Saçları Salacam
-
Hocalar hayatımda ilk defa saç uzatıcam. Nasıl olsa sınava hazırlanıyorum o ilk uzatma evresi biraz uzayınca berbat görünüyor sınav sebebiyle fazla havalanmıyorum evdeyim sürekli :D O arada uzatmak istiyorum hemde üniye uzun saçla başlamak istiyorum :D
Şimdi sadede geleyim saç nasıl uzatılır mesela şuan uzadı ama ense falan benimn kuyruk çıktı ortaya uzatırken hiç ellememeli mi? Yanlar enseler nasıl düzeltirilmeli. Ne biliyorsanız dökünüz :S Balardan çok douyduğumuz papaz kafası gibi şuan kafam ne şekle giriyor ne güzel duruyor o berbat evreye iyice yaklaşıyorum :S
-
aynen bende salıyorum tek fark ben üni 1. sınıftayım
-
enteresan
-
Hocam sınava girmek için çektirceğin fotoda zike zike kestircen ama o zamana kadar uzatırsan en azından nasıl bi şekle girdiğini görürsün üniversite için uzatıp uzatmamaya karar verirsin
-
Unide su ana kadar sadece bi herifte justin bieber tarzi sac gordum digerleri paso 3e vurmus. E tabii millette kafa var boncuk gibim. Bize gelmis ablak kafa :|
-
papaz gibi oldugunda aramakas attırıcan bunun dışında birşey yok ama şekilli uzatıcaksa işte arkalar kısa onelr uzun filan onu kendin karar verip kestircen
-
hacı ilk önce adam akıllı kuaföre git ve bidahada hiç değiştirme kuaförünü,bana kalırsa üçgen ense bırak yanlardan çıkmasın kuyruk falanlada uğraşma çok tip oluyor bence,kulakların orasıda ilk önce hoş görünmicek fakat iyice uzayınca güzel görünür eğer saçın sıksa ara makas attırmasını da unutma derim ben.
-
la yok bildiğin uzatacam öyle şekil falan değil yahu :D kuyruk muyruk apaçiliğim yoktur hiç :D


aha aynen böyle uzatacam :D
DİP NOT: öyle brad pit hayranlığım falan yoktur ona göre he bu herifin iskender filmindek,i hali gibi uzatmak istiyorum :D
-
ulan keşke 3 numara yakışsa bana ya paso keserim 3 e vururum, kirli sakalı da koydummu ooh mis ama işte kafa şeklinden midir nedir olmuyor.
-
1.5 yılda omuzumu geçti saçlarım şu an bağlıyorum. hiç dokunma uzasın . kulaklarını kapatmaya başlayınca ara makas attırıver
-
hacım 9-10 ay ne ara makas ne kırptırma hiçbirini yaptırma derim.. bende uzattım 1,5 sene kadar çokta güzel olmuştu tabi sonra kestirdim.. iice uzasın ele avuca gelsin omuzlarına insin toplanabilsin o zaman ara attır derim yoksa uzatırken daha uzamamışken kırptırınca bile çok pişman oluyorsun belli bi uzunluğa gelsin o zaman şekil verdirtirsin.. yani anlıcağın biraz berduşa bağla olayı :) ha bide hergün güzelce yıka ve tara..
