folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlama Genel
linefolder Programlama Dili Öğrenmek İstiyorum Ama Nereden Başlayacağımı Bilemiyorum



Programlama Dili Öğrenmek İstiyorum Ama Nereden Başlayacağımı Bilemiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Ben bir tasarimci olarak merak ediyorum;Acaba kimseye bagli kalmadan free olarak buyuk isler yapabilecegin bir programlama dili hangisi?

    Birde bence programlamanin yaptigi is kadar tasarimida onemlidir.


    https://t.me/pump_upp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Ne öğrenirsen öğren emeklemeden adım atama derim. Yoksa pişman olursun en ufağından başla en küçük ayrıntısana kadar öğren. Vb.NET öğrettiler bize daha sonra c#.NET öğretmeye çalıştılar tabi yemedi :) Vb.NET daha basti veya ilk onu öğrendiğimiz için bize öyle gelmiş olabilir. Vb.NET öğrenmeye karar versin yardım edebilirim.


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir tasarimci olarak merak ediyorum;Acaba kimseye bagli kalmadan free olarak buyuk isler yapabilecegin bir programlama dili hangisi?

    Birde bence programlamanin yaptigi is kadar tasarimida onemlidir.


    -----------------------------

    C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin. Güvenlik açısından olsun, kontroller bakımından olsun daha iyidir bu diller :)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir tasarimci olarak merak ediyorum;Acaba kimseye bagli kalmadan free olarak buyuk isler yapabilecegin bir programlama dili hangisi?

    Birde bence programlamanin yaptigi is kadar tasarimida onemlidir.


    -----------------------------

    C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin. Güvenlik açısından olsun, kontroller bakımından olsun daha iyidir bu diller :)


    -----------------------------

    yok öyle bir şey, bana c# veya vb de antivirüs yazabilir misin ?,

    makkinaya fazla hükmedemezsin, yani ramdeki değerler ile çalışamazsın ama c , c++ vs çalışabilirsin,

    c#.net ile oyun falan yazabilirsin (directx), ama her dilin artıları olduğu gibi eksileride var doğal olarak


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir tasarimci olarak merak ediyorum;Acaba kimseye bagli kalmadan free olarak buyuk isler yapabilecegin bir programlama dili hangisi?

    Birde bence programlamanin yaptigi is kadar tasarimida onemlidir.


    -----------------------------

    C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin. Güvenlik açısından olsun, kontroller bakımından olsun daha iyidir bu diller :)


    -----------------------------

    yok öyle bir şey, bana c# veya vb de antivirüs yazabilir misin ?,

    makkinaya fazla hükmedemezsin, yani ramdeki değerler ile çalışamazsın ama c , c++ vs çalışabilirsin,

    c#.net ile oyun falan yazabilirsin (directx), ama her dilin artıları olduğu gibi eksileride var doğal olarak


    -----------------------------

    Tavsiyen nedir?


    https://t.me/pump_upp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir tasarimci olarak merak ediyorum;Acaba kimseye bagli kalmadan free olarak buyuk isler yapabilecegin bir programlama dili hangisi?

    Birde bence programlamanin yaptigi is kadar tasarimida onemlidir.


    -----------------------------

    C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin. Güvenlik açısından olsun, kontroller bakımından olsun daha iyidir bu diller :)


    -----------------------------

    yok öyle bir şey, bana c# veya vb de antivirüs yazabilir misin ?,

    makkinaya fazla hükmedemezsin, yani ramdeki değerler ile çalışamazsın ama c , c++ vs çalışabilirsin,

    c#.net ile oyun falan yazabilirsin (directx), ama her dilin artıları olduğu gibi eksileride var doğal olarak


    -----------------------------

    İlla laf mı atacaksın? Benim önerilerim bunlardır. Adam gidip de tek başına antivirüs mü yazacak? Yazsa da ne kadar kaliteli olabilir ki? Antivirüsü firmalar yazar, firmaların işidir. Tek başına yazdığın fazla bir işe yaramaz. Fakat masaüstü programlamda C# ve vB çok üstün, gerek kontrolleri gerek güveninirliği. Hacı vB veya C# öğren derim.


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir tasarimci olarak merak ediyorum;Acaba kimseye bagli kalmadan free olarak buyuk isler yapabilecegin bir programlama dili hangisi?

    Birde bence programlamanin yaptigi is kadar tasarimida onemlidir.


    -----------------------------

    C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin. Güvenlik açısından olsun, kontroller bakımından olsun daha iyidir bu diller :)


    -----------------------------

    yok öyle bir şey, bana c# veya vb de antivirüs yazabilir misin ?,

    makkinaya fazla hükmedemezsin, yani ramdeki değerler ile çalışamazsın ama c , c++ vs çalışabilirsin,

    c#.net ile oyun falan yazabilirsin (directx), ama her dilin artıları olduğu gibi eksileride var doğal olara


    -----------------------------

    İlla laf mı atacaksın? Benim önerilerim bunlardır. Adam gidip de tek başına antivirüs mü yazacak? Yazsa da ne kadar kaliteli olabilir ki? Antivirüsü firmalar yazar, firmaların işidir. Tek başına yazdığın fazla bir işe yaramaz. Fakat masaüstü programlamda C# ve vB çok üstün, gerek kontrolleri gerek güveninirliği. Hacı vB veya C# öğren derim


    -----------------------------

    laf mı ? ne lafı ?

    "C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin" 

    ben bu cümle üzerinden yola çıktım, bu cümlenle yazdıkların aynı mı ?

    önerin yanlış, ben yanlışı düzelttim


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir tasarimci olarak merak ediyorum;Acaba kimseye bagli kalmadan free olarak buyuk isler yapabilecegin bir programlama dili hangisi?

    Birde bence programlamanin yaptigi is kadar tasarimida onemlidir.


    -----------------------------

    C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin. Güvenlik açısından olsun, kontroller bakımından olsun daha iyidir bu diller :)


    -----------------------------

    yok öyle bir şey, bana c# veya vb de antivirüs yazabilir misin ?,

    makkinaya fazla hükmedemezsin, yani ramdeki değerler ile çalışamazsın ama c , c++ vs çalışabilirsin,

    c#.net ile oyun falan yazabilirsin (directx), ama her dilin artıları olduğu gibi eksileride var doğal olara


    -----------------------------

    İlla laf mı atacaksın? Benim önerilerim bunlardır. Adam gidip de tek başına antivirüs mü yazacak? Yazsa da ne kadar kaliteli olabilir ki? Antivirüsü firmalar yazar, firmaların işidir. Tek başına yazdığın fazla bir işe yaramaz. Fakat masaüstü programlamda C# ve vB çok üstün, gerek kontrolleri gerek güveninirliği. Hacı vB veya C# öğren derim


    -----------------------------

    laf mı ? ne lafı ?

    "C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin" 

    ben bu cümle üzerinden yola çıktım, bu cümlenle yazdıkların aynı mı ?

     


    -----------------------------

    Sence bir adam tek başına antivirüs yazmak ister mi? :) 

    Bot yazar, onu yazar bunu yazar. Antivirüs de neyin nesi :)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben bir tasarimci olarak merak ediyorum;Acaba kimseye bagli kalmadan free olarak buyuk isler yapabilecegin bir programlama dili hangisi?

    Birde bence programlamanin yaptigi is kadar tasarimida onemlidir.


    -----------------------------

    C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin. Güvenlik açısından olsun, kontroller bakımından olsun daha iyidir bu diller :)


    -----------------------------

    yok öyle bir şey, bana c# veya vb de antivirüs yazabilir misin ?,

    makkinaya fazla hükmedemezsin, yani ramdeki değerler ile çalışamazsın ama c , c++ vs çalışabilirsin,

    c#.net ile oyun falan yazabilirsin (directx), ama her dilin artıları olduğu gibi eksileride var doğal olara


    -----------------------------

    İlla laf mı atacaksın? Benim önerilerim bunlardır. Adam gidip de tek başına antivirüs mü yazacak? Yazsa da ne kadar kaliteli olabilir ki? Antivirüsü firmalar yazar, firmaların işidir. Tek başına yazdığın fazla bir işe yaramaz. Fakat masaüstü programlamda C# ve vB çok üstün, gerek kontrolleri gerek güveninirliği. Hacı vB veya C# öğren derim


    -----------------------------

    laf mı ? ne lafı ?

    "C# ve vB ile aklına gelen gelmeyen her şeyi yapabilirsin" 

    ben bu cümle üzerinden yola çıktım, bu cümlenle yazdıkların aynı mı ?

     


    -----------------------------

    Sence bir adam tek başına antivirüs yazmak ister mi? :) 

    Bot yazar, onu yazar bunu yazar. Antivirüs de neyin nesi :)

     

    SharpShooter bunu yazdı:

    -----------------------------

    önerin yanlış, ben yanlışı düzelttim

    -----------------------------

    Tamam o zaman sorun yok :)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek
    Esconda bu yazışmalardan ne anladın bilmem ama C# ya da vB öneririm gerçekten. Sharp'a da sorsan öyle der herhalde ?

    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
Toplam Hit: 14208 Toplam Mesaj: 53