folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Son Günlerde Forumda Linux‘E Olan İlgi Arttı



Son Günlerde Forumda Linux‘E Olan İlgi Arttı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Hocam ağır tahrik var ama:)Anladığım kadarıyla sen annenin karnından kod yazarak çıkmışsın:)Yeni başlıyan birinden ne bekliyosun anlamıyorum,amacın linuxtan soğutmak galiba ama boş yere uğraşma özgür yazılımı sevmeyen ölsün.


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çift tıklamacılar uzatmayın sözlerim anlaşışan ağır geldi evet sizlerde windows cular gibisiniz çift tıklamacısınız, :))))


    -----------------------------

    Sen nesin , hamal mı ? :D

     


    ( Buradan hamal sözcüğünü lütfen meslek anlamında anlamayın , o şekilde bi şey ifade etmediğim kesin ve net. )

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    Z-CHAN bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Ben de yeni başladığımda bunlardan şikayetçiydim. Çünkü linux te neyin nasıl yapılacağını bilmiyordum. Zamanla Windows'ta yaptıklarımı Linux'te yapacak bilgiye sahip oldum.

    Windows'una dokunma kalsın, eğer boş bir sürücün varsa oraya linuxü kur, iki işletim sistemli bir bilgisayarın olur. Zaman zaman kurcalarsın linux'ü.

    Yakında süper bir türkçe döküman yayınlayacağım zaten A-Z ye Ubuntu kurulum rehberi diye. Ama o ana kadar sorularını yanıtlamaya çalışırım.

     

    Edit: Wine windowstaki kütüphanelerin açık kaynaklı olarak tekrar yazılmış halidir. Zorunlu durumlarda kullanılmasından yanayım Windows lisansın varsa Windows yazılımlarını Windows'ta çalıştır.


    -----------------------------

     

    Hocam şuanda 250 gblık hddin birinde windows 7 diğerinde linux var. Linux için çok büyük bir alan ama buraya film arşivimden beğendiğim filmleri ve müzikleri atıyorum. Bir ara linuxta nasıl becerdim bilmiyorum ama 16 gblık müzik arşivimi silince :) Öteki hddleri söküp sadece linuxu bağlıyorum. Bu test verilmiş onu yaptım linux mint çıktı. Linux minti kullanmış olan var mı? Şu an ubuntu 10.04 yüklü öteki hdd de.

     

    Birde hocam müzik çalar ve film izlemek için hangi programları kullanıyorsun linux filmler mkv formatında.

     


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    twilight_flame bunu yazdı:
    -----------------------------

    Z-CHAN bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Ben de yeni başladığımda bunlardan şikayetçiydim. Çünkü linux te neyin nasıl yapılacağını bilmiyordum. Zamanla Windows'ta yaptıklarımı Linux'te yapacak bilgiye sahip oldum.

    Windows'una dokunma kalsın, eğer boş bir sürücün varsa oraya linuxü kur, iki işletim sistemli bir bilgisayarın olur. Zaman zaman kurcalarsın linux'ü.

    Yakında süper bir türkçe döküman yayınlayacağım zaten A-Z ye Ubuntu kurulum rehberi diye. Ama o ana kadar sorularını yanıtlamaya çalışırım.

     

    Edit: Wine windowstaki kütüphanelerin açık kaynaklı olarak tekrar yazılmış halidir. Zorunlu durumlarda kullanılmasından yanayım Windows lisansın varsa Windows yazılımlarını Windows'ta çalıştır.


    -----------------------------

     

    Hocam şuanda 250 gblık hddin birinde windows 7 diğerinde linux var. Linux için çok büyük bir alan ama buraya film arşivimden beğendiğim filmleri ve müzikleri atıyorum. Bir ara linuxta nasıl becerdim bilmiyorum ama 16 gblık müzik arşivimi silince :) Öteki hddleri söküp sadece linuxu bağlıyorum. Bu test verilmiş onu yaptım linux mint çıktı. Linux minti kullanmış olan var mı? Şu an ubuntu 10.04 yüklü öteki hdd de.

     

    Birde hocam müzik çalar ve film izlemek için hangi programları kullanıyorsun linux filmler mkv formatında.

     


    -----------------------------

    vlc player, mplayer, kaffeine güzel şeyler bunlar.müzik için tam aradığımı ben de bulamadım şimdilik rhytimbox kullanıyorum


    http://kocaer.me
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Video için vlc.

    Müzik için amarok :)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    NmC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Video için vlc.

    Müzik için amarok :)


    -----------------------------
      hocam yanlış hatırlamıyorsam amaroktu :D 16 gblık arşivi silen (düzeltiyorum bendim de amaroku kurcalarken silmiştim) Nasıl becerdin derseniz valla bende bilmiyorum :)

     

     

    Linux mint kullanan ya da deneyen biri varsa görsel olarak ubuntuya göre nasıl kullanım olarak nasıl bilgi verebilir mi?

     

    Edit : Video da vlc playerın altyazısına bir türlü alışamadım. Bs playerda falan gözü rahatsız etmeyecek şekilde görünüyor ama vlcde çok kötü bir görünüm sergiliyor. Gerçi düzeltmeyi denedin mi deseniz hayır :)


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Rythimbox ve film oynatıcı yı kullanıyorum.açmadığı desteklemediği tür yok.media playerda anca media player classic ile anca izleyebiliyosun.türkçe altyazı sorunu oluyo bazen bir keresinde banshee ile bunu deniyordum bende bir kısım mp3 ve film kaybettim o yüzden sadece film oynatıcı ve rythimbox bana yetiyor.linux ta en güzel olay kasadaki sistemde en iyi sonucu vermesi,çok hızlı çalışması işlem hızı farkı.bunu windows aksine kasarak veriyo bunu 4 tane bilgisayarı yanyana koyarak denedik bizzat 2 ubuntu ve windows kurulu sistemlerde farkı gördük.HTML ve Flash işlemler esnasında bu farkı çok açık farkedersiniz.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    müzik player için qmmp tavsiye ederim hafif ve kullanışlı j kısayol tuşuyla istediğin şarkıya anında buluyosun

     


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    bırakın bunları yahu heyecan falan aramayın.

    xp ile 3 sene daha devam..


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    2 ay önce ben de linux tayfasına katıldım. Ubuntu 10.04 ile başladım. İlk 1 ayda kalp hastası oldum. O çıkan hatalar varya bezdirdi yav. Ama internette hepsinin çözümü olduğu için düzeltmek zor olmadı. Ama open office yerine hala microsoft office kullanıyorum powerpoint hazırlarken.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
Toplam Hit: 9206 Toplam Mesaj: 67