folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Somalide Ki Kıtlık!



Somalide Ki Kıtlık!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    ameller niyete göre de.. niyetler ne yönde? yıllarca "Deniz Feneri" sağolsun baya bi yardımcı olduk aç insanlara :) afrika'da kıtlıktan ölenlerden önce ülkemizdeki açlığı yenelim önce..


    -----------------------------

     

    Hocam evet deniz feneri konusunda haklısın fakat ülkemizdeki açlığı yenelim önce demekle bence yanlış düşünüyorsun... Ülkemizdeki açlıkla oradaki açlık birbirinden çok ama çok uzak yanyana koyulup tartışması bile düşünülemez... Geçen gün gördüm resimlerde çocukların ayakbilekleri kol bileklerimize denk...


    🥒
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    ben göndermiştim umarım az da olsa faydamız olur. 

    Tok açın halinden anlamaz diye boşuna dememişler.


    Naber la?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    walla arkadaşlar kim ne derse desin belki hakettiler belki onlara müstehak ama bunun ceremesini 5 aylık yeni doğan çocuklar çekiyorsa herşey bir yana yardım yapılmalı diyorum herkes arkadaşın dediği gibi ön yargıları cebine koyup üzerine düşenin ne olduğunu düşünsün analarını atalarını siktiret yeni doğan doğduğuna pişman olan çocuklar için

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    ramazan modası.


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Afrika'da kıtlıktan ölenlerden önce ülkemizdeki açlığı yenelim önce..

     

    -----------------------------

    Düşüncelerin dip yaptığı noktadasın. Bu kadar dar görüşlü olmayın azizim.  

     

     


    We can be more, we can be much more.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    ülkemizdeki açlığı yenelim önce derken gerçek anlamda açlığı kastetmemiştim.. sanırım yanlış anlaşılmışım bu konuda. deniz feneri'nin yaptığını onunla birlikte olan bu dernekler de yapıyor. insanların para açlığını yenmekten bahsetmiştim ben. yardım adı altında para toplayıp bu parayı kendi çıkarları için kullanabilecek kadar aç gözlü olunabilen açlıktan.. yoksa afrika'da yaşananların bilincindeyim. ayrıca compu hocanın dediğine birebir katılıyorum. ramazandan önce de onlar açtı, ramazandan sonra da aç olacaklar.. sadece ramazan duygusal boşluk yaşamaya müsait olanlara uygulanan bir sosyal mühendislikten öte değil.


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Doğrusu yapılan yardımların ne kadarı yerini buluyor ben de şüpheliyim. O konuda haklısın hocam.


    We can be more, we can be much more.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    haha çok komiksiniz arkadaşlar. Şimdi bakın... ABD buraların mına kodu bu gün gerçekleşen herşey batılı devletlerin işi. Şimdi kalmışsınız listeye bu batılı devletlerinköpekliğini yapan dincilerin kuruluşlarını koymulsunuz.

     

    O bağış oraya asla ulaşmaz. deniz fenerine döner haberiniz olsun. 

     



    "bea"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Expire nerde diyordum ben de.


    We can be more, we can be much more.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    ülkemizdeki açlığı yenelim önce derken gerçek anlamda açlığı kastetmemiştim.. sanırım yanlış anlaşılmışım bu konuda. deniz feneri'nin yaptığını onunla birlikte olan bu dernekler de yapıyor. insanların para açlığını yenmekten bahsetmiştim ben. yardım adı altında para toplayıp bu parayı kendi çıkarları için kullanabilecek kadar aç gözlü olunabilen açlıktan.. yoksa afrika'da yaşananların bilincindeyim. ayrıca compu hocanın dediğine birebir katılıyorum. ramazandan önce de onlar açtı, ramazandan sonra da aç olacaklar.. sadece ramazan duygusal boşluk yaşamaya müsait olanlara uygulanan bir sosyal mühendislikten öte değil.


    -----------------------------

     

    Hocam ramazan ayı mübarek aydır ramazan ayı bizlere Allahı ve onun buyruklarını hatırlatıyor haliyle sevaplar işlememiz gerektiği aklımıza gelior evet ramazan ayı önceleri de her türlü sevap işlenebilir fakat bu bir gerçektir ki ramazan ayı olmasa bugün oraya yardım edilemeyecek fonlar açılmayacaktı.duygusal boşluk falan değil mesele, mesele sadece farkındalığa uğrayıp hayır işleme isteği geliyor ister istemez....


    🥒
Toplam Hit: 6584 Toplam Mesaj: 59