folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Saçları Salacam



Saçları Salacam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocalar hayatımda ilk defa saç uzatıcam. Nasıl olsa sınava hazırlanıyorum o ilk uzatma evresi biraz uzayınca berbat görünüyor sınav sebebiyle fazla havalanmıyorum evdeyim sürekli :D O arada uzatmak istiyorum hemde üniye uzun saçla başlamak istiyorum :D

     

    Şimdi sadede geleyim saç nasıl uzatılır mesela şuan uzadı ama ense falan benimn kuyruk çıktı ortaya uzatırken hiç ellememeli mi? Yanlar enseler nasıl düzeltirilmeli. Ne biliyorsanız dökünüz :S Balardan çok douyduğumuz papaz kafası gibi şuan kafam ne şekle giriyor ne güzel duruyor o berbat evreye iyice yaklaşıyorum :S

     


    "bea"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    aynen bende salıyorum tek fark ben üni 1. sınıftayım


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    enteresan


    la liberte ne meurt jamais.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam sınava girmek için çektirceğin fotoda zike zike kestircen ama o zamana kadar uzatırsan en azından nasıl bi şekle girdiğini görürsün üniversite için uzatıp uzatmamaya karar verirsin


    since 2005 // tbt
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Unide su ana kadar sadece bi herifte justin bieber tarzi sac gordum digerleri paso 3e vurmus. E tabii millette kafa var boncuk gibim. Bize gelmis ablak kafa :|


    I find your lack of faith disturbing.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    papaz gibi oldugunda aramakas attırıcan bunun dışında birşey yok ama şekilli uzatıcaksa işte arkalar kısa onelr uzun filan onu kendin karar verip kestircen


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaMyELi
    SaMyELi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    hacı ilk önce adam akıllı kuaföre git ve bidahada hiç değiştirme kuaförünü,bana kalırsa üçgen ense bırak yanlardan çıkmasın kuyruk falanlada uğraşma çok tip oluyor bence,kulakların orasıda ilk önce hoş görünmicek fakat iyice uzayınca güzel görünür eğer saçın sıksa ara makas attırmasını da unutma derim ben.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    la yok bildiğin uzatacam öyle şekil falan değil yahu :D kuyruk muyruk apaçiliğim yoktur hiç :D 

     

    aha aynen böyle uzatacam :D 

    DİP NOT: öyle brad pit hayranlığım falan yoktur ona göre he bu herifin iskender filmindek,i hali gibi uzatmak istiyorum :D


    "bea"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    ulan keşke 3 numara yakışsa bana ya paso keserim 3 e vururum, kirli sakalı da koydummu ooh mis ama işte kafa şeklinden midir nedir olmuyor.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geberlan
    geberlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    1.5 yılda omuzumu geçti saçlarım şu an bağlıyorum. hiç dokunma uzasın . kulaklarını kapatmaya başlayınca ara makas attırıver


    vueeey ula hava patliiy ula gök delinuiii
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WingTsun
    WingTsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek
    hacım 9-10 ay ne ara makas ne kırptırma hiçbirini yaptırma derim.. bende uzattım 1,5 sene kadar çokta güzel olmuştu tabi sonra kestirdim.. iice uzasın ele avuca gelsin omuzlarına insin toplanabilsin o zaman ara attır derim yoksa uzatırken daha uzamamışken kırptırınca bile çok pişman oluyorsun belli bi uzunluğa gelsin o zaman şekil verdirtirsin.. yani anlıcağın biraz berduşa bağla olayı :) ha bide hergün güzelce yıka ve tara..

    Karşılıklı duran iki aynanın tam ortasındayım.. Kendimi kendimden ayırmışım.
Toplam Hit: 6697 Toplam Mesaj: 48