folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sizce Felsefe Gereklimi ?



Sizce Felsefe Gereklimi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyotbt
    Biyotbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2008
    Erkek
    bu 4 oldu ok özür dilerim :edit

    kendim hakkında daha fazla bilgi de
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    biyotbt abim olur kendisi aramızda 5 yaş var hala benle sidik yarışında ya :D

    Bu arada iş makara geyikte olsa gerçekten fikirlerimi değiştirdi sağolun.

    He bu arada var olan herşey gerekli olmaya bilir bence yada ne bileyim - leri + larından çoktur falan. 


    Konumu silenlere inat kürdüm
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    hocam kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyorum. her bir teze karşı antitez düşündürüyor bana böylece insanın yaratıcılığı geliyor. tıkandığın durumda bir yol bulmanı sağlıyor. benim düşüncem......

    der die das
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silencer
    silencer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Felsefe bir bakıma soru sormak demektir.

    Bişey hakkında soru sormazsan asla o şeyi geliştiremezsin.

    Ayrıca doğru bilgiyi bilemeyiz gibi bişey söylediği yok felsefenin o sadece bir görüştür, ona bakarsan doğru bilgiyi bilebiliriz görüşü de vardır felsefede, felsefe geniş bişeydir ve gereklidir :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Hayır gerekli değil. Kısa ve net :B
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarizmaTurk
    KarizmaTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2007
    Erkek
    Buna bu gerekli veya gereksizdir şeklinde bir yorum getirebileceğimiz zannetmiyorum ama bilim adı altından olduğundan gereksiz demek biraz nankörlük olur kanısındayım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    bence gereksiz. bi tane abinin lafı geldi. öss de ve denemelerde falan felsefe sorularını hiç okuma direk şıkları oku hangisi en saçmaysa o doğru cevaptır:D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnT_X
    EnT_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2006
    Homo

    xz bunu yazdı:
    -----------------------------
    birşey varsa gereklidir. al sana felsefenin daniskası
    -----------------------------

    Gerekli Değilse Günahtır !(al buda sana :))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uglyking
    uglyking's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2007
    Erkek
    evvela felsefe ilk olarak antik yunanda çıkan bi kavramdır sebebi ise ekonominin zamanın şartlarına göre ileri düzeyde olmasıdır. aç karnına kimse felsefe yapmaz ve yapamaz. felsefe gereklidir sebebi ise ilk başta bilgiçlik göstermek ve şüphlere cvp vermektir. ilk başda din sorgularsın daha sonra insanları kendi bünyende toplarsın buda kişiye güç ve para getirir . felsefeyi iyi anlayan bir kişinin ikna kabiliyeti ileri düzeyde olur ve iyi algılanır, bir kaç kişinin üzerınden büyüyrn felsefe çağımızın da her zaman gereklidir , yalnız bi yerde kullanma oda şarhoş sohbetlerinde ...:) 

    bugün ise hayat ,dünün de geleceğin de amk !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    düşünene gerekli de düşünmek istemeyen kurcalamasın.

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
Toplam Hit: 5202 Toplam Mesaj: 45