Somalide Ki Kıtlık!
-
somaliye giden nil nehrinin suyunu mısır kesiyor.önce ona çare bulmak lazım.ne kadar yardım gönderirsen gönder faydası olmayacktır su olmayınca.ayrıca somalide bir terör örgütü yardımları engelliyor diye bir haber vardı sanırsam.
-
somaliye de yardım yapılmalı ama ondan önce sen yan komşuna bi git hocam daha yakın somaliden
-
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
Afrika'da kıtlıktan ölenlerden önce ülkemizdeki açlığı yenelim önce..
-----------------------------ülkemizde aç mı var ? çok fazla eskisi gibi aç insan yok aç varsada bir o kadarda zengin , hali vakti yerinde insan var yardım eli uzatsınlar... Afrikada sadece açlık ve kuraklık var yapacağımızda 5 TL Yardım yok para gitmezmiş , yok ramazan modasıymış yok şuymuş buymuş o zaman yardım etmeyin kardeşim belki edebilecek olanada mani olmayın....
-
Somali ayağına yine cebe para indirme peşinde bunlar :/
-
SinusX bunu yazdı:
-----------------------------
Somali ayağına yine cebe para indirme peşinde bunlar :/
-----------------------------fesatlık yapma idyecem :( herşey beklenir bunlardan
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
11 ay kapitalizmin kucaginda afrikayi acliga birakan patronlar ve sozde sosyal yardimlasma dernekleri 1ay da afrikada ki acligi mi bitirecekler ? Samimi olmak gerek azizim !
-----------------------------Haklısınız. Bizimkisi samimiyetsizlik; vicdanlarımızı rahatlatmak için yaptığımız göstermelik davranışlar. Irakta iki milyon insan ölürken sesimiz çıkmamıştı, ramazan ayından sonra afrikayıda unuturuz :(
-
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
11 ay kapitalizmin kucaginda afrikayi acliga birakan patronlar ve sozde sosyal yardimlasma dernekleri 1ay da afrikada ki acligi mi bitirecekler ? Samimi olmak gerek azizim !
-----------------------------Haklısınız. Bizimkisi samimiyetsizlik; vicdanlarımızı rahatlatmak için yaptığımız göstermelik davranışlar. Irakta iki milyon insan ölürken sesimiz çıkmamıştı, ramazan ayından sonra afrikayıda unuturuz :(
-----------------------------Bu konuda hak veriyorum. birazda vijdan meselesi. ben 5 TL lik yardımı yaptım. fakirde olmam zenginde. ( para yerine ulaştımı - ulaşmadımı ) Allaha havale ediyorum. Ben o parayı Aç insanların yardımı için gönderdim. Allah içimi biliyor.
fakat milyar dolarlık servetleri ile anılan şu müslüman camiasındaki şeyhler...
çöllere isimlerini yazdırmak için milyon dolarlar harcamayıda çok iyi bilir. ondan sonra elhamdurullah müslüman der..köşesine çekilir.
diyecek çok şey var fakat neyse..
-
bende bu kıtlıkta çocuk dünyaya getiren aileleri anlayamıyorum
-
NigraSilva bunu yazdı:
-----------------------------mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
Afrika'da kıtlıktan ölenlerden önce ülkemizdeki açlığı yenelim önce..
-----------------------------
Hah bunu diyecektim ben de.
-----------------------------Peki onun için napıosun yenelim buda guzelde ee ?
-
nedense yine birden bu tür konular gündeme geldi. yine birşeyler yapacaklar ve bunu göz önünden uzak tutmak için böyle işlere girişiyorlar. bu aralar meclisten çıkan/çıkacak yasalara, gelişmelere dikkat edin.
