folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Rdr2 Oynayanlara Bir Soru



Rdr2 Oynayanlara Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErastoX
    ErastoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2024
    Erkek

    şu rdr2 bana çok sıkıcı geliyor nedense

    3 kez indirdim max 3-5 saat oynamışımdır 

    ac serilerini komple bitiriyorum

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek
    ErastoX bunu yazdı

    şu rdr2 bana çok sıkıcı geliyor nedense

    3 kez indirdim max 3-5 saat oynamışımdır 

    ac serilerini komple bitiriyorum

    Aynı şekilde banada muhtemelen yaşlandık mk


    ZalımMadam.10.07.24
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErastoX
    ErastoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2024
    Erkek
    AslanAmca bunu yazdı
    ErastoX bunu yazdı

    şu rdr2 bana çok sıkıcı geliyor nedense

    3 kez indirdim max 3-5 saat oynamışımdır 

    ac serilerini komple bitiriyorum

    Aynı şekilde banada muhtemelen yaşlandık mk

    aldım zehri ben chapter 2 sonlarındayım .d

    dünyanın en güzel oyunuymuş

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErastoX
    ErastoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2024
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Haritada gezinmek ilk zamanlar güzel oluyor fakat oyunun ortalarından sonra işkence oluyor. Kampta bağış yapıp hızlı seyahati aktif etme şeysi var onu yapın daha iyi oluyor. 

    abi onu nasıl yapcaz ya görevler kampta hep atlan gidiyom bide yolda yoruluyo ızdırap

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek
    ErastoX bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Haritada gezinmek ilk zamanlar güzel oluyor fakat oyunun ortalarından sonra işkence oluyor. Kampta bağış yapıp hızlı seyahati aktif etme şeysi var onu yapın daha iyi oluyor. 

    abi onu nasıl yapcaz ya görevler kampta hep atlan gidiyom bide yolda yoruluyo ızdırap

    Dün hikaye modunu komple bitirdim. Sana önerim tüm yan görevler bitmeden sıradaki ana görevi geçme. Bırak sindire sindire oyna oyunu. Görevler arası at sürmek çok mu sıkıcı v ye basılı tut al sinema moduna kendisi gitsin. 

    Ama ne olursa olsun yan görevleri bitirmeden sıradki ana göreve geçme. Çünkü birdaha dönüşün olamayacak o görevlere. 

    Arkadaş git dağ tepe gez saklı gizli yerleri bul avcılık yap, npc lerle stranger görevlerini yap,  

    Sorunun cevabı ise şu git yotube den gizli hazinelrin birinin yerini öğren ordan 1-2k para indir sonra dutch ın çadırının arkasında para bağışlardığın kutuda kamp için yükseltmeler yapabiliryorsun. Sağlık yemek ve mermi stokunu ayarlıyorsun. Orada son sayfalardaki ducth ile kendi yatağınıda son seviyeye getireceksin. Böyle olunca hizlı seyehat açılacak. Bu açıldıktan sonra kamp kurduğun yerlere yada yatağının olduğu yerlere direkt gidebilirsin. Zaten yatağında yada kamp kurduğun yerlerde fast travel sekmesini göreceksin oradan isteğin yere gidebilirsin. Ayrıca tren ile aynısını yapabilirsin. Tren istasyonundan bilet alabilirsin göreve en yakın istasyona bilet alırsın atın seni takip edecek indiğin yerdede atın ile devam edebilirsin.

    Ama tekrar diyorum. Bence o dünyanan tadını çıkart. Çok mu sıkıldın yolculuktan v ye basılı tut cinema modunda kendisi gitsin kahveni yudumla yolculuğu izle. 


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Konuyu görmüşken akşam 1-2 saat takılayım bari. Görevlerin tamamını yetersiz buluyorum ama açık dünyasını izlemek gezmek dolaşmak çok zevkli. 

     


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    rushOut bunu yazdı
    ErastoX bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Haritada gezinmek ilk zamanlar güzel oluyor fakat oyunun ortalarından sonra işkence oluyor. Kampta bağış yapıp hızlı seyahati aktif etme şeysi var onu yapın daha iyi oluyor. 

    abi onu nasıl yapcaz ya görevler kampta hep atlan gidiyom bide yolda yoruluyo ızdırap

    Dün hikaye modunu komple bitirdim. Sana önerim tüm yan görevler bitmeden sıradaki ana görevi geçme. Bırak sindire sindire oyna oyunu. Görevler arası at sürmek çok mu sıkıcı v ye basılı tut al sinema moduna kendisi gitsin. 

    Ama ne olursa olsun yan görevleri bitirmeden sıradki ana göreve geçme. Çünkü birdaha dönüşün olamayacak o görevlere. 

    Arkadaş git dağ tepe gez saklı gizli yerleri bul avcılık yap, npc lerle stranger görevlerini yap,  

    Sorunun cevabı ise şu git yotube den gizli hazinelrin birinin yerini öğren ordan 1-2k para indir sonra dutch ın çadırının arkasında para bağışlardığın kutuda kamp için yükseltmeler yapabiliryorsun. Sağlık yemek ve mermi stokunu ayarlıyorsun. Orada son sayfalardaki ducth ile kendi yatağınıda son seviyeye getireceksin. Böyle olunca hizlı seyehat açılacak. Bu açıldıktan sonra kamp kurduğun yerlere yada yatağının olduğu yerlere direkt gidebilirsin. Zaten yatağında yada kamp kurduğun yerlerde fast travel sekmesini göreceksin oradan isteğin yere gidebilirsin. Ayrıca tren ile aynısını yapabilirsin. Tren istasyonundan bilet alabilirsin göreve en yakın istasyona bilet alırsın atın seni takip edecek indiğin yerdede atın ile devam edebilirsin.

    Ama tekrar diyorum. Bence o dünyanan tadını çıkart. Çok mu sıkıldın yolculuktan v ye basılı tut cinema modunda kendisi gitsin kahveni yudumla yolculuğu izle. 

    ben sinematiğe bile genelde almıyordum npcler yolda giderken bazen sesleniyor yada kaçak mahkumlarla uğraşıyordum :W


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Https
    Https's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2017
    Erkek

    Bu oyunu çift alt yazı yapabiliyor muyuz hem tr hem eng olaraktan?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErastoX
    ErastoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2024
    Erkek
    rushOut bunu yazdı
    ErastoX bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Haritada gezinmek ilk zamanlar güzel oluyor fakat oyunun ortalarından sonra işkence oluyor. Kampta bağış yapıp hızlı seyahati aktif etme şeysi var onu yapın daha iyi oluyor. 

    abi onu nasıl yapcaz ya görevler kampta hep atlan gidiyom bide yolda yoruluyo ızdırap

    Dün hikaye modunu komple bitirdim. Sana önerim tüm yan görevler bitmeden sıradaki ana görevi geçme. Bırak sindire sindire oyna oyunu. Görevler arası at sürmek çok mu sıkıcı v ye basılı tut al sinema moduna kendisi gitsin. 

    Ama ne olursa olsun yan görevleri bitirmeden sıradki ana göreve geçme. Çünkü birdaha dönüşün olamayacak o görevlere. 

    Arkadaş git dağ tepe gez saklı gizli yerleri bul avcılık yap, npc lerle stranger görevlerini yap,  

    Sorunun cevabı ise şu git yotube den gizli hazinelrin birinin yerini öğren ordan 1-2k para indir sonra dutch ın çadırının arkasında para bağışlardığın kutuda kamp için yükseltmeler yapabiliryorsun. Sağlık yemek ve mermi stokunu ayarlıyorsun. Orada son sayfalardaki ducth ile kendi yatağınıda son seviyeye getireceksin. Böyle olunca hizlı seyehat açılacak. Bu açıldıktan sonra kamp kurduğun yerlere yada yatağının olduğu yerlere direkt gidebilirsin. Zaten yatağında yada kamp kurduğun yerlerde fast travel sekmesini göreceksin oradan isteğin yere gidebilirsin. Ayrıca tren ile aynısını yapabilirsin. Tren istasyonundan bilet alabilirsin göreve en yakın istasyona bilet alırsın atın seni takip edecek indiğin yerdede atın ile devam edebilirsin.

    Ama tekrar diyorum. Bence o dünyanan tadını çıkart. Çok mu sıkıldın yolculuktan v ye basılı tut cinema modunda kendisi gitsin kahveni yudumla yolculuğu izle. 

    hocam yan görevler hangisi oluyor ? haritada beyaz alanda ? var onlar mı ?

    ben sarı olanlara gidiyom hep

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    Https bunu yazdı

    Bu oyunu çift alt yazı yapabiliyor muyuz hem tr hem eng olaraktan?

    Ben de şunu merak ediyorum. Tüm rockstar oyunlarında bir sürü altyazı olduğu için orayı okurken çevredeki şeyleri kaçırıyorum.

    Altyazıları ortaya veya yukarıya veya istediğimiz yere konumlandırma şeysi var mı ?


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
Toplam Hit: 5625 Toplam Mesaj: 69
rdr2