PARDUS 2009 İçin Son Gün

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trk
    trk's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2004
    Erkek
    ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/installcd/2009/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _E_O_R_
    _E_O_R_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaşlar her ne kadar pardus.org.tr sitesinde duyrulmamış olsada dosyalar ftp sunucusuna atılmış ve ozgurlukicin.com da duyrulmuş durumda:

    haber linki: http://www.ozgurlukicin.com/forum/haberler/8005/

    indirmek için: ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2009/


    hangi kadir? deli kadir uleeeyyyynnnn!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shock56
    shock56's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    indirmeye başladım. sağol.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    indirmeye başladım bakalım.

    bu arada inşallah hatasız iner de bir daha uğraşmam.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Arayıştaki bir müridin hüsranlı sonu ve bir iki söz:


     

    -- Müridimiz muhtemelen Windows'ta yaşadığı sorunlardan rahatsız olmuş (virüsler, ya da sürekli aynı arayüzde çalışmanın verdiği bıkkınlık olabilir) ve macera arayışına girmiştir. --

    2 Nisan 2008 (Çarsamba)
    "...vmware de pencere içinde açtığımda (pardus için deneme yapıyordum)"

    -- Bu arayışlar sırasında Pardus'un Windows'tan çok daha iyi bir işletim sistemi olduğu duyulmuş ve bu yeni sisteme bir şans vermek istenilmiştir. Yine de 'pirince giderken eldeki bulgurdan olmamak için' vmware sanal sistem programı kullanılmıştır. --

    30 Mayis 2008 (Cuma)
    bu arada ileride pc me yeni bir harddisk aldığımda 2adet işletim sistemi kullanmayı planlıyorum XP ve Linux  wista için gerçekten hala erken bir çok oyun hala vistada çalıştırıramıyor : (

    -- Pardus'ta yaşanılan yeni deneyim hoşa gitmiş ve bilgisayara ikinci işletim sistemi olarak kurulmaya karar verilmiştir. --

    -- 7 ay kadar bu yeni işletim sistemi kullanılır... --

    8 Ocak 2009 (Persembe)
    yeter amq vista vista yok bilmemne linux exe desteklesin yeter.

    -- Cicim ayları bitmiş, yeni bir sisteme adapte olmanın zorluğu, eski işletim sisteminden gelen alışkanlıkların geçmişte yarattığı konforu aratmaya başlamıştır. Yine de Windows'ta yaşanılan ızdırapların zihindeki hatırası yok olmamış ve yakın zamanlarda flört etmeye başlanılan Ubuntu'nun sisteme kurulmasına karar verilmiştir. --

    18 Mart 2009 (Çarsamba)
    windows xp + olarak windows 7 teması (daha hızlı çalısıo pc )+ linux (ubuntu) veya windows 7 kur direk 7k+buildlerden bir tane xp ye göre daha performanslı vista ise çöp =) hiç üretilmedi farz etsek daha iyi

    -- Sisteme Ubuntu kurulmuş ve nispeten daha basit olan GNOME arayüzü sıcak gelmiştir. Hatta Windows Vista kuracak müridlere bile tavsiye edilmiştir. --

    Fakat bu ilişki kısa sürmüş, aranılan "out of the box" deneyimi Ubuntu'da bulunamayınca hayal kırıklığıyla eski dost Windows'a geri dönülmüştür.--

    O günden sonra Linux'e lanet okumaya başlanacaktır. --

    7 Temmuz 2009 (Sali)

    şimdi linux cular dicek bi sorun yok ama bana göre var bana göre varsa benden daha az bilgisayar ile ilgilenen milyonlar ca kişi için bu sadece linux kurmamak için yeterli sebep = )

    kapalı kaynak eğer programcı değilsen her zaman daha iyidir =)
    whY?   = sorunsuz susuz sabunsuz   sana iş çıkartmayan bir seçimidr
    bir dandik msn in media player in bile kurulumunun sorun olduğu  linux da oyun oynamakdan tut günlük basit işleriniz bile haram oluyor ken
    bunun özgürlüğü nerdedir = =)

    -- Linux'ün iddia edilenin aksine kolay değil zor bir işletim sistemi olduğu ve 'açık kaynak' olmasının kendisine hiçbir faydası olmadığı artık her ortamda dile getirilmektedir.

    Linux'e duyulan bu nefret zamanla büyüyecek ve Linux kelimesinin geçtiği her konuya öfke kusulmaya başlanacaktır. --

    ...

     

    Bu konuda da mesajı var.

    Muhtemelen kim olduğunu tahmin bile ettiniz.

    Her kimse...

    Genel olarak Linux'ü merak eden, denemek isteyen veya ondan korkan/nefret edenler arkadaşlara sesleniyorum.

     

     

    Özgür yazılım bir seçimdir.

    Tıpkı Matrix'te Morpheus'un Neo'ya yut dediği haplar gibi.

    İster mavi hapı alır ve Redmond'taki rutin hayatınıza devam edersiniz.

    İster kırmızı hapı alır ve ebenizinkini tersten görürsünüz.

    Biz özgür yazılımcılar ikincisini seçtik. Kimimiz pişman olup geri döndü, kimimiz de yolculuğuna devam ediyor.

    Lakin tavşanın sırtına şu dört niteliği arayanlar çıkacak:

     

     

    1. Her türlü amaç için programı çalıştırma özgürlüğü (özgürlük 0).
    2. Programın nasıl çalıştığını inceleme ve kendi gereksinimleri doğrultusunda değiştirme özgürlüğü (özgürlük 1).

    3. Yeniden dağıtma ve toplumla paylaşma özgürlüğü (özgürlük 2).
    4. Programı geliştirme ve gelişmiş haliyle topluma dağıtma özgürlüğü (özgürlük 3)

     

    Ne mutlu ki oraya çıkıp da özgürlüğü soluyanlara...


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Z-CHAN

    (bu arada kaç yıllık resmi ekleyeceğine ben sana güzel bi foto atardım =) 

    linux a pardus la çok güzel bir başlangıç yapmıştım evet haklısın 

    ama pardusun eksiklikleri ve ubuntunun karışıklığı beni linux dan uzaklaştırdı ve ben sizin gibi değilim hayatımın yarısı internette geçiosa diğer yarısı oyunlarda geçio

    ve bu oyunlar linux u bırak (coğu oyun) daha win7 de sağlam çalışamıyor 

    neyse uzatmayalım 

     

     

    isteklerimi karşılayacak linux bekliyorum o zamana kadar win7 4ever

     

    xp den bıktığım vista nın boktanlığından iğrendiğim zamanlarda pardus ve ubuntu kurdum  ubuntu bir kaç gün pardus bir kaç hafta dayandı 

     

    ama ubuntudan kurtulduğumda mavi bir ışıkk oda ne windows 7 çıktı karşıma artık ekim de çıkacak win7 ye geçiş hazırlıkarınızı hepiniz yapın 

    rahat edin 

     

    tabiki herzaman bir linux işe yarayabilir bir yardımcı işletim sistemi olabilir ama pardus dan başkası bana göre değil hele ki ubuntu hiç =) 

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @ Panxer

    Eskiden ben de senin gibiydim o yüzden söylediklerini anlıyorum.

    Windows'unu falan silme onunla iyi geçiniyorsun sen :)

    Yine de içinde bir yerlerde /özgürlüğü falan s.et/ yaşamını değiştirecek bişeyler arıyor olduğunu biliyorum.

     

    Hard-diskinde boş bir alan varsa şu dağıtımı Windows'unun yanına bir kur bakalım :)

    Özel seçtim sana bu dağıtımı kodek driver ne varsa kuruyor. Pardus gibi KDE kullanıyor.

    Windows'tan sıkıldıkça arada bakarsın. # Ne bileyim pornoları falan ikinci sistemde izlersin :P

     

     

    http://ftp.heanet.ie/pub/linuxmint.com/testing/LinuxMint-7-KDE-RC1.iso


    .
Toplam Hit: 10409 Toplam Mesaj: 58