PARDUS 2009 İçin Son Gün
-
Yarın PARDUS 2009 yayınlanıyor. Vatana millete hayırlı olsun.
-
Sen yayınlamasan ben yayınlıcaktım çok merak ediyorum acaba 2009 versiyonunu kursam mı?
-
ubuntu varkeeen :)
-
büyük bir heyecan ve merakla bekliyoruz
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
ubuntu varkeeen :)
-----------------------------1 türkçe değil 2 pardusun ki gibi büyük bir para kaynağı yok diye biliyorum
-
Pardus ilk çıktığında laptopuma kurmuştum. O zaman driverlerin çoğunu tanımamıştı. (özellikle ATI ekran kartlarında sorun oluyordu) Ancak şimdi hemen hemen bütün her şeyi tanıyor. En sevdiğim yönü bu. Hemen hemen yarım saatte her şeyiyle kurabiliyorsun.
-
shock56 bunu yazdı:
-----------------------------Pardus ilk çıktığında laptopuma kurmuştum. O zaman driverlerin çoğunu tanımamıştı. (özellikle ATI ekran kartlarında sorun oluyordu) Ancak şimdi hemen hemen bütün her şeyi tanıyor. En sevdiğim yönü bu. Hemen hemen yarım saatte her şeyiyle kurabiliyorsun.
-----------------------------geçen sene bizim okulun bilgisayarlarında vardı 2007 sürümü nefret etmiştik(malum linuxu daha bilmiyoduk) ama bugün kesin indircem
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------RootB bunu yazdı:
-----------------------------
ubuntu varkeeen :)
-----------------------------1 türkçe değil 2 pardusun ki gibi büyük bir para kaynağı yok diye biliyorum
-----------------------------keşke dediğin gibi olsaydı.. pardus daha üstün olsaydı..
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------RootB bunu yazdı:
-----------------------------
ubuntu varkeeen :)
-----------------------------1 türkçe değil 2 pardusun ki gibi büyük bir para kaynağı yok diye biliyorum
-----------------------------keşke dediğin gibi olsaydı.. pardus daha üstün olsaydı..
-----------------------------yaw rootb şu forumda hayallerimi yıkan bi sen varsın :/ bırakta üstünlüğü bana kalsın :!
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------
yaw rootb şu forumda hayallerimi yıkan bi sen varsın :/ bırakta üstünlüğü bana kalsın :!
-----------------------------bildiğin şeyin yanlış olduğunu söyleyip doğrusuyla düzeltiyorum .. daha ne istion benden :)
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------
yaw rootb şu forumda hayallerimi yıkan bi sen varsın :/ bırakta üstünlüğü bana kalsın :!
-----------------------------bildiğin şeyin yanlış olduğunu söyleyip doğrusuyla düzeltiyorum .. daha ne istion benden :)
-----------------------------yaw cigerim balım bu şeyi babamda kullanıyo işi gücü 101 okey onun için ince hızlı ve "TÜRKÇE" bir ortam lazım
