Neticede yediğimiz ekmeği bile parayla alıyoruz. birey eğer kontrolünü düzgün yapabilirse hiçbir zaman parasının yönetimi altına girmez. doğru yönetilebildiği taktirde paranın hiçbir zararı olmaz. 


    Yoldaşlar, ölürsem o günden önce yani, - öyle gibi de görünüyor - Anadolu'da bir köy mezarlığına gömün beni ve de uyarına gelirse, tepemde bir de çınar olursa taş maş da istemez hani...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Beni bozar hacı fazla para ben kendimi biliyorum :D

    Karıyla kızla bitiririm o parayı


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Elimize hiç büyük bi mebla geçmediği için net cevap veremem:)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    keşke çıksada biraz bozsa sabaha kadar eğlensem karıyla kızla yesem 1 tabak yemeğe 100lerce lira versem amk ayın 7dine kadar 15 lira para vardı cebimde gittim 10 liraya salam kaşar biskuvi filan aldımki yemek yetsin diye allahtan sabah kahvaltısı sorunum yok parayı alıncada ödemelere gidicek hep ben böyle hayatın ta .... 


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o3ah
    o3ah's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2012
    Erkek

    sayın arkadaşlar

    bizde millet olarak biraz beyin olsaydı para bizi bozmaz- ateşlerdi.

    örneğin sokakta birine sorarsın. 1 milyon tl en olsa ne yapardın.

    araba alırdım..ehem..ev alırdım...ehehem..garıya giderdim...ehehehem...tatile çıkardım...bubama verir idim. falan filan

    peki içimizde dünyanın nasıl bi pisliğin içerisinde olduğunun farkında olan varmı??

    ulan götveren(affedersin) parayı kullanarak insanlık için faydalı bişeyler yapmaya uğraşsana.

    param çok olsaydı ben size söyliyeyim napıcamı- haksızlık yapan herkesin götüne kazık sokardım. teker teker.

    bu benim için hobi gibi bişey olurdu. dünyayı gezerdim. savaş olan yerlere giderdim. paramla yanıma teknoloji mühimmat adam alırdım

    paramla çok daha fazla para kazanıcak işler yapardım. kan emicilerin çok olduğu dünyamızda hiç olmazsa bi miktar ışık olurdum.


    yapamiycagini dusunuyorsan hic baslama. ama eger basladiysan sonuna kadar git.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    hayalimde ki tek para miktarı 1 milyar $ .. aşagısı sikimde degil.


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    Mesele para değil aslında. Nasıl ele geçtiği. 1 milyon tl piyangodan cıkarsa tabiki herkes savuracaktır(savurmucak nadirdir). Ama bu ana babadan kalan arsa felansa. ne biliyim insan daha bi dikkatli harcayacaktır. Mesele miktardan ziyade elde ediliş biçimi. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    Herkes savuracak diye birşey yok. Yani savurmayanlar az çıkıcak diye birşey yok. Akıllı iseniz o an hissettiğiniz duygulara bakmazsınız. İnsanlar mantıklı hareket etmiyor zaten. Evini köyünü satıyor gidiyor ona araba alıyor sonra 5 kuruş parasız kalıyor. Ama bir yönden haklısın evet. İnsanların çoğu salak olduğundan savuranların sayısı çok olucak :)


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    beni hiç bozmaz bozamaz bir kaç başı bozuk olanı da tamir ederim tertemiz olur mis gibi

Toplam Hit: 8483 Toplam Mesaj: 63