Somalide Ki Kıtlık!
-
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
ameller niyete göre de.. niyetler ne yönde? yıllarca "Deniz Feneri" sağolsun baya bi yardımcı olduk aç insanlara :) afrika'da kıtlıktan ölenlerden önce ülkemizdeki açlığı yenelim önce..
-----------------------------Hocam evet deniz feneri konusunda haklısın fakat ülkemizdeki açlığı yenelim önce demekle bence yanlış düşünüyorsun... Ülkemizdeki açlıkla oradaki açlık birbirinden çok ama çok uzak yanyana koyulup tartışması bile düşünülemez... Geçen gün gördüm resimlerde çocukların ayakbilekleri kol bileklerimize denk...
-
ben göndermiştim umarım az da olsa faydamız olur.
Tok açın halinden anlamaz diye boşuna dememişler.
-
walla arkadaşlar kim ne derse desin belki hakettiler belki onlara müstehak ama bunun ceremesini 5 aylık yeni doğan çocuklar çekiyorsa herşey bir yana yardım yapılmalı diyorum herkes arkadaşın dediği gibi ön yargıları cebine koyup üzerine düşenin ne olduğunu düşünsün analarını atalarını siktiret yeni doğan doğduğuna pişman olan çocuklar için
-
ramazan modası.
-
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
Afrika'da kıtlıktan ölenlerden önce ülkemizdeki açlığı yenelim önce..
-----------------------------
Düşüncelerin dip yaptığı noktadasın. Bu kadar dar görüşlü olmayın azizim.
-
ülkemizdeki açlığı yenelim önce derken gerçek anlamda açlığı kastetmemiştim.. sanırım yanlış anlaşılmışım bu konuda. deniz feneri'nin yaptığını onunla birlikte olan bu dernekler de yapıyor. insanların para açlığını yenmekten bahsetmiştim ben. yardım adı altında para toplayıp bu parayı kendi çıkarları için kullanabilecek kadar aç gözlü olunabilen açlıktan.. yoksa afrika'da yaşananların bilincindeyim. ayrıca compu hocanın dediğine birebir katılıyorum. ramazandan önce de onlar açtı, ramazandan sonra da aç olacaklar.. sadece ramazan duygusal boşluk yaşamaya müsait olanlara uygulanan bir sosyal mühendislikten öte değil.
-
Doğrusu yapılan yardımların ne kadarı yerini buluyor ben de şüpheliyim. O konuda haklısın hocam.
-
haha çok komiksiniz arkadaşlar. Şimdi bakın... ABD buraların mına kodu bu gün gerçekleşen herşey batılı devletlerin işi. Şimdi kalmışsınız listeye bu batılı devletlerinköpekliğini yapan dincilerin kuruluşlarını koymulsunuz.
O bağış oraya asla ulaşmaz. deniz fenerine döner haberiniz olsun.
-
Expire nerde diyordum ben de.
-
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
ülkemizdeki açlığı yenelim önce derken gerçek anlamda açlığı kastetmemiştim.. sanırım yanlış anlaşılmışım bu konuda. deniz feneri'nin yaptığını onunla birlikte olan bu dernekler de yapıyor. insanların para açlığını yenmekten bahsetmiştim ben. yardım adı altında para toplayıp bu parayı kendi çıkarları için kullanabilecek kadar aç gözlü olunabilen açlıktan.. yoksa afrika'da yaşananların bilincindeyim. ayrıca compu hocanın dediğine birebir katılıyorum. ramazandan önce de onlar açtı, ramazandan sonra da aç olacaklar.. sadece ramazan duygusal boşluk yaşamaya müsait olanlara uygulanan bir sosyal mühendislikten öte değil.
-----------------------------Hocam ramazan ayı mübarek aydır ramazan ayı bizlere Allahı ve onun buyruklarını hatırlatıyor haliyle sevaplar işlememiz gerektiği aklımıza gelior evet ramazan ayı önceleri de her türlü sevap işlenebilir fakat bu bir gerçektir ki ramazan ayı olmasa bugün oraya yardım edilemeyecek fonlar açılmayacaktı.duygusal boşluk falan değil mesele, mesele sadece farkındalığa uğrayıp hayır işleme isteği geliyor ister istemez....
