folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sizce Felsefe Gereklimi ?



Sizce Felsefe Gereklimi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
     :D amk ne kadar filozof varmış :P , Gerekli ki  herkez  felsefe  yapıyor burda :d zuhahaha ( evet olmalı, olmak zorunda)

    Mevzu derin | Papikolas Planet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    MaDFiuS bunu yazdı:
    -----------------------------
    dostum bu konuyu açmakla bile felsefe yapmış oluyoz. gördüğün gibi gerekli:)))
    -----------------------------

    Bu söz üzerinden alıntı yapıyorum ama,böyle düşünen arkadaşların düştüğü temel bir yanılgı var,o da,her düşünce her eleştiri felsefe değildir,felsefi düşüncede soyutlamalar olmalı,bu soyutlamalardan yola çıkarak genellemelere varılması,ya da genellemelere varılma isteği olmalıdır..

    Yani bu manita yapmak gibi bir şey değil ki,düşünüyorum o halde felsefe yapıyorum gibi bir şey yok!

     

    Nisan'ın 15'inde açtığın konuyla ilgili bir yazı yazmıştım, c/p yapmıyorum,felsefe veya özellikle hukuk felsefesi ile ilgilenen varsa buradan okuyabilir 

    -

    Çekil,Önümden Çekil...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    gereksiz bi ders olarak buluyorm :S bende ticaret meslek lisesinde okuyorum lise 3 ve ilk defa felsefe v.s böyle şeyleri gördüm saçma bişi düşün düşün deli olur insan

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyotbt
    Biyotbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2008
    Erkek
    edit:

    kendim hakkında daha fazla bilgi de
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Herkeze yorumlşarı için teşekkürler ama yorum yapanlaruın yarısı saçmalamış :)

    Birisi bu konuda bile felsefe yaptığımı söylemiş :D

    Öbürü öss de çıkıyosa gerekli demiş hayatı öss e bağlamış belli :D

    bi başkası felsefe ilk insanla başladı demiş havva ve adem felsefe yapmışlar mı ? :D

     konudaki yorumların çogu çer çöp bilen yazsın lütfen :) 


    Konumu silenlere inat kürdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herkeze yorumlşarı için teşekkürler ama yorum yapanlaruın yarısı saçmalamış :)

    Birisi bu konuda bile felsefe yaptığımı söylemiş :D

    Öbürü öss de çıkıyosa gerekli demiş hayatı öss e bağlamış belli :D

    bi başkası felsefe ilk insanla başladı demiş havva ve adem felsefe yapmışlar mı ? :D

     konudaki yorumların çogu çer çöp bilen yazsın lütfen :) 


    -----------------------------
    senin felsefe kelimesinden anladığın nedir onu yazarsan sevinirim.

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    tarihteki   bir filozofun hayatına bakarakta felsefenin önemini kavrayabiliriz.

    felsefe  tartışma kabiliyetini arttırır . 

    felsefe bir olayın farklı yönlerini araştırmaya yönelten bir kavramdır.

    felsefe kimileri için "DÜŞÜNÜYORUM ÖYLEYSE VARIM"

    kimileri için "VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM"

    kimileri içinse "ONU BUNU BİLMEM BEN VURUR GEÇERİM" dir.

     

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    gerekli mi değil mi bilmiorumda..

    biz genelde felsefe dersinde iddaa yapıyoruz..

    millet uçuyor biz kupon yapıyoz :D

    [22817//kaanabak]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyotbt
    Biyotbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2008
    Erkek
    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herkeze yorumlşarı için teşekkürler ama yorum yapanlaruın yarısı saçmalamış :)

    Birisi bu konuda bile felsefe yaptığımı söylemiş :D

    Öbürü öss de çıkıyosa gerekli demiş hayatı öss e bağlamış belli :D

    bi başkası felsefe ilk insanla başladı demiş havva ve adem felsefe yapmışlar mı ? :D

    konudaki yorumların çogu çer çöp bilen yazsın lütfen :)


    -----------------------------

    TDK sitesinden

    1 . Varlığın ve bilginin bilimsel olarak araştırılması:
    "Felsefe diliyle söylersek her ozan bir fenomendir yani olgudur."- N. Cumalı.
    2 . Bir bilimin veya bilgi alanının temelini oluşturan ilkeler bütünü:
    "Tarih felsefesi. Hukuk felsefesi."- .
    3 . Bir filozofun, bir felsefe okulunun, bir çağın öğretisi:
    "Sokrates felsefesi."- .
    4 . Dünya görüşü:
    "Yargılarınızı, felsefenizi kendinize saklayıp oyununuza tek özdeyiş katmayacaksınız."- H. Taner.
    5 . Bir konuda soyut düşünüş:
    "Uzun felsefelerden sonra Mediha'yı benden çok sevdiğini anlatıyor."- H. E. Adıvar.

    bak dördüncü madde dünya görüşü diyor. yani yapılan tüm yorumlar kişinin felsefesi. bu durumda hiç biri çerçöp değil.


    kendim hakkında daha fazla bilgi de
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek
    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herkeze yorumlşarı için teşekkürler ama yorum yapanlaruın yarısı saçmalamış :)

    Birisi bu konuda bile felsefe yaptığımı söylemiş :D

    Öbürü öss de çıkıyosa gerekli demiş hayatı öss e bağlamış belli :D

    bi başkası felsefe ilk insanla başladı demiş havva ve adem felsefe yapmışlar mı ? :D

     konudaki yorumların çogu çer çöp bilen yazsın lütfen :) 


    ----------------------------- 

    Herkesin söylediklerinin sana saçma gelmesinin sebebi senin kendini felsefeye kaptırmış olman lisedeyken bende böyledim.Ama aradan 2-3 sene geçtikten sonra felsefenin ne olduğunu unutmuş olucaksın o yüzden fazla kafana takma 2 sene sonra bu eleman dedi dersin. :)

Toplam Hit: 5201 Toplam Mesaj: 45