folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sizce Felsefe Gereklimi ?



Sizce Felsefe Gereklimi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Lisedeyim ve felsefe dersi görüyorum.Aklıma takılan şey şu doğru bilgi yoktur diyen bişeyden ben ne öğrenirim ?

    İnsanı düşündürtmesi "+" diyolar insanlar felsefe olmadan öncede düşünüyorlardı.Tüm bilimlerin çıkış noktası diyorlar onada pek katılmıyorum.Bi şeye ilginiz varsa ilerlersiniz felsede düşünsenizde matematiğğe ilginiz yoksa olmaz.BEnce


    Konumu silenlere inat kürdüm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    bence gerekli bir ders hocam adama ince düşünmeyi öğretiyo .. fm'lerede koysalar çok kıyak olurmuş :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyotbt
    Biyotbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2008
    Erkek

    ders çalışmak istemeyen bir müridin taraftar arama kampanyasına hoş geldiniz.

    felsefeden öss de soru geldiği için bence gereklidir.

    ayrıca felsefe insana düşünme yolları açar, düşünülmeyeni düşünmeye teşfik eder. sonuna kadar gerekli. 


    kendim hakkında daha fazla bilgi de
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    felsefe doğru bilgi yoktur demiyo sanırım kendi başına doğru bilginin olmayacağını savunanlar vardı olur diyenler vs vs her neyse müfredatta var old için össde geliyo gerekli mesela mantık felsefe dersleri sözel bölümün alan derslerinden ama gel gör ki bu bölümlere ea2 puanla yerleşiyosun şimdi bu mantıklımı biri de bunu sölesin felsefe sonuca değil sürece odaklı derler hedefe varmak değil yolda olmaktır da derler neyse ne yazık ki sitemlerimiz bi halta yaramıyo onun için sen çalış felsefeye de
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    hajı felsefe aslında herşeyi açıklar insana fakat insan bunu gelişi güzel algılarsa sadece teorik bilgi gibi kalır felsefe biraz işin derinliğidir.

    aslında felsefe sana bişeyler verir ve çözmeni ister çözemezsen kuyruğunu tutmaya çalışan gibi dolanır durursun söylenilen sözleri söylendiği gibi değilde farklı benzetmelere uyarlayarak bir anahtar gibi kullanabilirsen felsefe bir çok şeyi sana açıklar zaten farkedersen paradoxlarla karşılaşırsın genelde.

    o matematik ve felsefe olayını bir tutma bence o açıdan yaklaşma farklı bir bakış açısından bakmalısın.

    son söz felsefe kesinlikle gereklidir :)


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    felsefe gerekli...Mantık dahada gerekli 4. sınıfta anlarsın onuda insanın düşünme gücünü geliştiriyo böyle dersler...

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tacir
    tacir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    aa aynı ben

    Lise 3 te bende diyodum ,2 saatlik felsefenin ardından; ulan ne işe yarıyo ki öğretiyolar bize sokratesin bilmem kimin dandik düşüncelerini diye ...

    Sonradan anladım felsefenin lise 3 te gördüğümüz şey olmadığını.

    Felsefe düşünme soru sorma sanatıdır hacı felsefeyi bünyeye hakkıyla yedirebilirsen düşünür soru sorarsın mal şeylerin peşinden koşmazsın .

    Birşeye biri diyor diye değil  kendin onun öyle olduğunu düşünerek bulabildiğin için inanırsın. tabi sorabilirsin felsefeyle ilgili olmayan düşünemez sorgulayamaz

    mı.sorgular ama felsefeyle ilgili biri kadar sorgulayamaz...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    hocam bu  soruna  kendi  felsefik  cümlemle  cevap veriyorum 'her şey olması gerektiği gibi  olur '  ne  alaka  deme  içimden geldi yazdım :|

    kontra bisiklet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lisedeyim ve felsefe dersi görüyorum.Aklıma takılan şey şu doğru bilgi yoktur diyen bişeyden ben ne öğrenirim ?

    İnsanı düşündürtmesi "+" diyolar insanlar felsefe olmadan öncede düşünüyorlardı.Tüm bilimlerin çıkış noktası diyorlar onada pek katılmıyorum.Bi şeye ilginiz varsa ilerlersiniz felsede düşünsenizde matematiğğe ilginiz yoksa olmaz.BEnce


    -----------------------------

     

     mürid, bunları söylerken aslında ufak çaplı felsefe yapıyorsun. insanlar felsefeden önce düşünüyorladı ama felsefe yapmıyorlardı. felsefe yapmaya başlayınca diğer bilimler çıktı ortaya.+bendelisedeyim, bende felsefe görüyorum. keşke felsefik düşünceler yazdırsalar...


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    sonuna kadar gerekli lisede bende öle iyodum akımları isimler falan öretiyolardı ama sen konunun felsefesine bak kafayı çalıştırıp düşünmeye itiyo

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    gerekli veya gereksiz.  

    ama yaşamın bir parçası. 

    düşünsenize bunun tartışmasını yaparken bile felsefe yapmış oluyorsunuz (:


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
Toplam Hit: 5199 Toplam Mesaj: 45