R10.NET Veritabanı Elemi Geçirildi ?'

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    170 itrade

    6 aylık gold üyelik

    ve üyelik pert.

     

    30 tane bekleyen sipariş..

    Hepsinden alınan ödemeleri de çatır çatır yedim üstelik.

     

    Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.

    Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    bilenyok bunu yazdı:
    -----------------------------

    170 itrade

    6 aylık gold üyelik

    ve üyelik pert.

     

    30 tane bekleyen sipariş..

    Hepsinden alınan ödemeleri de çatır çatır yedim üstelik.

     

    Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.

    Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam. 


    -----------------------------

    Keşke olsada göndersem adamın durumu harbi zor :|

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    bilenyok bunu yazdı:
    -----------------------------

    170 itrade

    6 aylık gold üyelik

    ve üyelik pert.

     

    30 tane bekleyen sipariş..

    Hepsinden alınan ödemeleri de çatır çatır yedim üstelik.

     

    Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.

    Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam. 


    -----------------------------

    wmaracina aynı nick ile üye ol konu aç. 3-5 ulaşan olur elbet.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Her ihtimale karşı üyelik bilgilerinizi güncelleyin sakata gelmeyin ne olur ne olmaz..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    ahahaha acınası haldeler.

    Lütfen Bize Yardımcı olun arkadaşlar.

    Bu sıkıntılı günlerde moderatör sayımızı artıracağız. 
    Sizi dolandıran yada kandıran kişiler hala forumda ise lütfen bildirin.

    Şu an çogu arkadaşın sorunu itrade ve mesaj sayıları ancak herkez aynı durumda.
    Örnegin sizin rakibiniz coder yada seo işi yapan arkadaşında itrade skorları mesajları silindi. Şu an herkez aynı durumda.
    http://www.r10.net/forumda/826370-lutfen-bize-yardimci-olun-arkadaslar.html
    Mesaj 2 Agustos 2012 (Persembe) Saat: 16:37'da itfaiyeci tarafından düzenlendi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    ErotikPanda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her ihtimale karşı üyelik bilgilerinizi güncelleyin sakata gelmeyin ne olur ne olmaz..


    -----------------------------

    Abi üyelik olsa güncelliyecemde benim üyelik yok ben onu anlamadım :D 7 aydan fazla oluyordu sanırım benım uyeliğe ya. 

    Sinirden guluyorumsinir bozucu durum fazlasıyla. bilenyokun durumu dahada kötü hocam inşallah halldersin 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    bilenyok bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.

    Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam. 

    -----------------------------

    http://www.r10.net/sendmessage.php

    bu bölümden iletişime geçerlerse hemen açarız.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    itfaiyeci bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilenyok bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.

    Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam. 

    -----------------------------

    http://www.r10.net/sendmessage.php

    bu bölümden iletişime geçerlerse hemen açarız.


    -----------------------------

    Ben geçtim ama hala beklemedeyim yapcakbirşey yok sıksık kontrol etcez :)Üye olmayanlarda burdan iletişime geçer şimdi:)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    bilenyok bunu yazdı:
    -----------------------------

    170 itrade

    6 aylık gold üyelik

    ve üyelik pert.

     

    30 tane bekleyen sipariş..

    Hepsinden alınan ödemeleri de çatır çatır yedim üstelik.

     

    Şimdi napıcaz davetiye mi dilenicez amk.

    Varsa davetiye atabilecek bir mürid bu yardımını unutmam. 


    -----------------------------

    şimdi okudum silinen üyelikler için bölüm oluşturulmuş

    http://www.r10.net/forumda/826424-silinen-uyelere-ne-olucak.html

    http://www.r10.net/sendmessage.php

    bu bölümden iletişime geçerlerse hemen açarız.
    __________________
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    ben çok eğleniyorum beyler. :D üyeleri siklemeyen yönetim şimdi göt yalayacak neredeyse.

Toplam Hit: 20150 Toplam Mesaj: 118