Sizce Felsefe Gereklimi ?
-
Gereksiz goruyosan calismayip kopya cekerek gec :))
Cografya ve felsefeden oyle yapmistim zamaninda :) Pismanmiyim,hayir :))
-
Felsefe Kesinlikle Gereklidir,ancak lisedeki felsefe dersinin sana hiç bir faydası olmaz,
2.si ise herşeyin başı felsefedir dostum
-
bu dersten sonra 2 ders boş, cafeye gidip cs de nickimi sofistler yapıyorum :))
sen asla 1 dakika önceki sen değilsindir. :)
-
EnT_X bunu yazdı:
-----------------------------Felsefe Kesinlikle Gereklidir,ancak lisedeki felsefe dersinin sana hiç bir faydası olmaz,
2.si ise herşeyin başı felsefedir dostum
-----------------------------Cevap bu işte. Okullarımızda özellikle insanımıza nefret edilecek konular şeklinde sunuluyor
-
dostum bu konuyu açmakla bile felsefe yapmış oluyoz. gördüğün gibi gerekli:)))
-
socrates in üstünde incecik bir elbiseyle ayakları yalın bi şekilde yunanistan sokaklarında dolaşmasını dinleyince dedim bu adam mal mı ama sonra öteki adamlarında varsayımlarını dinleyince insan daha fazla soru sormaya,bi şeylere daha fazla şüpheci yaklaşıosun.Hele bi de sofinin dünyası denen bi kitap,zaten onda çoğu felsefeci,filozofun savlarını felan anlatıo,niecthe ağladığında,tomas more un ütopyası;
yani sadece 2 saatlik bi ders die düşünme tamamını öğren derim sadece öss için değil kendin için de bişeyler öğrenmiş olursun....
-
dostum cok dogru dusunuyorsun bende senın yasındayken öyle dusunuyordum ama okul bıttı ve hayata bakıs acım degıstıı yanında aglayan bır ınsanı karsında gulen bır ınsanı cok daha rahat anlayıp yardım edebılıyorsun o ders okula yönelık bır ders degıl ılerıye yönelık en ıyı sekılde faydalanmaya bak
-
gereklilik de göreceli değilmidir?
neye göre, kime göre gerekli gereksiz? :)
-
bide şu "doğru bilgi yoktur" diyen herifler vardı;
ulan yoksa senin dediğin yanlış ozm,nihayetinde doğru bilgi yok
e madem senin dediğin yanlış "doğru bilgi vardır" diyen herifler doğrumu söylü fela :P
veni vidi veci hani :P
-
MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------Lisedeyim ve felsefe dersi görüyorum.Aklıma takılan şey şu doğru bilgi yoktur diyen bişeyden ben ne öğrenirim ?
İnsanı düşündürtmesi "+" diyolar insanlar felsefe olmadan öncede düşünüyorlardı.Tüm bilimlerin çıkış noktası diyorlar onada pek katılmıyorum.Bi şeye ilginiz varsa ilerlersiniz felsede düşünsenizde matematiğğe ilginiz yoksa olmaz.BEnce
-----------------------------felsefe ilk insanla başlar hacı :)
