Rekorlariniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th3Abdo
    th3Abdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek
    la 9 ay anladıkda 7 gün nasıl bekledin yaa insan yani 9 ay zaten sıkılıyo okadrcık yerde yani helal olsun bu real bi rekor :D

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek
    22 Saat araliksiz Ucak yolculu.. hangi yönden hangi yöne dogru idi?

    nerden nereye yani :)

    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    G-Turk seni zeki gördüm :)) napcan yönü :)) 22 saat deil dicen demi

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    london- guney kore. ne yapcan 22 saatimi gecmek icin mi cabaliyacan? :D:D

    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leblebi
    Leblebi's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    15 dakika... ......hep telekomun yüzünden :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    sabahın 6sında balkondan aşşağa 10 dkka işedim olm varmı ötesi:D
    Not:Gerçektir.Biraz önce benim tarafımdan guiness rekorlar kitabesine işlenmiştir:D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th3Abdo
    th3Abdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek
    yaw bişi diğcem , " o h a " :D bu saatte güldürdün beni healla olsun...

    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    napalım be olm psikolojik bozukluk ve can sıkıntısı insanı bu hallere getyirio:D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    Bir dergide okumustum. Bir Oglan sinifarkadasi ile yaris yapiyor.
    Yanlis hatirlamiyorsam 45 Dakika yada en fazla 1bucuk Saat"de 7 veya 8 Litre su iciyor ve zehirleniyor.
    Hastaneye kaldiriyor ve oglan ucuz atlatiyor..

    Su sagliklidir ama unutmayinki "Herseyin fazlasi zarardir".

    ** ben 2,5 sürahi içitim yaklasık 6 litre ediyordu ama bi bok olmadı bünye meselası sadece biraz sancı oldu o kadar öldürmeyen Allah süründürü

    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    Geçen yarıyıl tatilde toplam 220 saat ultima oynadım
    Yine geçen yarıyıl tatilin istatistiklerine göre 2,5 hafta evden çıkmadım ve yıkanmadım, üstümü değiştirmedim

    gaipten görüntüler
Toplam Hit: 13044 Toplam Mesaj: 105