folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlama Genel
linefolder Programlama Dili Öğrenmek İstiyorum Ama Nereden Başlayacağımı Bilemiyorum



Programlama Dili Öğrenmek İstiyorum Ama Nereden Başlayacağımı Bilemiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Premium.
    h2so4
    h2so4's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    arkadaşlar masaüstü programı yapmak için programalama dili öğrenmek istiyorum nereden başlayacağımı bilemiyorum (mümkünse en kolayı olsun )   yardımlarınızı bekliyorum

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    Visual Studio 6 indir Visual Basic E-book indir ve başla : )

    !!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaş, delphi ile başla

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek
    Mr_Dark arkadaşa katılıyorum. Visual Basic 6.0 ı indirip başlayabilirsin. Ama e-kitap yerine adam gibi bir kitap alıp çalışırsan daha iyi olur. Visual Basic micirosoftun hiç programlama bilmeyen insanlar için çıkarttığı bir dildir.Bu sebeple basittir tüm dillere nazaran.Ve bir çok uygulama yazılabilir. Eğer bu işten para yemek istiyorsan .net dilleri yada java yı öğren. Tabii onlar o kadar basit değil, büyük uğraşlar vermen gerek

    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Bu makalenin yeni başlayanlar için hoş bir yol göstericiolduğunu düşünüyorum.

     

    10 Yılda Programlama Öğrenin:

    http://ileriseviye.org/arasayfa.php?inode=programmingtenyears.html

    Nasıl Hacker Olunur (Evet programlama ile alakalı):

    http://www.belgeler.org/howto/hacker-howto/hacker-howto.html 


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    visual basic yüksek hedefleri olmayan hobi olarak eğlencelik uğraşan hatta bi miktar para kazanmayı bile sağlyabilecek(benim gibi :P) programlar yapmanı sağlayabilecek bir dil.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    c dili ile başlayıp ilerle hocam
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    hocam nerden başlıyacağın kadar nereye kadar gideceğinde önemlidir yoksa yarı yolda benzinin bitebilir o yüzden ben şöle şöle şöle iş yapıcam bunun için hangi dili örenmem lazım demen gerek genel bir misal web programlama yapıcaksan delphi ören denmez yada ağ ağırlıklı çalışcam de ne biliim  işte ne yapıcan nereye gidicen mesele o

    tahribat.com a can feda
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Bence İlk başta pascal la başla olaya en basit ama en uyuz programlama dilidir.Ama uyuz olması bence iyi yanı sorun cıkarttıo cıkarttıgı sorunu bulmak için zaman harcıosun ve bişiler ogreniosun

    ardından VB.net yani visual studio 2005 kur vb.net  ve C#.net le devam et 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Öğrenmek lazım dil öğrenmek,

    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek
    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bence İlk başta pascal la başla olaya en basit ama en uyuz programlama dilidir.Ama uyuz olması bence iyi yanı sorun cıkarttıo cıkarttıgı sorunu bulmak için zaman harcıosun ve bişiler ogreniosun

    ardından VB.net yani visual studio 2005 kur vb.net  ve C#.net le devam et 


    -----------------------------

    kusura bakma arkadaşım önerin aşırı derecede saçma.Çünkü bahsettiğin dillerin birbiriyle uzaktan yakından bağlantısı yok. Pascal öneriyorsan delphiyle devam etmesini söyleyebilirsin. Visual basic öneriyorsan Vb.net ile devam etmesini söyle, c# öneriyorsan bu dil java ve c++ ın karışımı bir dildir.Zaten adam java yada c++ bilse c# a gerek duymaz.Javada kalır yada c++.nete geçer.

    eğer fazla ilerlemeyecekse bu arkadaş visual basic ona yetecektir.basic yada qbasic öğrenmeden direk dalabilirsin vbye.sorun olmaz

     

    @robinson, insanlar profesyonel manada programlamaya el atmıyorsa yabancı dil öğrenmesi şart değildir.Bu arkadaşda anladığm kadarıyla onu yapacak. Fazla bir komut yoktur programlamada,o kelimeleri ezberlemesi yeter.Bir de adamın başına ingilizce diyerek korkutmayın.

     

    Dipnot: Maalesef bu konulara yazan arkadaşlar profesyonel anlamda programlama bilmeyen insanlar, tam olarak bilmediğiniz şeylerle lütfen insanları yönlendirmeye kalkmayın. Sizi küçümsemek yada ezmek niyetinde değilim. Bana onlara kişi geliyor ve daha önce duyduğu onlarca saçma şeylerden bahsediyorlar ve bunların temel sorunu sizin gibi insanların yanlış yönlendirmeleridir. Lütfen bu konuda daha duyarlı olun. Bildiğiniz şeyleri biraz daha araştırıp yazın lütfen.


    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
Toplam Hit: 14209 Toplam Mesaj: 53