

Programlama Dili Öğrenmek İstiyorum Ama Nereden Başlayacağımı Bilemiyorum
-
arkadaşlar masaüstü programı yapmak için programalama dili öğrenmek istiyorum nereden başlayacağımı bilemiyorum (mümkünse en kolayı olsun ) yardımlarınızı bekliyorum
-
Visual Studio 6 indir Visual Basic E-book indir ve başla : )
-
arkadaş, delphi ile başla
-
Mr_Dark arkadaşa katılıyorum. Visual Basic 6.0 ı indirip başlayabilirsin. Ama e-kitap yerine adam gibi bir kitap alıp çalışırsan daha iyi olur. Visual Basic micirosoftun hiç programlama bilmeyen insanlar için çıkarttığı bir dildir.Bu sebeple basittir tüm dillere nazaran.Ve bir çok uygulama yazılabilir. Eğer bu işten para yemek istiyorsan .net dilleri yada java yı öğren. Tabii onlar o kadar basit değil, büyük uğraşlar vermen gerek
-
Bu makalenin yeni başlayanlar için hoş bir yol göstericiolduğunu düşünüyorum.
10 Yılda Programlama Öğrenin:
http://ileriseviye.org/arasayfa.php?inode=programmingtenyears.html
Nasıl Hacker Olunur (Evet programlama ile alakalı):
http://www.belgeler.org/howto/hacker-howto/hacker-howto.html
-
visual basic yüksek hedefleri olmayan hobi olarak eğlencelik uğraşan hatta bi miktar para kazanmayı bile sağlyabilecek(benim gibi :P) programlar yapmanı sağlayabilecek bir dil.
-
c dili ile başlayıp ilerle hocam
-
hocam nerden başlıyacağın kadar nereye kadar gideceğinde önemlidir yoksa yarı yolda benzinin bitebilir o yüzden ben şöle şöle şöle iş yapıcam bunun için hangi dili örenmem lazım demen gerek genel bir misal web programlama yapıcaksan delphi ören denmez yada ağ ağırlıklı çalışcam de ne biliim işte ne yapıcan nereye gidicen mesele o
-
Bence İlk başta pascal la başla olaya en basit ama en uyuz programlama dilidir.Ama uyuz olması bence iyi yanı sorun cıkarttıo cıkarttıgı sorunu bulmak için zaman harcıosun ve bişiler ogreniosun
ardından VB.net yani visual studio 2005 kur vb.net ve C#.net le devam et
-
Öğrenmek lazım dil öğrenmek,
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------Bence İlk başta pascal la başla olaya en basit ama en uyuz programlama dilidir.Ama uyuz olması bence iyi yanı sorun cıkarttıo cıkarttıgı sorunu bulmak için zaman harcıosun ve bişiler ogreniosun
ardından VB.net yani visual studio 2005 kur vb.net ve C#.net le devam et
-----------------------------kusura bakma arkadaşım önerin aşırı derecede saçma.Çünkü bahsettiğin dillerin birbiriyle uzaktan yakından bağlantısı yok. Pascal öneriyorsan delphiyle devam etmesini söyleyebilirsin. Visual basic öneriyorsan Vb.net ile devam etmesini söyle, c# öneriyorsan bu dil java ve c++ ın karışımı bir dildir.Zaten adam java yada c++ bilse c# a gerek duymaz.Javada kalır yada c++.nete geçer.
eğer fazla ilerlemeyecekse bu arkadaş visual basic ona yetecektir.basic yada qbasic öğrenmeden direk dalabilirsin vbye.sorun olmaz
@robinson, insanlar profesyonel manada programlamaya el atmıyorsa yabancı dil öğrenmesi şart değildir.Bu arkadaşda anladığm kadarıyla onu yapacak. Fazla bir komut yoktur programlamada,o kelimeleri ezberlemesi yeter.Bir de adamın başına ingilizce diyerek korkutmayın.
Dipnot: Maalesef bu konulara yazan arkadaşlar profesyonel anlamda programlama bilmeyen insanlar, tam olarak bilmediğiniz şeylerle lütfen insanları yönlendirmeye kalkmayın. Sizi küçümsemek yada ezmek niyetinde değilim. Bana onlara kişi geliyor ve daha önce duyduğu onlarca saçma şeylerden bahsediyorlar ve bunların temel sorunu sizin gibi insanların yanlış yönlendirmeleridir. Lütfen bu konuda daha duyarlı olun. Bildiğiniz şeyleri biraz daha araştırıp yazın lütfen.