Somalide Ki Kıtlık!
-
Vicdanlar kör olmuş. Yazık, çok yazık.
http://galeri.haberturk.com/galeri/index/408356
Linkte çocuklar var. Ölümün eşiğindeki çocuklar. Kötü niyetlerini, vicdani körlüklerine başka odaklara saldırarak, lafı eğip bükerek, milisaniyelerle ölçülebilecek bir zaman zarfında bile delikanlılık edemeyip "umrumda değil, ölsünler" cümlesinin altını saçma bahanelerle dolduran insanların vicdanları bir nebze olsun sızlar diye poz vermişler. Siz, bu açlığa kayıtsız kalanlar, insanlık bilincinden sakın bahsetmeyin. Ölün, ama insan gibi gömülmeyin.
-
-
yardım etmek isteyen arkadaşlara unicef veya dünya gıda programı üzerinden yardım yollamalarını tavsiye ederim.
-
her zmn söylerim TAŞIMA SUYUYLA DEĞİRMEN DÖNMEZ.
şimdi siz oraya su ekmek taşıyarak onların yaşamasını biraz daha çoğalmasını ve ilerde daha büyük bi kıtlık çıkmasını sağlıyacaksınız.,
şimdi bu iyilik mi? sadece vicdanınıza masturbasyon yapıosunuz bence.. ayılın
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
her yere demokrasi götüren amerikanın götü yemiyormu afrikaya girmeye. girsinde demokrasi getirsin ordaki ülkelere.
-----------------------------orda petroldemi var?
-
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
Afrika'da kıtlıktan ölenlerden önce ülkemizdeki açlığı yenelim önce..
-----------------------------
Hah bunu diyecektim ben de.
-----------------------------ülkemizdeki bir çocuk bile afrikadakiler gibi açlıktan ölmez.50 kurusa ekmek alır sürünür ama gene doyar.Her ülkede açlar var kardeşim hepsi önce benim ülkem derse gözlerimizin önünde ölüp gider çocuklar ve sıra onlara hiç bir zaman gelmez.
-
yiyende ölüyo yemeyende.
-
dede bunu yazdı:
-----------------------------
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
Afrika'da kıtlıktan ölenlerden önce ülkemizdeki açlığı yenelim önce..
-----------------------------
Hah bunu diyecektim ben de.
-----------------------------ülkemizdeki bir çocuk bile afrikadakiler gibi açlıktan ölmez.50 kurusa ekmek alır sürünür ama gene doyar.Her ülkede açlar var kardeşim hepsi önce benim ülkem derse gözlerimizin önünde ölüp gider çocuklar ve sıra onlara hiç bir zaman gelmez.
-----------------------------3. sayfada yaptığım yorumu oku ondan sonra konuşmaya devam et..
-
Biz Somaliye yardim ederken hic dusundunuzmu trilyon dolarlara hukmeden arap seyhleri ne yapiyor?
Somali Suudi arabistanin burnunun dibinde, somalide olan olaylar 1 gunluk 5 gunluk degil onlarca yildir suregelen bir durumdur.
Geberip giden bir suudi pici vardi adi kral fahd. Bu pust oglu pust her yil ispanya ya tatile gidiyordu. Bu rezil pisligin ispanyada gunluk harcadigi para 5.000.000 EURO.
Simdi bu mezarini siktigimi pici 4 gun ispanyaya gitmese amk afrikada ac insan kalmaz. Herher otoyol olur, en ucra evlere dahi su sebekesi, elektrik baglanirdi.
Bizim insanimizda biraz mallik var Allah, Din, Iman, Kitap de kiclarindaki donu bile verirler. Halbuki bu zevat takimi "Sizi Allah ile kandirmasinlar" ayetini unuturlar. Hal boyle oluncada KERIZ FENERI gibi olaylar surekli vukuu buluyor ve bu boktan kafa yapisi degismedigi surecede ayni seyler tekrarlanacaktir. Bugun ismi Keriz Feneri olur yarin Hiyar Feneri olur, oburgun baska birsey olur. Ama mutlaka olur.
Avrupalilar yillarca afrikayi somurup durdular. onlar neden "ulan biz yillarca bunlarin kanini suluk gibi emdik, haydeyin bugunde yardim yapalim" demiyor? demekz. Niye? cunku Bizim burada hilkat garibesi gibi bir guruh var.
tayyip denilen enik, bilaline milyon dolarlara GEMICIK aldi, acaba bu herif kac kurus yardim yapti? Allah bilir yapmamistir, yaptiysa bile 100tl 200 tl oda gostermelik.
Bugun burada soyluyorum. Bu kampanyada KERIZ FENERI gibi olacaktir.
Neyse Arkadaslar Yardim eden etsin. Allah Yardimizi kabul etsin.
-
ulan adamların madenlerini sömüren bm, somaliye 300 milyon dolar lazım diyen yine bm. siktirsinler
