folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sizce Felsefe Gereklimi ?



Sizce Felsefe Gereklimi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Gereksiz goruyosan calismayip kopya cekerek gec :))

    Cografya ve felsefeden oyle yapmistim zamaninda :) Pismanmiyim,hayir :))


    Her Hakkım Saklıdır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnT_X
    EnT_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2006
    Homo

    Felsefe Kesinlikle Gereklidir,ancak lisedeki felsefe dersinin sana hiç bir faydası olmaz,

    2.si ise herşeyin başı felsefedir dostum

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    bu dersten sonra 2 ders boş, cafeye gidip cs de nickimi sofistler yapıyorum :))

    sen asla 1 dakika önceki sen değilsindir.  :)


    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    EnT_X bunu yazdı:
    -----------------------------

    Felsefe Kesinlikle Gereklidir,ancak lisedeki felsefe dersinin sana hiç bir faydası olmaz,

    2.si ise herşeyin başı felsefedir dostum


    -----------------------------

    Cevap bu işte. Okullarımızda özellikle insanımıza nefret edilecek konular şeklinde sunuluyor 


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDFiuS
    MaDFiuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2004
    Erkek
    dostum bu konuyu açmakla bile felsefe yapmış oluyoz. gördüğün gibi gerekli:)))

    Her Tercih Bir Vazgeçiştir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    socrates in üstünde incecik bir elbiseyle ayakları yalın bi şekilde yunanistan sokaklarında dolaşmasını dinleyince dedim bu adam mal mı ama sonra öteki adamlarında varsayımlarını dinleyince insan daha fazla soru sormaya,bi şeylere daha fazla şüpheci yaklaşıosun.Hele bi de sofinin dünyası denen bi kitap,zaten onda çoğu felsefeci,filozofun savlarını felan anlatıo,niecthe ağladığında,tomas more un ütopyası;

    yani sadece 2 saatlik bi ders die düşünme tamamını öğren derim sadece öss için değil kendin için de bişeyler öğrenmiş olursun....


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek
    dostum cok dogru dusunuyorsun bende senın yasındayken öyle dusunuyordum ama okul bıttı ve hayata bakıs acım degıstıı yanında aglayan bır ınsanı karsında gulen bır ınsanı cok daha rahat anlayıp yardım edebılıyorsun o ders okula yönelık bır ders degıl ılerıye yönelık en ıyı sekılde faydalanmaya bak

    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    gereklilik de göreceli değilmidir?

    neye göre, kime göre gerekli gereksiz? :)


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    bide şu "doğru bilgi yoktur" diyen herifler vardı;

    ulan yoksa senin dediğin yanlış ozm,nihayetinde doğru bilgi yok

    e madem senin dediğin yanlış "doğru bilgi vardır" diyen herifler doğrumu söylü fela :P

    veni vidi veci hani :P

     


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Barisates
    Barisates's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2008
    Erkek
    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lisedeyim ve felsefe dersi görüyorum.Aklıma takılan şey şu doğru bilgi yoktur diyen bişeyden ben ne öğrenirim ?

    İnsanı düşündürtmesi "+" diyolar insanlar felsefe olmadan öncede düşünüyorlardı.Tüm bilimlerin çıkış noktası diyorlar onada pek katılmıyorum.Bi şeye ilginiz varsa ilerlersiniz felsede düşünsenizde matematiğğe ilginiz yoksa olmaz.BEnce


    -----------------------------

    felsefe ilk insanla başlar hacı :)

Toplam Hit: 5203 Toplam Mesaj: 45