Parapsikoloji İle İlgilenen Müridler?
-
Şehir efsanesi...
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------nasıl yani anlamadım ilk olarak mekanda ve zamanda yolculuklamı başlamam lazım
-----------------------------evet çünkü en kolayı bu iksidir. sadece ışık hızını biaz aşman yeterli..bu ikisi için
kapasitene göre:
zamanda ileri ve geri
mekanda da kafana göre takıl işte .. ben uzaya hiç çıkmadım mesela ömrü hayatımda.. dünyadışına fobim var daha yenemedim..
-
Zamanda ileri-geri yapıcam,nesneleri altına çeviricem,Peygamberliğimi ilan ederim ben hocam,neden burada post kasıyorsun ki!!!
Güç içinde,KDV,içinde,içinde..
-
Spacheata bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------nasıl yani anlamadım ilk olarak mekanda ve zamanda yolculuklamı başlamam lazım
-----------------------------
evet çünkü en kolayı bu iksidir. sadece ışık hızını biaz aşman yeterli..bu ikisi için
kapasitene göre:
zamanda ileri ve geri
mekanda da kafana göre takıl işte .. ben uzaya hiç çıkmadım mesela ömrü hayatımda.. dünyadışına fobim var daha yenemedim..
-----------------------------
Hoca anlatsana biraz ya :S En kolay ikisiyse anlat işte merak ediyoruz =) Bilgi ver bize bilgiye açız biz =) -
bence sallıyo :|
-
hatta bilenler bilir . isim vermek gibi gibi olmasın lakabım benim SCOUT tur..
bilmiyom belki bi eski olympos okulundan falan tanıyan çıkarmı?
olympos(uludağ) ne diye soran olur elbet ben sormadan cvp vereyim..ortadoğuda bikaçtane bu tarz bilgileri bilip birbiriyle paylaşanların oluştuduğu bir guruptur.
bi benzeri ve kardeşleri izmirdedir smyrna diye...
-
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------Zamanda ileri-geri yapıcam,nesneleri altına çeviricem,Peygamberliğimi ilan ederim ben hocam,neden burada post kasıyorsun ki!!!
Güç içinde,KDV,içinde,içinde..
-----------------------------işte paygamberlik ilan etmenin saçma olduğunu.. herşeyin aslında fizik kuralları içinde olduğunu.. ve şimdi-burda anlatamayacağım bikaç şeyi daha öğrenmeden bunları san öğretmezler..
sufiler de bu nedenler yüzünden şeyh-mürid olayına gimiştir.
-
Spacheata bunu yazdı:
-----------------------------
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------Zamanda ileri-geri yapıcam,nesneleri altına çeviricem,Peygamberliğimi ilan ederim ben hocam,neden burada post kasıyorsun ki!!!
Güç içinde,KDV,içinde,içinde..
-----------------------------işte paygamberlik ilan etmenin saçma olduğunu.. herşeyin aslında fizik kuralları içinde olduğunu.. ve anlatamayacağım bikaç şeyi daha öğrenmeden bunları san öğretmezler..
sufiler de bu nedenler yüzünden şeyh-mürid olayına gimiştir.
-----------------------------
Sufizmde kapalı şekildede olsa bi bilgi aktarımı vardır. Sen bilgi vermek yerine garip bi gösteri içine girdin hoca :S -
geleceğe dönüş filmi gibi olmuş bura ilgiyle izliorum ama imkansız gibi geliyo bana zamanda gidip gelmek :/
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------Sufizmde kapalı şekildede olsa bi bilgi aktarımı vardır. Sen bilgi vermek yerine garip bi gösteri içine girdin hoca :S
-----------------------------aklısında bakayım dedim .. bilgi paylaşacağım biri çıkçakmI?.. hem alma hem verme anlamında... ondan uzattım :D
