Sizce Felsefe Gereklimi ?
-
bu 4 oldu ok özür dilerim :edit
-
biyotbt abim olur kendisi aramızda 5 yaş var hala benle sidik yarışında ya :D
Bu arada iş makara geyikte olsa gerçekten fikirlerimi değiştirdi sağolun.
He bu arada var olan herşey gerekli olmaya bilir bence yada ne bileyim - leri + larından çoktur falan.
-
hocam kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyorum. her bir teze karşı antitez düşündürüyor bana böylece insanın yaratıcılığı geliyor. tıkandığın durumda bir yol bulmanı sağlıyor. benim düşüncem......
-
Felsefe bir bakıma soru sormak demektir.
Bişey hakkında soru sormazsan asla o şeyi geliştiremezsin.
Ayrıca doğru bilgiyi bilemeyiz gibi bişey söylediği yok felsefenin o sadece bir görüştür, ona bakarsan doğru bilgiyi bilebiliriz görüşü de vardır felsefede, felsefe geniş bişeydir ve gereklidir :)
-
Hayır gerekli değil. Kısa ve net :B
-
Buna bu gerekli veya gereksizdir şeklinde bir yorum getirebileceğimiz zannetmiyorum ama bilim adı altından olduğundan gereksiz demek biraz nankörlük olur kanısındayım.
-
bence gereksiz. bi tane abinin lafı geldi. öss de ve denemelerde falan felsefe sorularını hiç okuma direk şıkları oku hangisi en saçmaysa o doğru cevaptır:D
-
xz bunu yazdı:
-----------------------------
birşey varsa gereklidir. al sana felsefenin daniskası
-----------------------------Gerekli Değilse Günahtır !(al buda sana :))
-
evvela felsefe ilk olarak antik yunanda çıkan bi kavramdır sebebi ise ekonominin zamanın şartlarına göre ileri düzeyde olmasıdır. aç karnına kimse felsefe yapmaz ve yapamaz. felsefe gereklidir sebebi ise ilk başta bilgiçlik göstermek ve şüphlere cvp vermektir. ilk başda din sorgularsın daha sonra insanları kendi bünyende toplarsın buda kişiye güç ve para getirir . felsefeyi iyi anlayan bir kişinin ikna kabiliyeti ileri düzeyde olur ve iyi algılanır, bir kaç kişinin üzerınden büyüyrn felsefe çağımızın da her zaman gereklidir , yalnız bi yerde kullanma oda şarhoş sohbetlerinde ...:)
-
düşünene gerekli de düşünmek istemeyen kurcalamasın.
Toplam Hit: 5202 Toplam Mesaj: 45
