

R10.NET Veritabanı Elemi Geçirildi ?'
-
170 itrade
6 aylık gold üyelik
ve üyelik pert.
30 tane bekleyen sipariş..
Hepsinden alınan ödemeleri de çatır çatır yedim üstelik.
Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.
Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam.
-
bilenyok bunu yazdı:
-----------------------------170 itrade
6 aylık gold üyelik
ve üyelik pert.
30 tane bekleyen sipariş..
Hepsinden alınan ödemeleri de çatır çatır yedim üstelik.
Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.
Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam.
-----------------------------Keşke olsada göndersem adamın durumu harbi zor :|
-
bilenyok bunu yazdı:
-----------------------------170 itrade
6 aylık gold üyelik
ve üyelik pert.
30 tane bekleyen sipariş..
Hepsinden alınan ödemeleri de çatır çatır yedim üstelik.
Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.
Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam.
-----------------------------wmaracina aynı nick ile üye ol konu aç. 3-5 ulaşan olur elbet.
-
Her ihtimale karşı üyelik bilgilerinizi güncelleyin sakata gelmeyin ne olur ne olmaz..
-
ahahaha acınası haldeler.
Lütfen Bize Yardımcı olun arkadaşlar. Bu sıkıntılı günlerde moderatör sayımızı artıracağız.
Sizi dolandıran yada kandıran kişiler hala forumda ise lütfen bildirin.
Şu an çogu arkadaşın sorunu itrade ve mesaj sayıları ancak herkez aynı durumda.
Örnegin sizin rakibiniz coder yada seo işi yapan arkadaşında itrade skorları mesajları silindi. Şu an herkez aynı durumda.http://www.r10.net/forumda/826370-lutfen-bize-yardimci-olun-arkadaslar.htmlMesaj 2 Agustos 2012 (Persembe) Saat: 16:37'da itfaiyeci tarafından düzenlendi. -
ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------Her ihtimale karşı üyelik bilgilerinizi güncelleyin sakata gelmeyin ne olur ne olmaz..
-----------------------------Abi üyelik olsa güncelliyecemde benim üyelik yok ben onu anlamadım :D 7 aydan fazla oluyordu sanırım benım uyeliğe ya.
Sinirden guluyorumsinir bozucu durum fazlasıyla. bilenyokun durumu dahada kötü hocam inşallah halldersin
-
bilenyok bunu yazdı:
-----------------------------Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.
Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam.
-----------------------------
http://www.r10.net/sendmessage.php
bu bölümden iletişime geçerlerse hemen açarız. -
itfaiyeci bunu yazdı:
-----------------------------bilenyok bunu yazdı:
-----------------------------Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.
Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam.
-----------------------------
http://www.r10.net/sendmessage.php
bu bölümden iletişime geçerlerse hemen açarız.
-----------------------------Ben geçtim ama hala beklemedeyim yapcakbirşey yok sıksık kontrol etcez :)Üye olmayanlarda burdan iletişime geçer şimdi:)
-
bilenyok bunu yazdı:
-----------------------------170 itrade
6 aylık gold üyelik
ve üyelik pert.
30 tane bekleyen sipariş..
Hepsinden alınan ödemeleri de çatır çatır yedim üstelik.
Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.
Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam.
-----------------------------şimdi okudum silinen üyelikler için bölüm oluşturulmuş
http://www.r10.net/forumda/826424-silinen-uyelere-ne-olucak.html
__________________ -
ben çok eğleniyorum beyler. :D üyeleri siklemeyen yönetim şimdi göt yalayacak neredeyse.